Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 06:07


Proste pytania + proste odpowiedzi.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

mckiller

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Śr 06 lip, 2005 22:31
  • Lokalizacja: lubliniec

PostN 03 wrz, 2006 17:49

Tak da się pbo decryptor 1.3
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostN 03 wrz, 2006 18:27

A pbo decryptor 1.5 nie lepszy czasami jest? Mnie sie wydaje, że jest lepszy.
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 03 wrz, 2006 18:29

Tygrys205 napisał(a):A pbo decryptor 1.5 nie lepszy czasami jest? Mnie sie wydaje, że jest lepszy.


¬le ci się wydaje. Tylko 1.3 debinaryzuje. 1.5 wprowadzono głównie z powodu protestów co poniektórych addonmakerów.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 03 wrz, 2006 18:29

Lepsze jest wrogiem dobrego, pamiętaj ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 06 wrz, 2006 15:14

Użyłem Bin View'u. Ale pojawił się kolejny problem. Otóż staram zaimportować się modele dobrych addonów z ofp (do jakiej gry nie powiem :P), w prawdzie w tej innej grze jest model, ale nie ma textur co spowodowane jest zbyt długimi ścieżkami textur:

Mp_nato5t\Textures\(5t_pod_odpru

Takie coś się pojawia w TxtPathSwap i nie idzie zmienić tej ścieżki. Nie mam pojęcia jak zubdejtować ścieżkę z texturą do nowego pliku zawierająca ten plik, póki co to nawet byle jak nie można ścieżki zmienić.
Istnieje jakiś inny sposób? Prócz notatnika? :twisted:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 06 wrz, 2006 15:49

Spytaj się Combatu/własciciela addonu o model w ODOL'u, przy okazji spytaj sie także czy zezwala na wykorzystanie go w VBS. Chociaż zawsze pozostaje Ci możliwośc wykorzystania jakiegoś hex editora :]
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 06 wrz, 2006 16:03

Po co mi model w ODOL'u jak go mam? Po co mi zezwolenie skoro robie to dla własnych potrzeb?
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 06 wrz, 2006 16:17

MIG25_Radek napisał(a):Po co mi model w ODOL'u jak go mam? Po co mi zezwolenie skoro robie to dla własnych potrzeb?

Bo ODOL z ODOL Explorera ma zepsute scieżki texturek? Innego rozwiazania poza podanymi dwoma nie ma, pytasz sie albo sie meczysz z hex editorem, ewentualnie w O2 możesz zaznaczyć wszystkie face, wcisnac E i zmieniac sciezki texturek recznie...
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 06 wrz, 2006 16:19

Jakoś inne modele w OLOD, które mają krótkie ścieżki do tekstur działają, tak więc wnioskuje, że są one za długie. TxtPathSwap też pokazuje, że maksymalnie można wpisać 31 znaków zdaje się. Druga sprawa to to, że .pbo z teksturami mam w odpowiednim folderze i się nie wczytują, mimo tego, że model jest w MLOD. Tak więc jedyne co przychodzi na myśl to zbyt długie ścieżki.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostN 22 paź, 2006 17:57

Ma ktoś może teksturkę podłoża piaskowego, najlepiej w dużej rozdziałce i nadającej się do umieszczenia w OFP? Najbardziej by mi zależało na takiej pofalowanej przez wiatr
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

assasin13

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Śr 05 lip, 2006 13:26
  • Lokalizacja: Stąd.. stamtąd... ze wsząd :)

PostN 29 paź, 2006 17:01

Mam pytanie. Jak w WRPTool-u ustawić obiekt na jakiejś wysokości? Np. mam AGS Harbour Pack i chcę ustawić skrzynie na takim bloku (nie mam na myśli wieżowca ani innego budynku!). No więc stawiam ta skrzynie, włączam 3d preview, a skrzynia jest "zatopiona" w tym bloku! :co:
Obrazek
www.urbandead.com - gra w przeglądarce.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 29 paź, 2006 17:23

Manual przeczytaj... :roll:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

assasin13

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Śr 05 lip, 2006 13:26
  • Lokalizacja: Stąd.. stamtąd... ze wsząd :)

PostN 29 paź, 2006 18:03

Przeczytałem. I nic. Przeczytałem wszystkie rozdziały dot. obiektów i nic nie znalazlem.
Obrazek
www.urbandead.com - gra w przeglądarce.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 29 paź, 2006 18:04

No to jak nie umiesz w manualu znaleźć, to nikt Ci tu nie pomoże :] Przeczytaj wnikliwiej :]
Obrazek
Offline

Michael

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): N 19 lis, 2006 10:51
  • Lokalizacja: Niemcy

PostN 19 lis, 2006 18:57

Czesc!
Jakis czas zainteresowalem sie tematem addon-makingu i przymierzam sie do stworzenia addonu samolotu i chcialbym sam stworzyc czesc textur. Jaki program bardziej polecacie do tego: Photoshop czy Corel ?
Dzieki!
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron