SiD napisał(a):nie nie nie.
Chodzi o wąskie gardło którym jest procesor i ram. Zanim grafika będzie miała co obrabiać musi mieć co do obrabiania.
Op. Flashpoint ma dość niskie wymagania co do grafiki - w sumie te wymagania istnieją tylko wówczas, gdy pragniemy widzieć dużo obiektów w bardzo niskim LOD.
Pamięć na grafice nie odgrywa żadnej roli.
Też tak myśle. Ilość pamięci ma tylko wpływ na szybkość załadowywania wysp, obiektów i tekstur (więcej idzie do pamięci anie na twardiel do pliku wymiany, jak wiadomo twardiel jest urządzeniem mechanicznym i to powoduje jego powolność). Ja spotkałem się z opinią że wymiana procesora nic nie da, bo procek będzie potrzebował więcej ramu. Ale ram nie ma wpływu na FPS. Jeśli to procek jest wąskim gardłem jak można go odciążyć (włączając t&L sprzętowe??). To nic nie daje bo wtedy GPU dostaje popalić.