1. Rozpakuj archiwum dxdll10.zip
2. Przenieś zawartość archiwum (plik d3d8.dll i folder dxdll) do głównego katalogu gry.
3. Kliknij prawym klawiszem myszy na pliku ColdWarAssault.exe (znajduje się głównym katalogu gry), wybierz Właściwości. Następnie przejdź do zakładki Zgodność, zaznacz ptaszka przy Uruchom ten program w trybie zgodności z: i z rozwijanej listy poniżej wybierz Windows XP (Service Pack 3). Po wszystkim kliknij OK.
4. Gotowe! Możesz uruchomić grę i cieszyć się nowymi efektami graficznymi.
DEINSTALACJA
- Aby wyłączyć DXDLL przenieś plik d3d8.dll, znajdujący się w głównym katalogu gry, do katalogu dxdll.
- Aby usunąć DXDLL usuń plik d3d8.dll i folder dxdll, które znajdują się w głównym katalogu gry.
OBSŁUGA
- W katalogu dxdll znajduje się plik Configurator.exe, który pozwala na zmianę ustawień.
- Zmiany można też wprowadzać poprzez otwarcie notatnikiem pliku config.cfg, który znajduje się w katalogu dxdll.
- W trakcie gry można włączać/wyłączać/zmieniać niektóre efekty/opcje DXDLL. W tym celu w dowolnym momencie gry należy wcisnąć kombinację App (klawisz aplikacji, przy prawym ALT i CTRL) + H. W lewym górnym rogu powinna wyświetlić się nam lista skrótów klawiszowych pozwalających manipulować konkretnymi efektami/opcjami DXDLL. Ponowne wciśnięcie kombinacji App + H wyłącza tę listę.
UWAGI
- DXDLL nie jest kompatybilny z nakładką Steam, jak i z innymi nakładkami (np. Overwolf czy TeamSpeak Overlay). W tym celu należy wyłączyć te nakładki przed uruchomieniem gry.
- Gra z rozszerzeniem DXDLL nie uruchomi się poprzez Steam. W tym celu należy uruchamiać grę bezpośrednio z pliku wykonawczego gry ColdWarAssault.exe lub przy wykorzystaniu zewnętrznych programów (np. OFPMonitor, OFPwatch itp.).
ZNANE BŁĘDY
- Zmiana rozdzielczości w trakcie gry może spowodować CTD, czyli nagłe nieoczekiwane zamknięcie się gry.
- Odbite obiekty na wodzie mogą wydawać się "lagujące" ponieważ odbicia pochodzą z ostatniej wyrenderowanej klatki.
- Opcja Use fading (w zakładce Postprocessing) często wywołuje efekt "wypalania" kształtów na ekranie, które nie znikają do momentu pojawienia się w polu widzenia nowych jasnych obiektów.
- Odbite obiekty na wodzie przetwarzane są od najdalszego do najbliższego w stosunku do pozycji gracza. Kiedy limit Object count (w zakładce Reflections) zostanie osiągnięty, wtedy obiekty znajdujące się blisko gracza nie będą odbijać się na wodzie.
- Odległość odbijanych obiektów jest relatywna do pozycji gracza a nie pozycji kamery, dlatego też używając kamery z 3-osoby lub innej zewnętrznej kamery odbite obiekty mogą wyglądać nieprawidłowo.
- Zmiana oryginalnych tekstur wody spowoduje, że efekt odbicia wody nie będzie działał prawidłowo.