Mój problem polega na tym, że z 5 dialogów umieszczonych w intrze w wyzwalaczu czy punkcie trasy w efektach znajduje tylko jeden ,myślę że może to być błąd w description jednak po przeanalizowaniu pliku w oparciu o poradnik ja osobiście nie widzę błędu. Oczywiście pliki .ogg są w odpowiednim katalogu "Sound". Dlatego prosiłbym abyście spojrzeli na mój description, może wy znajdziecie w nim błąd. Tak jak wyżej wspomniałem pierwszy plik .ogg działa i znajduję sie w wyzwalaczu, mianowicie "Pol1" ten działa.
onLoadIntro=""
onLoadMission="Służba nie drużba"
showCompass=1
showGPS=1
showMap=1
showNotepad=1
showWatch=1
class Weapons
{
};
class Magazines
{
};
class CfgRadio
{
};
class CfgMusic
{
};
class CfgSounds
{
sounds[]=
{
Pol1,JarP1,Pol2,JarP2,JarP3
};
class Pol1
{
name = Pol1
sound[] = {"\sound\Pol1.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Jarek! Znów się spóźniłeś do pracy.
};
class JarP1
{
name = JarP1
sound[] = {"\sound\JarP1.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Yhm... ale... Panie Posterunkowy.
};
class Pol2
{
name = Pol2
sound[] = {"\sound\Pol2.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Nie ma żadnego ale, to był ostatni raz. A teraz ruszaj na patrol.
};
class JarP2
{
name = JarP2
sound[] = {"\sound\JarP2.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Tak jest!
};
class JarP3
{
name = JarP3
sound[] = {"\sound\JarP3.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,O losie kolejny nudny patrol. Jak to mówią służba nie drużba.
};
class CfgIdentities
{
class JarP
{
name = "Jaroslav Pokorny";
face = "face19"
speaker = "Patrick";
pitch = -1;
};
class Pol
{
name = "Pol";
face = "face17";
speaker = "Marc";
pitch = 1.4;
};
};
};
Dziękuję z góry za pomoc.
onLoadIntro=""
onLoadMission="Służba nie drużba"
showCompass=1
showGPS=1
showMap=1
showNotepad=1
showWatch=1
class Weapons
{
};
class Magazines
{
};
class CfgRadio
{
};
class CfgMusic
{
};
class CfgSounds
{
sounds[]=
{
Pol1,JarP1,Pol2,JarP2,JarP3
};
class Pol1
{
name = Pol1
sound[] = {"\sound\Pol1.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Jarek! Znów się spóźniłeś do pracy.
};
class JarP1
{
name = JarP1
sound[] = {"\sound\JarP1.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Yhm... ale... Panie Posterunkowy.
};
class Pol2
{
name = Pol2
sound[] = {"\sound\Pol2.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Nie ma żadnego ale, to był ostatni raz. A teraz ruszaj na patrol.
};
class JarP2
{
name = JarP2
sound[] = {"\sound\JarP2.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Tak jest!
};
class JarP3
{
name = JarP3
sound[] = {"\sound\JarP3.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,O losie kolejny nudny patrol. Jak to mówią służba nie drużba.
};
class CfgIdentities
{
class JarP
{
name = "Jaroslav Pokorny";
face = "face19"
speaker = "Patrick";
pitch = -1;
};
class Pol
{
name = "Pol";
face = "face17";
speaker = "Marc";
pitch = 1.4;
};
};
};
Dziękuję z góry za pomoc.