Teraz jest So 16 gru, 2017 16:52


Respawn for machine

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

St.Chor.Neeke

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): Wt 31 sty, 2006 01:21
  • Lokalizacja: Warszawa

Respawn for machine

PostPt 10 lut, 2006 21:17

czy ktos moze mi powiefdziec jak zrobic res.... dla maszyn? poniewaz ten co jest na ludzi chyba niedziala a bynajmniej nie umnie wiec jak ktos moze powiedziec jak go mam zrobic bede wdzieczny . Wiem że sie da aleniewiem jak.:)
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 879
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 10 lut, 2006 22:04

Kod: Zaznacz cały

?(not local elem_log):exit

_pojazd = _this select 0
_typ = typeOf _pojazd
_x = _this select 1
_y = _this select 2

#petla
   ~90
   ;jesli nie(pusty lub zniszczony)
   _zaloga = Crew _pojazd
   ? NOT ( (GetDammage _pojazd == 1) || ( isNull ( _zaloga select 0 ) ) ):goto "petla"

   deleteVehicle _pojazd
   ~1
   _pojazd = _typ createVehicle [_x,_y]
   

goto "petla"


co sprawi ze co 90 sek. pojazd przekazany do skryptu w pierwszym parametrze jesli jest pusty lub zniszczony zresuje sie do pozycji zadanej przez 2. i 3. parametr skryptu.
elem_log to element logiczny po to aby sie pojazd resowal sie tylko jednokrotnie co 1,5 minuty, bo bez tego, zakladajac ze to misja MP i skrypt uruchomi sie na kilku kompach, zamiast jednego powstanie tyle nowych ilu graczy + 1 (serwer, jesli dedykowany)
Offline

BelegU$

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): So 08 kwi, 2006 16:05

PostWt 19 wrz, 2006 16:18

Może mnie ktoś oskarżyć o pracę Archeologa, ale... Jak to zrobić? Próbowałem, ale nie umiem. Podesłałby mi ktoś misję pokazową? Na tym najłatwiej zajarzyć Z góry dzięki i sorry za kłopot. Mój e-mail: belegus@wp.pl
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostŚr 20 wrz, 2006 16:12

[nazwapojazdu,a,b] exec "skrypt.sqs"

nazwapojazdu jasne.
a - wspolrzedna x miejsca w ktorym ma sie pojawic zresowany pojazd.
b - wspolrzedna y miejsca w ktorym ma sie pojawic zresowany pojazd.


no i jeszcze musisz wstawic element logiczny(jak jednostke) o nazwie elem_log)
:(
Offline

BelegU$

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): So 08 kwi, 2006 16:05

PostCz 05 paź, 2006 19:43

A jak sprawdzić wspołrzędne? Może to głupie pytanie, ale nie wiem.
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 05 paź, 2006 21:37

Współrzędna x
Kod: Zaznacz cały
getpos obiekt select 0


Współrzędna y
Kod: Zaznacz cały
getpos obiekt select 1


Jeśli chcesz wpisać współrzędne w liczbach, można je sprawdzić przez:
Kod: Zaznacz cały
hint format ["X = %1 Y = %2", getpos obiekt select 0, getpos obiekt select 1]


Jeśli wpiszesz w liczbach, obiekt można skasować, przez co misja będzie ważyła te pare kB mniej...
Pierwszy sposób jest jednak łatwiejszy, bo nie trzeba grzebać przy cyferkach, gdy chcesz np. zmienić szybko miejsce respawnu.
Offline

marcinDZN

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Pt 25 mar, 2011 18:10

PostWt 22 maja, 2012 11:46

Witam.

Czy da się do tego skryptu dopisać aby respawnowała się także załoga?
Jak sprawić aby pojazd po respawnie dalej miał miał nazwę jaką nadałem mu na początku.

EDITED:

Ja zrobiłem tak że dodałem dwie jednostki o nazwie a1 i a2 i skrypt:
Kod: Zaznacz cały
?(not local elem_log):exit

_pojazd = _this select 0
_typ = typeOf _pojazd
_x = _this select 1
_y = _this select 2
_a = _this select 3
_c = _this select 4
#petla
    ~10
    ;jesli nie(pusty lub zniszczony)
    _zaloga = Crew _pojazd
    ? NOT ( (GetDammage _pojazd == 1) || ( isNull (

_zaloga select 0 ) ) ):goto "petla"

    deleteVehicle _pojazd
    ~1
    _pojazd = _typ createVehicle [_x,_y]
    _a moveindriver _pojazd
    _c moveingunner _pojazd
goto "petla"


Ale nie działa. Natomiast jeźeli w skrypcie zamienie a i c odpowiednio na a1 i a2 oraz usunę linijki
Kod: Zaznacz cały
_a = _this select 3
_c = _this select 4

Bedzię działać ale już nie będzie uniwersalny.

Kod: Zaznacz cały
?(not local elem_log):exit

_pojazd = _this select 0
_typ = typeOf _pojazd
_x = _this select 1
_y = _this select 2 
#petla
    ~10
    ;jesli nie(pusty lub zniszczony)
    _zaloga = Crew _pojazd
    ? NOT ( (GetDammage _pojazd == 1) || ( isNull (

_zaloga select 0 ) ) ):goto "petla"

    deleteVehicle _pojazd
    ~1
    _pojazd = _typ createVehicle [_x,_y]
    a1 moveindriver _pojazd
    a2 moveingunner _pojazd
goto "petla"

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości