Teraz jest Pt 29 mar, 2024 04:23


Brak dialogów w Intrze?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Pitagoras1990

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Śr 15 cze, 2011 22:23
  • Lokalizacja: Elbląg

Brak dialogów w Intrze?

PostPt 17 cze, 2011 00:01

Mój problem polega na tym, że z 5 dialogów umieszczonych w intrze w wyzwalaczu czy punkcie trasy w efektach znajduje tylko jeden ,myślę że może to być błąd w description jednak po przeanalizowaniu pliku w oparciu o poradnik ja osobiście nie widzę błędu. Oczywiście pliki .ogg są w odpowiednim katalogu "Sound". Dlatego prosiłbym abyście spojrzeli na mój description, może wy znajdziecie w nim błąd. Tak jak wyżej wspomniałem pierwszy plik .ogg działa i znajduję sie w wyzwalaczu, mianowicie "Pol1" ten działa.

onLoadIntro=""

onLoadMission="Służba nie drużba"

showCompass=1
showGPS=1
showMap=1
showNotepad=1
showWatch=1

class Weapons
{

};

class Magazines
{

};

class CfgRadio
{

};

class CfgMusic
{

};

class CfgSounds
{
sounds[]=
{
Pol1,JarP1,Pol2,JarP2,JarP3
};

class Pol1
{
name = Pol1
sound[] = {"\sound\Pol1.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Jarek! Znów się spóźniłeś do pracy.
};

class JarP1
{
name = JarP1
sound[] = {"\sound\JarP1.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Yhm... ale... Panie Posterunkowy.
};

class Pol2
{
name = Pol2
sound[] = {"\sound\Pol2.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Nie ma żadnego ale, to był ostatni raz. A teraz ruszaj na patrol.
};

class JarP2
{
name = JarP2
sound[] = {"\sound\JarP2.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,Tak jest!
};

class JarP3
{
name = JarP3
sound[] = {"\sound\JarP3.ogg", db+10, 1.0};
titles[]=
{
0,O losie kolejny nudny patrol. Jak to mówią służba nie drużba.
};

class CfgIdentities
{
class JarP
{
name = "Jaroslav Pokorny";
face = "face19"
speaker = "Patrick";
pitch = -1;
};

class Pol
{
name = "Pol";
face = "face17";
speaker = "Marc";
pitch = 1.4;
};

};
};

Dziękuję z góry za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostPt 17 cze, 2011 00:25

nie masz podomykanych klamer.
pamiętaj o wcięciach bo inaczej nigdy tego nie znajdziesz.
Kod: Zaznacz cały
class CfgSounds
{

to się powinno kończyć }; zaraz przed class CfgIdentities
Kod: Zaznacz cały
class Pol1
{
  name = Pol1
  sound[] = {"\sound\Pol1.ogg", db+10, 1.0};
  titles[]={0,Jarek! Znów się spóźniłeś do pracy.};
};

tak ma być
:(
Offline

Pitagoras1990

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Śr 15 cze, 2011 22:23
  • Lokalizacja: Elbląg

PostPt 17 cze, 2011 00:38

Wielkie dzięki było tak jak mówiłeś, skorzystałem z twojej rady i porobiłem wcięcia. Teraz dopiero widać co było nie tak, dobra rada na przyszłość. :P

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron