Teraz jest N 28 kwi, 2024 08:07


Silent War Mod

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostWt 18 sty, 2005 21:21

Troche szkoda. A chociasz addony maluszka i autosana będą ?? :grin:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Ravq

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Wt 12 paź, 2004 14:36

PostWt 18 sty, 2005 23:45

JaFranek napisał(a):Troche szkoda. A chociasz addony maluszka i autosana będą ?? :grin:



To może byś jeszcze chciał tirówke?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostŚr 19 sty, 2005 00:50

Tirówke i wywrotkę ;) i bude dla psa.

A tak serio to ja sobie nie wyobrażam aby w takim polskim modzie zabtrakło maluszka. :grin:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostŚr 19 sty, 2005 00:57

Nikt przecież nie powiedział że go zabraknie...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ravq

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Wt 12 paź, 2004 14:36

PostŚr 19 sty, 2005 12:29

Chyba mnie źle zrozumieliście.


SW MOD upadł juz kiedyś, z tego co wiem powodów było wiele. Mi chodziło o to, żeby najpierw skoncentrowali sie na tym co najważnejsze, a nie wszystko poszło w piach tak jak już kiedyś. Jak będąrobić maluszki i tirówki to nigdy nic nie wyjdzie. A takiego malucha można potem dodać do jakiegoś dodatku do moda.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostN 13 lut, 2005 21:49

Po dłuższej nieobecności związanej z serią dość poważnych problemów technicznych wracamy na scenę OFP. Na szczęście wszystko jest już naprawione i możecie w najbliższym czasie oczekiwać sporej ilości informacji z prac.


Ostatnio Smookie zaprezentował screeny swoich prac. Wsród nich znalazł się czołg T-72 B, będący na wyposażeniu Armii Białoruskiej. Addon który powstał wykorzystuje model Sigmy.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPn 14 lut, 2005 01:37

Jakie fajne czołgi, ten addom już jest całkowicie skończony?
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 14 lut, 2005 14:28

Wygląda, że tak, ale .... :)
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostPn 14 lut, 2005 14:29

Addon nie jest jeszcze skończony, pracuję nad skryptem pozwalającym dowódcy używać karabinu (nsvt) :), powiedzmy ze teoretycznie zrobiony w 100% , w praktyce z 50% :P
Offline
Avatar użytkownika

Kelly

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): N 08 sie, 2004 15:32
  • Lokalizacja: Wola Blakowa

PostPn 14 lut, 2005 17:33

Wnioskuję z poprzedniego postu że będą dwa stanowiska strzeleckie tak?
"Strzeż się gniewu człowieka cierpliwego"
John Dryden
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPn 14 lut, 2005 17:51

No tego to jeszcze nie było. Czy wy czasem nie przeceniacie swoje umiejętności. Jak to ma niby wyglądać ?? Osobiście to sobie wyobrażam, że dowódca otwiera właz i łapie za ckm-a podłączonego do wieżyczki. Jednym słowem jakby nie było to będzie :spoko: :shock:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostPn 14 lut, 2005 17:55

Powiedzmy.

Skrypty powodują, iż na samym starcie tworzy się i czołg bez karabinu oraz sam karabin. Jeden ze skryptów utrzymuje karabin w jednym miejscu, tak iż jest ciągle w tym samym położeniu względem czołgu, nawet gdy ten zmienia pozycję lub kierunek jazdy. Problem jest tylko jeden - pracuję nad tym, co udało się już RHS - utrzymywaniem tej samej pozycji i względem czołgu i względem WIEżYCZKI.

Jesli chodzi o menu akcji dowódcy to sprawa będzie prosta(w stosunku do powyższego zadania), bo tu wystarczy zadeklarować zmienne _karabin i _czolg i dodać je do "user actions"

:)

UPDATE

Kurt - silnik OFP jest bardzo elastyczny, jesli nie mozna zrobić czegoś wprost, to trzeba kombinować tak by efekt prac przypominał jak najbardziej zamierzony cel :P
Ostatnio edytowano Pn 14 lut, 2005 17:58 przez Smookie, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostPn 14 lut, 2005 18:22

Obejrzyjcie filmik z newsa spod zamieszczonego niżej linku:
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=7156
Skrypt ten powstał jakiś czas temu, ale mod RHS nie wypuścił żadnego addonu z nim. Podobno nowa odsłona M1A2 SEP Inquisitora i King Homera ma zawierać taką opcję.

Mnie ciekawi zakres zmian białoruskiego T72B w stosunku do oryginalnego modelu Sigmy-6 (poza wspomnianym skryptem) - bo na screenach takich nie widać. Trudno ocenić też jakość owej "inwestycji" w stary już model - nowy, bardzo dobrze wyglądający T72B Sea Demona ( http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=7723 ) wciąż jest niedostępny i wyjdzie dopiero, gdy team ORCS go wyda.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 14 lut, 2005 18:45

Przezdzieblo napisał(a):Mnie ciekawi zakres zmian białoruskiego T72B w stosunku do oryginalnego modelu Sigmy-6 (poza wspomnianym skryptem) - bo na screenach takich nie widać.


Zapewne "...bardziej realistyczny model pojazdu, nowe animacje oraz skrypty", ewentualnie "pewne istotne zmiany", a poza tym czepiasz się ;)
Offline
Avatar użytkownika

Kelly

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): N 08 sie, 2004 15:32
  • Lokalizacja: Wola Blakowa

PostPn 14 lut, 2005 19:21

Taak... a mnie osobiście 72b bardzo się podoba :spoko:
"Strzeż się gniewu człowieka cierpliwego"
John Dryden
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości