FAQ jest dostępne
TUTAJ1. Co oznacza cecha "Wiek jednostki"?
2. Jak kopiować obiekty albo ich grupy tak by nie musieć umieszczać każdego z osobna?
3. Czy można dodawać po jednym obiekcie tak by stworzyć grupę zaznaczonych obiektów?
4. Do czego służy pole "Inicjacja" w oknie jednostki?
5. Jak odłączyć jednostkę od grupy w edytorze (kiedy ją umieszczam od razu jest w grupie)?
6. Jak sprawić żeby wyzwalacz mógł być aktywowany tylko przez jedną konkretną jednostkę?
7. W jaki sposób działa wyzwalacz typu "Pod ochroną zachodu/wschodu/partyzantów"?
8. W jaki sposób sprawić by rozległa się syrena, gdy gracz zostanie wykryty przez wroga?
9. Jak działa punkt trasy typu WSPARCIE?
10. Jak działają opcje "Odliczanie" i "Limit czasu" w wyzwalaczach i punktach trasy?
11. Jak spowodować by żołnierze byli już martwi na początku misji?
12. Jak sprawić by lampy uliczne nie świeciły w nocy?
13. Jak sprawić by ognisko się paliło w chwili rozpoczęcia misji?
14. Jak sprawić by żołnierz rozpoczął misję w pojeździe jako pasażer?
15. Jak sprawić by oficer (wyposażenie nocne) wystrzelił flarę?
16. Jak sprawić żeby na maszcie powiewała amerykańska/radziecka flaga?
17. Jak sprawić by śmigłowiec leciał na większej wysokości?
18. Jak sprawić by Saper układał miny w danych miejscach?
19. Jak sprawić by Jednostka specjalna/Specnaz układał ładunki wybuchowe w określonych miejscach, a następnie je zdetonował?
20. Jak sprawić by zwykła jednostka zaczęła grę opadając na spadochronie?
21. Do czego służy pole "Skrypt" w punktach trasy?
22. Jaka jest różnica pomiędzy punktami trasy PILNUJ, UTRZYMAJ i WARTA?
23. Jak spowodować start Scuda?
24. Jak sprawić by wyświetlały się komunikaty radiowe tj. teksty w kolorach białym, niebieskim i zielonym, które wysyłają jednostki?
25. Jak sprawić by PAPA BEAR albo FIREFLY BASE dawali komunikaty radiowe?
26. Jak sprawić by żołnierz znalazł się na wieży strażniczej?
27. Jak sprawić żeby żołnierz leżał i nie wstawał/stał i nie kładł się?
28. Jak dodawać broń i amunicję do pojazdów/skrzyń?
29. Jak zmienić broń żołnierzowi?
30. Jak sprawić żeby oficer użył świec dymnych?
31. Jak sprawić żeby jakąś grupę można było wezwać używając radia (wysyłając kod radiowy)?
32. Jak zmienić kod radiowy np. z "alpha" na "wsparcie"?
33. Do czego służy punkt trasy typu PRZEłÂˇCZ?
34. Do czego służy wyzwalacz typu Przełącz?
35. Jak nadać grupie dany kod wywoławczy np. "Charlie Czerwony"?
36. Jak sprawić by żołnierz miał określoną twarz, a nie nadaną losowo?
37. Jak sprawić żeby żołnierz miał określony wyraz twarzy np. uśmiechał się?
38. Czy da się zrobić minę, która wybuchała by również pod piechurami i samochodami, a nie tylko pod czołgami?
39. Jak sprawić by żołnierz usiadł na ziemi?
40. Jak sprawić by żołnierz salutował?
41. Jak sprawić by żołnierz robił pompki?
42. Jak sprawić by grupa atakowała bez względu na ponoszone straty?
43. Jak sprawić by wyświetliła się podpowiedź?
44. Jak sprawić żeby żołnierz się poddał (trzymał ręce w górze)?
45. Jak sprawić żeby na ziemi leżał karabin, który można podnieść?
46. Jak sprawić by gracz stał się wrogiem dla swojej strony?
47. Do czego służy pole Rozrzut w oknie ustawień punktu trasy i w oknie ustawień jednostki?
48. Do czego służy suwak Prawdopodobieństwo obecności w oknie ustawień jednostki?
49. Jak sprawić żeby śmigłowiec wylądował w określonym miejscu, a nie tam gdzie on uzna za stosowne?
50. Czy można dołączyć do grupy jednostki, które nie są blisko niej (tzn. w inny sposób niż za pomocą punktów trasy typu DOłÂˇCZ albo DOłÂˇCZ I PROWAD¬)?
51. Czy da się sprawić żeby wyzwalacz aktywował się gdy gracz weźmie wyrzutnie LAW?
52. Jak sprawić by cel misji został zaliczony/niezaliczony tj. w briefingu pojawił się zielony "ptaszek"/czerwony "iks"?
53. Jak sprawić by cel pojawił się w briefingu dopiero w trakcie misji, a podczas odprawy i na początku misji był niewidoczny?
54. Jak sprawić by gra została automatycznie zapisana w trakcie misji (tj. bez udziału grającego w tym)?
55. Jak sprawić by gracz nie mógł korzystać z mapy podczas misji?
56. Jak sprawić żeby wyzwalacz aktywował się gdy gracz znajdzie się w określonej odległości od jednostki, która bez przerwy zmienia miejsce (i w związku z tym nie można użyć wyzwalacza)?
57. Jak sprawić żeby wyzwalacz aktywował się (np. zaliczając cel) gdy gracz wykryje jakiś pojazd albo obóz wroga?
58. Jak sprawić by wyzwalacz aktywował się gdy gracz zostanie sam (pozostali żołnierze z grupy zginą)?
59. Jak sprawić by wyzwalacz aktywował się, gdy gracz przejmie dowództwo nad grupą (np. po śmierci dowódcy albo po przejęciu dowodzenia nad grupą)?
60. Jak sprawić by wyzwalacz aktywował się gdy gracz wysiądzie/wsiądzie do/z pojazdu?
61. Jak sprawić by jedna jednostka spojrzała na drugą?
62. Jak sprawić by jedna jednostka wycelowała w drugą?
63. Jak odłączyć jednostkę/ki od grupy?