Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 14:38


Proste pytania + proste odpowiedzi.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostN 19 lis, 2006 20:38

Ja polecam Photoshop. Sam go używam. Ale jeżeli znasz się bardziej na Corelu. To wtedy Corel.
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline

Michael

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): N 19 lis, 2006 10:51
  • Lokalizacja: Niemcy

PostN 19 lis, 2006 23:35

Mam doswiadczenie w photoshopie przy tworzeniu skinow do cs. Nigdy nie uzywalem Corela, myslalem ze daje wieksze mozliwosci przy tworzeniu textur.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostN 19 lis, 2006 23:37

Teraz sprawdziłem. Zmieniam zdanie: Corel jest lepszy.

:EDIT:
co ja wtedy wypiłem?
Ostatnio edytowano Pn 12 lut, 2007 17:13 przez Ovg, łącznie edytowano 1 raz
Offline

Michael

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): N 19 lis, 2006 10:51
  • Lokalizacja: Niemcy

PostN 19 lis, 2006 23:43

Lepszy? Wiecej nazedzi i mozliwosci jesli chodzi o produkcje textur ?
Obrazek
Offline

wielkidzik

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Pn 15 sty, 2007 15:09

PostPn 12 lut, 2007 16:32

jak z pliku p3d zrobic jpg i na odwrót :?: :?:
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 12 lut, 2007 17:06

:hahaha:

Oh Ty wielki, groźny i genialny dziku...

*p3d to jest model..., a nie obraz, żeby go na *jpg konwertować

Jonez, Radek pewnie nie mogliście się powstrzymać... nie dziwie się :P ale bez takich ok :]
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostN 11 mar, 2007 22:09

To już tu było. Parę razy. Tyle, że mój problem jest nietypowy. Znów to samo: TEKSTURA NIE CHCE SIĂŠ WCZYTAÆ. Tylko, że próbowałem paru rzeczy:
1. Wczytywać teksturę w wersji:
Kod: Zaznacz cały
C:\ofpedit\crate\crate_door.pac

Kod: Zaznacz cały
 No texture loaded...

2.
Kod: Zaznacz cały
Z:\ofpedit\crate\crate_door.pac

Kod: Zaznacz cały
 No texture loaded...

3. jak Arika:
Kod: Zaznacz cały
C:\ofpedit\o2\data\crate_door.pac

Kod: Zaznacz cały
 No texture loaded...


próbowałem w oxygenie zaznaczać wszustkie wersje: z czterema rogami miejsca na texturę, bez rogów, mniejszy obszar, większy...
Kod: Zaznacz cały
 No texture loaded...


Poczytałem i popróbowaałem na forum, a ofp.info ma chwilowo technical problems.
Offline

Zielarz

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 106
  • Dołączył(a): Cz 08 cze, 2006 10:42
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

PostPn 06 sie, 2007 10:19

Potrzebuje program do konwertowania plików .paa. Link w temacie dla początkujących nie działa. :cry: Skąd można ściągnąć taki program??

Jestem początkujący w dziedzinie addon-makingu więc proszę o wyrozumiałość.
Z góry dzięki. :grin:
Offline

Zielarz

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 106
  • Dołączył(a): Cz 08 cze, 2006 10:42
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

PostPn 06 sie, 2007 14:57

Szukałem na google i nie znalazłem... A po za tym ten temat to: proste potania i proste odpowiedzi bez zbędnych komentarzy... Bez poszukiwań w googlach bym nie pisał na forum.
Offline

Libon

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 00:21
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 17 lis, 2007 17:32

Ostatnio zacząłem się bawić o2. Naszła mnie ochota przeteksturowania operatora GROMU z paczki Offtime'a. Mianowicie chciałem tylko podmienić naszywkę GROM na naszywkę 6BDSz.
Ok wszystko gra... Model zapisuje pod nazwą szturman, piszę config do jednostki, pakuję do nowego pliku pbo , odpalam działa wszystko pięknie ale jest jedno ALE... po uruchomieniu edytora misji z tą jednostką mam takie coś
http://img143.imageshack.us/img143/3534/bdszzh9.png
Czym to może być spowodowane??
Przeglądając ten temat widziałem, że Radeon miał podobny problem, ale dalej nie rozumiem ocb..
Offline

Needman

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Wt 19 lut, 2008 16:06

X,Y,Z i punkty

PostWt 19 lut, 2008 20:44

Mam dwa dość lamerskie pytania.
Pierwsze jak łączyć pojedyncze punkty?
Drugie za co odpowiadają wartości X , Y , Z?
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostŚr 20 lut, 2008 15:37

Dwóch punktów nie połączysz, mogą być 3 lub 4. Robisz to z pomocą F6.
X, Y, Z są to współrzędne. Wygląda na to, że zaczynasz, więc polecam poczytanie różnych tekstów na forum i stronach. :]
Offline

Needman

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Wt 19 lut, 2008 16:06

Jeszcze jedno pytanko

PostŚr 20 lut, 2008 21:29

No to , że są to współrzędne to wiem ale która za co odpowiada?
I czy jest jakiś dobry sposób na obracanie? Bo w transform 3d albo 2d to się gubię.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 20 lut, 2008 23:07

x - szerokość przecinająca w pionie układ
y - szerokość przecinająca w poziomie układ
z - wysokość
albo coś takiego, ogółem, matematyka na poziomie gimnazjalnym jeśli nie mniejszym
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPt 22 lut, 2008 09:01

z - raczej 'głębokość' ;]
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron