Teraz jest Wt 21 maja, 2024 11:24


Proste pytania + proste odpowiedzi.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 18 wrz, 2005 22:07

królik napisał(a):Dlaczego gdy daje model do buldozera to niema na modelu textur tylko model jest biały??


1. Dlatego ze nie przeczytales zadnego tutoriala.
2. Dlatego ze nie przeczytales zadnego tutoriala.
3. Dlatego ze textur nie ma w miejscu do ktorego referuja sciezki dostepu zapisane w pliku p3d.
4. Dlatego ze nie przeczytales zadnego tutoriala.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 22 wrz, 2005 21:42

Myśle, że tu też można zadawać pytanka dotyczące tworzenia map :wink:

A więc. Po skonfigurowaniu wrptoola wziołem się za tworzenie w willburze, wszystko ok zaimportowałem mapke do wrptoola dla próby i wszystko dobrze, widać teren można edytować :)
Po tem chciałem wziąść się za jakąś mapke i zaczołem "rysować" w willburze nową mape. Ale tym razem po zaimportowaniu do wrptool nic się nie pojawiło, żaden nowy teren totalnie nic.

Jak temu zapobiedz ? :?
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostN 02 paź, 2005 23:06

Utykam w o2 na poziomie tekstur. Korzystam z tego tutoriala:
http://ofp.gamezone.cz/_hosted/brsseb/t ... son1_d.htm
Zgodnie z zaleceniem naciskam A, ładuje teksturę (plik .pac), zaznaczam obszar, na którym chcę ją rozciągnąć, naciskam B... i wyskakuje komunikat NO TEXTURE LOADED. Co za cholera, ma ktoś pomysł?
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostN 02 paź, 2005 23:17

Otwórz program z wirtualnej partycji, tekstury wczytuj z wirtualnej partycji.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostPn 03 paź, 2005 18:08

O2 otwarte z Z:\ (oxygen_fixer), tekstury ładowane z Z:\ ... i nic. Próba załadowania z C:\ też kończy się niepowodzeniem. O2 nie lubi się z Win ME?
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostPn 03 paź, 2005 19:03

Jak załadowałeś texture to naciś jeszcze raz "A" (wtedy powinno się odznaczyć), zaznacz obszar na który chcesz nanieść texture i wciśnij "B".
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostPn 03 paź, 2005 19:30

:/ No nic, może następna generacja o2 będzie mi życzliwsza. Na razie świat nie zobaczy najlepszego czołgu lat 70. w moim wykonaniu :P
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPn 03 paź, 2005 19:32

dlaczego wszyscy bawicie sie z jakimis wirtualnymi partycjami i tym podobnym szitem
nie lepiej przy instalacji systemu poprostu stworzyc sobie kilkugigowa partycje stala i przeznaczyc ja na prace w o2 ?
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostPn 03 paź, 2005 19:53

Specjalnie dla o2 formata robić? Za dużo zachodu ;-)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostPn 03 paź, 2005 19:56

Ja bym radził Partiotion Magic
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Panda

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): N 09 sty, 2005 18:33
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPn 03 paź, 2005 21:18

Przezdzieblo napisał(a):i wyskakuje komunikat NO TEXTURE LOADED. Co za cholera, ma ktoś pomysł?
Czy, skoro i program i tekstura znajduja sie w odpowiednim miejscu, tekstura jest rozmiaru 2^nx2^m ?
(16x32, 1024x512 , 256x2048 itd, tylko ze powyzej 2048 nie warto, bo to maksymalna wartosc ktora da sie w konfiguracji gry ustawic).
TEST
OMGWTFBBQ
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostPn 03 paź, 2005 21:29

Tak. Tekstura to .pac z tutorialu (.pac na pewno, format odpowiedni), 128 na 128. Po prostu nie ładuje się - nie ma takiego komunikatu jak u Przema: "miech/black.paa", u mnie ciągle null.
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostPn 03 paź, 2005 22:05

Panda napisał(a):
Przezdzieblo napisał(a):i wyskakuje komunikat NO TEXTURE LOADED. Co za cholera, ma ktoś pomysł?
Czy, skoro i program i tekstura znajduja sie w odpowiednim miejscu, tekstura jest rozmiaru 2^nx2^m ?
(16x32, 1024x512 , 256x2048 itd, tylko ze powyzej 2048 nie warto, bo to maksymalna wartosc ktora da sie w konfiguracji gry ustawic).


Maksymalny rozmiar tekstury jaki można ustawić zależy od sprzętu (u mnie np. max 1024). Natomiast maksymalny, na który pozwala gra, to 4096x4096.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 06 paź, 2005 13:55

Obrazek

Dlaczego tak się dzieje ? Cały tyłek :wink: jest przyklejony do ziemi, żołnierz nie może się przemieszczać, a głowa wcześniej była tam gdzie to śmieszne kółko.

Chciałem podmienić zmykłe głowy na te od Llauma'y, ale mi nie wychodzi. :(
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości