- Kod: Zaznacz cały
?(not local elem_log):exit
_pojazd = _this select 0
_typ = typeOf _pojazd
_x = _this select 1
_y = _this select 2
#petla
~90
;jesli nie(pusty lub zniszczony)
_zaloga = Crew _pojazd
? NOT ( (GetDammage _pojazd == 1) || ( isNull ( _zaloga select 0 ) ) ):goto "petla"
deleteVehicle _pojazd
~1
_pojazd = _typ createVehicle [_x,_y]
goto "petla"
co sprawi ze co 90 sek. pojazd przekazany do skryptu w pierwszym parametrze jesli jest pusty lub zniszczony zresuje sie do pozycji zadanej przez 2. i 3. parametr skryptu.
elem_log to element logiczny po to aby sie pojazd resowal sie tylko jednokrotnie co 1,5 minuty, bo bez tego, zakladajac ze to misja MP i skrypt uruchomi sie na kilku kompach, zamiast jednego powstanie tyle nowych ilu graczy + 1 (serwer, jesli dedykowany)