Teraz jest Pn 23 cze, 2025 04:09


WW II Collection Mod - pytania i problemy

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Wojskowy

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Mielec

WW II Collection Mod - pytania i problemy

PostŚr 13 paź, 2004 21:39

Ten mod IIW¦ ten składak co został właśnie wydany to on naprawdę ma w chmar błędów w sobie czy tylko mi się błędnie ściągnął. Chodzi mi o coś takiego żer np. pilot jak ma w rędce pistolet to nie może ruszyćsię zmijesca aha i stoi wogle w ziemi. To u każdego i to wina moda czy to błąd spowodowany jakimiś przeszkodami podczas ściągania??
Ostatnio edytowano Śr 13 paź, 2004 22:36 przez Wojskowy, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

Re: Mod IIW¦ ten składak!

PostŚr 13 paź, 2004 21:57

Wojskowy napisał(a):Ten mod IIW¦ ten składak co został właśnie wydany to on naprawdę ma w chmar błędów w sobie czy tylko mi się błędnie ściągnął. Chodzi mi o coś takiego żer np. pilot jak ma w rędce pistolet to nie może ruszyćsię zmijesca aha i stoi wogle w ziemi. To u każdego i to wina moda czy to błąd spowodowany jakimiś przeszkodami podczas ściągania??


Może to jakiś wściekły wirus? Zobacz! Nie tylko popsuł ci addony, ale jeszcze usunął rodzaj tematu i powstawiał tyle literówek do posta, że chwilami trudno uwierzyć że to po polsku.
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostCz 14 paź, 2004 11:46

Aldi :)lol

Chyba masz jakąś skopaną wersję..mi działa wszystko..chodź część addonów usunąłem bo mi się nie podobały:)
Offline
Avatar użytkownika

mavg

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Śr 28 lip, 2004 03:43

PostPn 18 paź, 2004 14:50

mam podobny problem co prawda nie sprawdzałem wszystkich załóg samolotów ale faktm jest żę piloci Niemiecy po wyjciu z samolotu nie ruszają sie dopuki broni sie nie upuści miałem tak ze Stuką, Ju 52 i Bf 109 podejżewam żę coś jes nie tak z config ale nie wiem czy to powoduje błąd niech mod i addon makerzy sie wypowiedzą :)

HAV

PostPn 18 paź, 2004 14:56

Modu nie ściągałem, ale wyszedł jakiś plik mający poprawić część bug'ów. Czy poprawia też to........... tego nie wiem :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Wojskowy

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Mielec

PostPn 18 paź, 2004 17:22

HAVOC napisał(a):Modu nie ściągałem, ale wyszedł jakiś plik mający poprawić część bug'ów. Czy poprawia też to........... tego nie wiem :twisted:

Prosiłbym o moderatora o zamknięcie już tego tematu. Podsumuje:
Błąd występował w każdym samolocie w tym modzie.
Plik który wyszedł podmienia jeden addon modu i pliki bin w folderze bin. To wszytsko.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 18 paź, 2004 18:42

Powiem wprost - Dla mnie ten mod to syf.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Wojskowy

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Mielec

PostPn 18 paź, 2004 18:58

Jonez napisał(a):Powiem wprost - Dla mnie ten mod to syf.

Może tobie nie pasi ale np. dla mnie to coś o czym marzyłem już od dawna. No ale proszę raz jeszcze o zamknięcie już tego tematu. Dziękuje!

HAV

PostPn 18 paź, 2004 19:08

Nie widzę powodu, dla którego temat miałby być zamknięty. Zmienimy jedynie tytuł i tu będą wypisywane wszelkie problemy związane z tym modem.
Offline
Avatar użytkownika

NAVY_SEAL

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Pt 22 paź, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPt 22 paź, 2004 21:04

Mam problem. Ktoś wie może, jak należy zainstalować DOKłADNIE ten addon, gdzie go rozpakować, gdzie wpakować poszczególne pliki, gdzie wpisać komendy itd. Osobiście próbowałem już dwa razy i jeste w kropce. Posiadam platynową edycję OFP i mam patch do tego moda, mod jest śćiągnięty poprawnie. Byłbym wdzięczny za dokładną instrukcję jak zainstalować tego moda, z góry dziękuję.
"To see a World in a Grain of Sand
And a Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand
And Eternity in an hour."
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 22 paź, 2004 23:37

Dysk:\Folder\Operation FlashPoint\ [I chyba jeszcze katalog WWII], a potem dopisujesz do skrótu FlashPointa [ w elemencie docelowym ] -mod=WWII

Enjoy :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

NAVY_SEAL

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Pt 22 paź, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Warszawa

PostSo 23 paź, 2004 16:13

On sam tworzy katalog operation flashpoint, a tą komendę to mam chyba dopisać do skrótu, ale jakiiego, resistance czy ofp. Mam zainstalowany patch 1.96 beta (ten, ktory zajmuje 1.75 mb, polska wersja oczywiście). Mam gdzieś osobno wpakować addony, misje itd???
Z góry dziękuję.
P.S Tam już jest skrot .exe do tego moda z dopisanymi komendami, alr gdy próbuje go uruchomić , to albo każe mi wybierać jakis program z listy, dzięki ktoremu mógłbym otworzyć ten plik, albo, po wieeelu próbach wyskakuje mi błąd, że mam coś nie tak z moja karta graficzną (radeon 9200 i najnowsze sterowniki).
"To see a World in a Grain of Sand
And a Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand
And Eternity in an hour."
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 23 paź, 2004 17:34

Brak komendy -nomap.

Wgraj to do Dysk:\Folder\OperationFlashPoint\ , po czym stwórz na pulpicie skrót od Resistance'a, kliknij prawym na ten skrót, potem właściwości i w elemencie docelowym na końcu dopisz [po spacji] -nomap -mod=Res;WWII

Potem po prostu uruchamiasz Resistance'a przez ten skrót na pulpicie.

To wszystko.

PS: Te, foka, chyba mamy podobne podpisy ;)
PS2: Zapomniałeś kropki po S w napisie U.S. Rangers.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

NAVY_SEAL

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Pt 22 paź, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Warszawa

PostSo 23 paź, 2004 19:50

Dzieki bardzo, zaraz to wyprobuje. na koniec jeszcze ostatnie pytanie, jak zrobic zeby zwykly zolnierz amerykanski zamiast m-16 mial np. thompsona z invasion 44? wiem ze trzeba dopisac cos w plikach, ale nie wiem co. Jest mi to potrzebne przy tworzeniu misji w edytorze, wiem ze cos takiego da sie zrobic, ktos pomoze? Z gory dziekuje po raz kolejny).
P.S Tak wiem, zmienie sobie, bo to troche glupio gdy sie powtarzaja. Uzywam tego podpisu na kazdym forum na ktorym sie udzielam , to z przyzwyczajenia.
P.S 2 Dzieki, nie zauwazylem tego, to z pospiechu
:oops:
"To see a World in a Grain of Sand
And a Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand
And Eternity in an hour."
Offline
Avatar użytkownika

Raiden

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Pt 22 paź, 2004 20:42
  • Lokalizacja: Bolesławiec

PostWt 26 paź, 2004 21:45

Sory, że wtronce, ale u mnie po mysł Jonez'a nie działa :cry: Cy jest jeszcze jakaś inna możliwość na uruchomienie tego moda?
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 2 gości

cron