jesli chcesz zrobic postac ktora zawsze bedzie miala ta sama twarz to mozesz to zrobic na dwa sposoby
1. edytujac model zolnierza usunac selection "osobnost" i obteksturowac glowe wlasna textura.
2. w polu cfg dodac skrypt ktory od razu po pojawieniu sie zolnierza nada mu wybrana przez Ciebie texture twazy
w cfg wpis:
- Kod: Zaznacz cały
class CfgFaces
{
class imuglylikehell
{
name="imuglylikehell";
texture="\MyDir\faces\imuglylikehell.paa";
east=1;
west=1;
};
};
a to w klasie zolnierza:
- Kod: Zaznacz cały
class EventHandlers
{
init = [(_this select 0)] exec "\MyDir\myuglyface.sqs"
};
a to skrypt:
- Kod: Zaznacz cały
;myuglyface.sqs
_man = _this select 0
_man setFace "imuglylikehell";
exit
druga metoda jest prostrza bo wystarczy zrobic wlasna texture twarzy wzorujac sie na bisowskich i napisac cfg dla jakiegokolwiek modelu postaci z defaultowa glowa bisu
pierwsza jest bardziej pracochlonna ale tez moze dac lepszy efekt (wizualnie lepiej mozna dopasowac texture)