Teraz jest Pn 23 cze, 2025 10:44


Problem ze skryptem lądowania

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

GHOST_RECON

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): So 16 paź, 2004 21:29
  • Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Problem ze skryptem lądowania

PostCz 10 lut, 2005 17:03

Więc tak, chciałem, aby helikopter wylądował na niewidzalnym H ( ale tak żeby piloci z niego nie wysiadali), następnie stał na ziemi przez ok minutke i odlecial do następnego punktu. Helikopter nazwałem "heli" a niewidzalne H "land". Następnie łączę helikopter z niewidzalnym H punktem trasy (ruch) i w "Przy aktywacji wpisuje HELI land"land", ustawiam odpowiednie opuźnienie aby poczekał tą minutke, następnie robie drugi punkt trasy, W praktyce wygląda to tak helikopter ląduje na niewidzialnym H ( lekko dotykając ziemi) i natychmiast odlatuje do drugiego punktu. Pyanie brzmi : co zrobić żeby helikopter wylądował a pioloci z niego nie wychodzili, nastęnie po minucie miałby odlecieć ???
"Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach"
Szamil Basajew
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 17:10

Litości.... :] Jest tyle rozwiązań.... Albo mu dajeszwyzwalacz, który aktywuje się wraz z pojawieniem się śmigłowca, odliczanie w nim ustawione na 60 sekund i synchronizacja z następnym punktem trasy.
Albo kombinujesz z odliczaniem w waypointach.
Albo dajesz w nastepnym punkcie trasy odpowiedni warunek, którego spełnienie powoduje kontynuowanie trasy...

I jeszcze pare innych rozwiązań... myśleć, to nie boli =]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

GHOST_RECON

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): So 16 paź, 2004 21:29
  • Lokalizacja: BYDGOSZCZ

PostCz 10 lut, 2005 17:25

Siedzie na tym forum tu od rana, lecze kaca po wczorajszym balecie, czytam wszystko co znajde na temat,przywieźli mi do chaty godzine temu meble które bede musiał zaraz składać, stanąłem już na rzęsach od tego kombinowania jak sie uporać z tym problemem i za każdym razem wychodzą mi coraz to inne głupoty więc litości to chyba ja potrzebóje :P Może byś mnie troszke bardziej naprowadził ? Z góry dzięki :P
"Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach"
Szamil Basajew
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 17:34

Grunt to umieć się skupić na jednym problemie :] Sugeruję pierwsze rozwiązanie, dużo tam nie trzeba rozwijać.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

GHOST_RECON

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): So 16 paź, 2004 21:29
  • Lokalizacja: BYDGOSZCZ

PostCz 10 lut, 2005 18:00

Ehhhh teraz to sie zatrzymuje w powietrzu, czeka tą minute ląduje i odrazu dlatuje :( Skoro to takie banalne i szybkie do zrobienia to może jednak sie zlitujesz ?:D
"Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach"
Szamil Basajew
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 18:10

Nie, nie zlituję się :] Kombinuj, dałem Ci wskazówki, teraz Ty je rozwiń i zastosuj :]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostCz 10 lut, 2005 18:36

Zrób tak, że jak będzie już nad tym niewidzilanym H to wpisz komendę Heli FlyInHeight 1 (chyba nie pomyliłem literówki :razz: ) i będzie (przynjamniej powinien :razz: ) być 1m nad ziemią :aniol:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostCz 10 lut, 2005 18:49

helicopter Land land
Typy zmiennych:
helicopter: obiekt
land: łańcuch znaków

Opis:
Zmusza helikopter do lądowania. Helikopter może lądować na trzy
sposoby: "LAND" - lądowanie i wyłączenie silnika, "GET IN" - lądowanie i oczekiwanie na załadunek
desantu(z włączonym silnikiem), "GET OUT" - lądowanie i oczekiwanie na rozładunek
desantu (z włączonym silnikiem).

Przykład:
cobraOne land "LAND"


To ci chyba pomoże. Na zakończenie dodam, że to musisz wpisać w wyzwalaczu przy aktywacji itd.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

GHOST_RECON

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): So 16 paź, 2004 21:29
  • Lokalizacja: BYDGOSZCZ

PostCz 10 lut, 2005 19:38

Czapa Twój pomysł nie jest zły tylko że jak postawie drugi punkt ruchu to komenda flyinheight xx nie jest już przyjmowana w tym drugim punkcie i helikopter nie nabiera wysokości a co dziwne stoi w miejscu i nie leci już wogóle do 2 punktu. A Twoj pomysl Przemo nic mi niestety nie wniósł ponieważ helikopter albo odrazu odlatuje i nie czeka na nikogo albo ląduje. :cry:
"Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach"
Szamil Basajew
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 10 lut, 2005 19:45

Zaraz ! Ty chcesz żeby czekał aż drużyna wsiądzie ? Jeśli tak to punkt trasy drużyny wsiądź i punkt trasy śmigłowca "Ruszaj"
Jerry: A pupa, bo "ZAłADUJ"
Nie dam rady chwilowo sprawdzić więc sorka i dzięki za poprawienie :]
zsynchronizuj to i gotowe.


A możesz w punktcie trasy wpisać :
lec = true
A wyzwalacz :
Warunek : lec
Przy aktywacji : heli domove [(Getpos next Select 0),(Getpos next Select 1),20]
Ustaw sobie jeszcze czas.
Zrób jeszcze wyzwalacz o nazwie next. Może zadziała.
Ostatnio edytowano Cz 10 lut, 2005 19:54 przez Oscypek, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 19:45

Facet, bo nie wytrzymam, w drugim punkcie dajesz inną wysokość, wyższą :/ ewentualnie w wyzwalaczu dajesz opóźnienie 60 sek i dajesz xxx flyinheight xxx :|
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

GHOST_RECON

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): So 16 paź, 2004 21:29
  • Lokalizacja: BYDGOSZCZ

PostCz 10 lut, 2005 19:48

Jerry zrobilem dokladnie tak jak to teraz napisałeś i mi wyskakuje jakiś błąd i wtedy nie może istnieć ten punkt trasy. Gdyby nie to już dawno spraa byłaby zakończona. Sorry że tu tak marudze :P
"Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach"
Szamil Basajew
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 19:52

A może tak jaśniej, jaki ??
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

GHOST_RECON

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): So 16 paź, 2004 21:29
  • Lokalizacja: BYDGOSZCZ

PostCz 10 lut, 2005 20:05

ehhh włączyłem giere od nowa i już wszystko gra :spoko: Z góry dzięki za poświęcenie mi czasu oraz swoich nerwów. Może przy okazji sie zrewanżuje :P
"Lepiej jest umrzeć stojąc, niż żyć na kolanach"
Szamil Basajew
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 20:26

Oby, oby... :roll: Zapamiętam sobie to. Jerry Out.
Obrazek
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości