Teraz jest Pn 23 cze, 2025 23:31


Złoto - bliskie wydania

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Złoto - bliskie wydania

PostPn 15 sie, 2005 00:20

Pamiętacie jak około rok temu chciałem zrobić addon złota ? No, ale go nie zrobiłem.

Teraz troche naumiałem się teksturować itd... I addon prawie gotowy :D

Na początek cztery scriny.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na scrinach całkiem przyzwoicie wygląda.
Narazie mam tylko jeden wariant addon - ten co widzicie na paletach, chciałem zrobić jeszcze w skrzyni, może doda się jeszcze wariant z porozrzucanym złotem (bez palety).
Myślę, że takie coś się przyda (małe, a cieszy), do misji z II wojny światowej.
Pozostało mi jeszcze wykończyć to złoto, obecnie mam mały problem z Geo Lod.
Ale jak widać ładnie to wygląda i napewno coś z tego wyjdzie.

BTW: Proszę o komentarze :lol:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPn 15 sie, 2005 00:42

jak dla mnie te złoto jest za żółte , powinno być złote a nie jaskrawo żółte
Obrazek
Offline

Jackal

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 05:38

PostPn 15 sie, 2005 00:53

dlamnie to zloto za seledynowe i zielone troche zrub bardziej jak te twarzyczki :???: :eek: ;-)

niemoge na to zloto patrzec razi mnie w oczy.
Offline

D@ri0

Kapral

Kapral

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): Wt 31 maja, 2005 23:51

PostPn 15 sie, 2005 03:25

Takie jakiejś sztuczne jest, za bardzo się kontrastuje z deskami. Zrób lepiej takiego jakby koloru pomarańczowego. Powinno być bardziej...monotonne, jak ofp.
@Jackal - używaj opcji edutuj, nie spamuj
Alah akbar.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPn 15 sie, 2005 04:01

Radek, w PS CTRL+U i nasycenie -30 albo nawet 40 i bedzie ok.
Offline
Avatar użytkownika

W4tchdog

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Śr 10 sie, 2005 13:58
  • Lokalizacja: ...i po co ?

PostPn 15 sie, 2005 10:51

Jackal napisał(a):dlamnie to zloto za seledynowe i zielone troche zrub bardziej jak te twarzyczki :???: :eek: ;-)


A z oczami wszystko dobrze? ...a raczej z monitorem .
Gdzie ty tu seledyn widzisz...aż z tego powodu musiałes 2 posty walnąć jeden pod drugim .

Dla mnie to zloto zajaskrawe , no i niestety złoto cytrynowe nie jest .
A po drugie ,te sztabki troche zakańciaste ,za duży pochył ścianki sztabki.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 15 sie, 2005 12:10

Poprawiłem troche tekstury - tak jest efekt w O2 (buldozer) nie wiem jak będzie wyglądało w grze. Później zapodam więcej screenów z gry :)

Obrazek
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 15 sie, 2005 13:03

Kolejne dwa screny, tym razem z gry (tak jak mówiłem)

Obrazek
Obrazek

Chyba teraz wygląda lepiej prawda ? :)
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostPn 15 sie, 2005 13:09

Nadal jakies nie teges, myslałem ze złoto jest idealnie "złote" bez zadnych zabrudzen...
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostPn 15 sie, 2005 13:19

mnie tam sie podoba...
z zabrudzeniami fajnie wyglda... jak by było bez to tak jak byś to z painta wyjął :/
wydawaj szybciutko :D
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 15 sie, 2005 13:42

Spoko - beta powinna być już dziś :) :lol:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPn 15 sie, 2005 14:21

Radek, powaznie, desaturation/nasycenie na -30 i nie bedzie takie oczojebne.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 15 sie, 2005 15:01

Ok ustawiłem nasycenie na -38 (jak radził offtime)

Efekt końcowy wygląda tak:



Obrazek
Obrazek
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Elej

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 285
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 09:53
  • Lokalizacja: łódź

PostPn 15 sie, 2005 15:14

MIG25_Radek napisał(a):Ok ustawiłem nasycenie na -38 (jak radził offtime)[/url]

To ja bym dał z 50-60, bo jest dużo lepiej. Watchdog dobrze Ci poradził żeby bardziej "wyprostować" ścianki sztabek.
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostPn 15 sie, 2005 18:16

Wszystkim się nie dogodzi. Mi się podoba może być
Obrazek
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 9 gości

cron