Teraz jest So 14 cze, 2025 20:54


zolte tekstury z dxdll

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

zolte tekstury z dxdll

PostWt 14 lut, 2006 23:39

Podczas gry z wlaczonym "postprocessingiem" w dx dll, przy wybuchu badz nawet samoistnie - drzewa i budynki robia sie autentycznie zolte. Przy obracaniu kamera problem znika by zaraz znow sie aktywowac. Co jest grane, bardzo chcialbym doswiadczyc pelnego efektu tej biblioteki do naszej ulubionej gry. Mam aktualnie GF5600 256mb.
Ostatnio edytowano Śr 15 lut, 2006 00:44 przez Sudayev, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostWt 14 lut, 2006 23:42

Em.. Możesz to zaprezentować na screenie jakimś ? Mam tego samego typu kartę i takowych problemów nie uświadczyłem.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostWt 14 lut, 2006 23:53

Prosze bardzo oto screen. Przy wylaczonym efekcie postprocessingu, problem ten nie wystepuje.

Obrazek[/img]
Offline
Avatar użytkownika

Ive

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 195
  • Dołączył(a): So 10 gru, 2005 22:24
  • Lokalizacja: Biecz

PostŚr 15 lut, 2006 00:13

sorki ale ja tu widze normalne drzewa :| ...
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 15 lut, 2006 00:19

Szkoda ze nie zauwazyles zoltej skory wojaka czy zoltej sciany budynku ;-) Jak komus malo to moge dolozyc jeszcze screen jak lece helikopterem w nocy a wszyskie drzewka pala sie na zolto :) Ktos ma podobny problem, jakies sugestie by to rozwiazac, z gory dziekuje.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 15 lut, 2006 00:19

Kombinowałeś z ustawieniami Hard Light i Desaturate? PS: Rodzaj tematu.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 15 lut, 2006 00:26

Jonez
Wysłany: 15 Lut 2006, 0:19 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Kombinowałeś z ustawieniami Hard Light i Desaturate? PS: Rodzaj tematu.



Nie w tym temacie wszystko, mam ustawione z ustawieniami producenta ;)
Offline
Avatar użytkownika

Matte

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:09

PostSo 18 lut, 2006 02:32

wg mnie efekt jest całkiem fajny
ps. wyślij na maila swoj config dxdll Mattepl@vp.pl
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostSo 18 lut, 2006 13:37

Ja także mam problem z dxdll. Nie wiem czy ma tak być ale jak gram w np.nocy i skieruje widok na niebo, a potem za bardzo krótką chwilę gdzies obrócę w inną stronę pozostają smugi zostawione przez gwiazdy i nie znikają.
Inny przykład to podczas startowania ofp ten napis "jeszcze chwileczkę" Ma taką śmieszną poświatę dookoła. Zrzesztą nie tylko on tylko wszystkie napisy. Czy to ma tak być? A jeśli nie to czy ktoś ma ten problem i wie jak go naprawić? :cry:
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 18 lut, 2006 14:32

101 st paratroop napisał(a):Ja także mam problem z dxdll. Nie wiem czy ma tak być ale jak gram w np.nocy i skieruje widok na niebo, a potem za bardzo krótką chwilę gdzies obrócę w inną stronę pozostają smugi zostawione przez gwiazdy i nie znikają.
Inny przykład to podczas startowania ofp ten napis "jeszcze chwileczkę" Ma taką śmieszną poświatę dookoła. Zrzesztą nie tylko on tylko wszystkie napisy. Czy to ma tak być? A jeśli nie to czy ktoś ma ten problem i wie jak go naprawić? :cry:


Norma, Blur z postprocessingiem również powodują rozmywanie napisów. Smugi też są normą ( akurat nie wiem, kóra opcja odpowiada za to )
Obrazek

HAV

PostSo 18 lut, 2006 14:39

Na forum jest już temat dotyczący dxdll. Dalszą dyskusję proszę kontynuować w TYM temacie...

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości

cron