Teraz jest N 28 kwi, 2024 02:49


"Warunek" w skrypcie zewnętrznym.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

"Warunek" w skrypcie zewnętrznym.

PostŚr 28 lip, 2004 22:49

Robię skrypt który będzie usuwał ciała ale sytuacja jest następująca:

Skrypt ma usunąć zarówno cialą rosjan jak i amerykanów tylko jak zrobić warunek "Not (alive ap)" w skrypcie zewnętrzym? Chodzi o to, żę jeśli jakaś jednostka umrze to jest przenoszona a jeśli przeżyje to zostaje na swoim miejscu?
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

Re: "Warunek" w skrypcie zewnętrznym.

PostŚr 28 lip, 2004 23:01

Remcio napisał(a):Robię skrypt który będzie usuwał ciała ale sytuacja jest


Widziałem taki scrypt na ofpec.com
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostŚr 28 lip, 2004 23:09

jejku, no ja mam skrypt z misji Yamabushiego... Ale ten mój jest strasznie rozbudowany! Potrzebuję tylko "warunku".
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 29 lip, 2004 08:57

Ale to nie zmienia faktu, że ciało będzie nadal istniało, a przez to obciążało kompa niepotrzebnie ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostCz 29 lip, 2004 16:16

tu był przydługi link więc pozwoliłem sobie go poprawić

How to determine if a body is hidden.


[HAV] Wprowadziłem małe poprawki w linku ;]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostCz 29 lip, 2004 20:21

Panowie! Macie wyraźnie napisane, że pytam o "warunek" czyli jeśli gościu żyje to dobrze a jeśli umarł to ma go przenieść!
A nie pytam jak PRZENIE¦Æ trupa!
:mad:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostCz 29 lip, 2004 20:49

Remcio napisał(a):Panowie! Macie wyraźnie napisane, że pytam o "warunek" czyli jeśli gościu żyje to dobrze a jeśli umarł to ma go przenieść!
A nie pytam jak PRZENIE¦Æ trupa!
:mad:


Po pierwsze to spokojnie.

Po drugie mi sie nasuwa not alive ale to napewno nie o to chodzi bo byś to sam zrobił....
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostPt 30 lip, 2004 09:15

YacieK napisał(a):Remcio Hmm, a czymze jest nieżyjacy żołnierz jak nie trupem? W wyzwalaczu po komendzie not(alive) dopisz to co napisałem i w chwili kiedy żołnierz zginie - zostanie usunięty.


Spróbuj z teleportacją trupa. "Trup" SetPos [(GetPos player)+3000*cos(GetDir player),(GetPos player)+3000*sin(GetDir player)]. To sprawi, ze obiekt trup pojawi się 3000 metrów przed graczem. Chyba to wystarczy aby zatonął w wodzie poza wyspą


Będzie dalej na mapie...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 30 lip, 2004 09:18

to potem trzeba opdowiednio zastosować deletevehicle :]

Wysłany Pią 30.07.04, 9:22:

Przed chwilą mnie naszła taka myśl... ciekawe, czy jest komenda, która by robiła z ciałem to, co się dzieje po "pogrzebaniu go" przez specop'ów.... to by wyglądało ciut lepiej..... :idea:
Obrazek
Offline

Pietras_Stinger

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:41
  • Lokalizacja: Piekielna Przeginia Duchowna

PostPt 30 lip, 2004 10:41

?not alive trup : deletevehicle trup to powinno wystarcxzyć chyba że nie działa spróbuj:
?not alive trup : trup setpos getpos wyzwalacz (trup to nazwa kolesia a wyzwalacz to nazwa wyzwalacza który znajduje się np. na rogu mapy) i to będzie tak że jeśli zginie kolo o nazwie trup to jego ciało przeniesie się na pozycję wyzwalacza o nazwie wyzwalacz !
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostN 08 sie, 2004 20:06

powoli i spokojnie. :PPPP
Amerykanie atakują miasto. Trupy padają ale nadal są na ziemi. W momencie gdy zdobywamy miasto ekran się zaciemnia. A gdy rozjaśnia się... BUM!(czyt. Po rozjaśnieniu ekranu na ziemi niema trupów) I trupów niema.
Obrazek
Offline

Pietras_Stinger

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:41
  • Lokalizacja: Piekielna Przeginia Duchowna

PostN 08 sie, 2004 22:31

Boże to mogłeś napisać że to będzie jeszcze pradnik do robienia intra przejść między scenami itp. Boże ! Umiesz ty wykorzystać to co ci napisałem ? Pozatym nie będę ci ułatwił aż tak pracy ! Stworzenie dobrego Przerywnika filmowego zajmuje wymaga wiele czasu i poświęcenia !
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostPn 09 sie, 2004 08:13

Pietras_Stinger napisał(a):Boże to mogłeś napisać że to będzie jeszcze pradnik do robienia intra przejść między scenami itp. Boże ! Umiesz ty wykorzystać to co ci napisałem ? Pozatym nie będę ci ułatwił aż tak pracy ! Stworzenie dobrego Przerywnika filmowego zajmuje wymaga wiele czasu i poświęcenia !


Szczerze mówiąc to Ty jesteś nie normalny :?

Jaki poradnik pokaż palcem gdzie to widzisz.... Dlaczego nie ułatwisz mu pracy, przecież od tego tu jesteśmy :?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostŚr 11 sie, 2004 21:27

A więc. Po pierwsze DZIĂŠKI wielki za pomoc (nareszcie).
A ta część o filmiku jest nieważna tak napisałem żebyście mieli ogólne pojęcie o tym jak to wszytstko ma wyglądać.
Obrazek

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości