Interesuje mnie taki właśnie efekt. W skrypcie intra wpisałem najpierw:
- Kod: Zaznacz cały
rpgSoldat addEventHandler ["fired",{_this exec "rocketCam.sqs"}]
a potem
- Kod: Zaznacz cały
rpgSoldat doFire bmp
setAccTime 0.3
@(rpgSoldat ammo "ICPRPG7" < 1)
_cam CamSetTarget _rocket
_cam CamCommit 0
~1
Czyli kamera przez sekundę powinna celować w szybującą w spowolnieniu rakietę. Oczywiście skrypt rocketCam.sqs:
- Kod: Zaznacz cały
_unit = _this select 0
_rocket = nearestObject [vehicle(_unit), _this select 4]
jednak efektu takiego nie ma
Kamera tylko celuje w soldata, tak jak celowała wcześniej, a potem przeskakuje dalej, pomijając ten 1-sekundowy fragment. Czy ktoś wie, jak sprawić, aby kamera zawiesiła się na rakiecie, dopóki nie trafi ona w cel?