Teraz jest Pn 11 gru, 2017 10:58


Problem z teksturami w WP Soldiers 0.55

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Haz3

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 18 lut, 2012 02:32
  • Lokalizacja: Białystok

Problem z teksturami w WP Soldiers 0.55

PostSo 18 lut, 2012 21:27

Siema to moj pierwszy temat na tym forum.
Mam pewien problem z addonem WP Soldiers 0.55 wszytko funkcjonuje prawidłowo, po za jedną rzeczą. Tekstury na twarzach nie pasują do modelu głowy, wygląda to tak:

http://imageshack.us/photo/my-images/545/przykadh.jpg/

Dodam od razu, że wszystkie addony związane z tym addonem wrzuciłem do folderu Addons oraz Res/Addons. Wersja gry, Platynowa 1.96

Wrzuciłem oba pliki Facestex2 oraz Facestex który musiałem odnaleźć ręcznie bo nie był dołączony w paczce addonu WPSoldiers.
Zwracam się więc z prośbą o jakąkolwiek pomoc w tej sprawie, mimo tego iż addon ma już swoje lata, bardzo chciałbym pograć Polakami. Zwłaszcza w kampanie "Biały Orzeł"
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

PostSo 18 lut, 2012 23:05

Ostatni raz grałem w kampanie Biały Orzeł w ~2006 ale pamiętam, że miałem ten sam problem z modelami głów z WP soldiers i nic nie mogłem z tym zrobić. O ile mnie pamięć nie myli [a może] to po zrobieniu save/load z twarzy robiły się potworki. Próbowałem z różnymi wersjami facestex2 i facestex i nie udało mi się tego naprawić ale kampanie ukończyłem ;).
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostSo 18 lut, 2012 23:27

Usuń wszystkie facetexy z katalogu Res/Addons, potem wgraj ten . Jeżeli pomoże to wgraj potem facetex2.
Offline

Haz3

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 18 lut, 2012 02:32
  • Lokalizacja: Białystok

PostN 19 lut, 2012 00:17

@ktos

Właśnie pobieram te pliki do których podałeś linki. Myślę jednak, że mam takie same ( przynajmniej na pierwszy rzut oka), ale zaraz zobaczę i edytuję posta żeby napisać czy pomogło ;]

Edit: Pomogło, mimo tego, że są to te same pliki jakie posiadałem już wcześniej na dysku. Te od Ciebie zadziałały ;] Wielkie dzięki.

Jest jeszcze jeden niewielki problem a mianowicie, każdy ma taką samą twarz. Jeśli wiesz jak można to naprawić to był bym wdzięczny.
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostN 19 lut, 2012 12:02

Niestety u mnie też mają jedną twarz, tutaj problem leży raczej po stronie samego addonu. Możesz spróbować z komendą SetFace, ale przy głowach Ilaumy to chyba nie działa.
Offline

Haz3

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 18 lut, 2012 02:32
  • Lokalizacja: Białystok

PostN 19 lut, 2012 16:59

Ok. Jescze raz dzięki za pomoc. Temat można zamknąć.
Offline

krzychuzokecia

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Śr 29 gru, 2010 21:11

PostCz 23 lut, 2012 12:38

Haz3 napisał(a):Jest jeszcze jeden niewielki problem a mianowicie, każdy ma taką samą twarz. Jeśli wiesz jak można to naprawić to był bym wdzięczny.


Tak jak pisze Ktos - komenda SetFace w init każdej jednostki na mapie. Z tym, że trzeba podać prawidłową ścieżkę do pliku twarzy z addonu Llaumy, a nie wiem czy zadziała opcja krwawienia po trafieniu (w sensie - czy po headshocie twarz się zmieni na zakrwawioną).
Generalnie jest tylko jedna metoda by twarze Llaumy działały tak samo jak BIS-owskie: trzeba w config.cpp GRY (tym głównym) zamienić ścieżki twarzy BIS na Llaumę i przy okazji podmienić model głowy WSZYSTKIM jednostkom ;) Wyjątkiem są tu jedynie modele kobiet, gdyż te mają oddzielnie ustawione tekstury twarzy.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości