Przy zabawie w edytorze natknąłem się na problem połączenia
nearestObject z warunkiem
distance.
- Kod: Zaznacz cały
x=nearestObject [player, "Jeep"]
I teraz warunek:
- Kod: Zaznacz cały
?player distance x<1
Nic się nie dzieje przy jego spełnieniu. Możnaby co prawda na miejsce najbliższego Jeepa przenieść choćby H niewidzialne z nazwą wcześniej stworzone, ale ciekaw jestem, czy da się to zrobić bez tego typu kombinacji. Co ciekawe, przy wpisaniu:
- Kod: Zaznacz cały
x setpos getpos player
Jeep przenosi się do gracza.
--edit--Dobra, rozwiązałem, x przypisałem w grze, a dopiero po tym dałem []exec do skryptu z dystansem, ale pojawił się kolejny problem... Chce, żeby x był przypisany zawsze do tego jeepa, który jest najbliżej do gracza. Postawiłem 2 pojazdy, skrypt:
- Kod: Zaznacz cały
#odnow
x=nearestObject [player, "Jeep"]
?player distance x>10: goto "odnow"
?player distance x<10: ((hint "Znalazł!") and (goto "czeka"))
#czeka
while "player distance x>10" do {goto "odnow"}
I ten, który jest najbliżej nie zostaje przypisany do x, cały czas siedzi tam pierwszy, nawet jak stoję obok drugiego. Dość zawile może opisałem, jak coś niezrozumiałego to pytać