Teraz jest Cz 19 cze, 2025 22:48


Dopalacz w pojezdzie ?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

Dopalacz w pojezdzie ?

PostSo 06 maja, 2006 16:22

Jak to wykonac aby np. gracz jadacy w skodzie otrzymal akcje jednorazowego przyspieszenia (cos ala NOS) pojazdu wraz z zauwazalnym zuzyciem paliwa ?
Troche probowalem z takim prostym skryptem ale nic z tego nie wychodzi, nie wiem tez jak sprawic by dana akcja byla dostepna w aucie oraz po uzyciu zniknela z paska akcji gracza ?
Szukalem podobnego tematu na forum ale nic nie znalazlem.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 07 maja, 2006 17:59

Kod: Zaznacz cały
_object = _this select 0

_xvel = velocity _object select 0
_yvel = velocity _object select 1
_zvel = velocity _object select 2

_object setVelocity [(_xvel * 1.03), (_yvel * 1.03), (_zvel * 1)]

;_t to czas przez jaki ma paliwo ubywać
_fuel = fuel _object
_t = 40
#fuelLoop
_t = _t - 1
_fuel = _fuel - 0.05
_object setfuel _fuel
?(_t == 0):exit
~1
goto "fuelLoop"



Nazywasz to jakoś dodajesz akcje pojazdowi i masz nitro. Nie testowane :P

Ps. jakby nie działało to nazwij Skode i później wstaw jej nazwe zamiast _object w skrypcie.


Ps2. Naciśnij + przy poście jak pomogło :P
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostN 07 maja, 2006 20:25

Reyhard masz racje co do tego zeby zamiast object wstawic nazwe pojazdu (inaczej nie zadziala), tylko ze efekt jest nieco odwrotny. Skoda zamiast pedzic jak dzika traci przyspieszenie do zera :?
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 07 maja, 2006 20:36

Kod: Zaznacz cały
_object = _this select 0


;_t to czas przez jaki ma paliwo ubywać
_fuel = fuel _object
_t = 100
#fuelLoop
_xvel = velocity _object select 0
_yvel = velocity _object select 1
_zvel = velocity _object select 2

_object setVelocity [(_xvel * 1.63), (_yvel * 1.63), (_zvel * 1)]
_t = _t - 1
_fuel = _fuel - 0.005
_object setfuel _fuel
?(_t == 0):exit
~0.1
goto "fuelLoop"


Zwiększ mnożnik co by zobaczyć co to znaczy nitro :F btw: przetestowalem i jak dodasz akcje pojazdowi (a nie playerowi) to skrypt bez zadnych zmian działa :P

btw: przy mnożniku większym niż 8 gra ma tendencje do przycinania, ciekawe czemu :d (prędkość swiatla xd)
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostN 07 maja, 2006 21:32

Calkiem fajne :-) W miare realna wartosc przyspieszenia mozna osiagnac przy wartosci "1.03".

Co w tym wszystkim oznacza xvel, yvel, zvel ?

Reyhard jako autor tego prostego skrypu powiedz, co nalezy dopisac do skyptu aby mozna bylo go uzyc n-razy (np. tylko raz badz trzy ? )

Jeszcze jedna lamerska sprawa - akcje dopisalem skoda addaction nazwa, skrypt. Chcialbym zeby akcja byla mozliwa do wykonania tylko z pozycji kierowcy bo obecnie kazdy z zewnatrz czy pasazer moze to odpalic.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 08 maja, 2006 14:13

Kod: Zaznacz cały
;lolb.sqs
_nr = 3
_car = _this select 0
;doplacza można użyć 3 razy
#start
lol = _car addAction ["Buuust","bust.sqs"]
?(_nr == 0):samochod removeAction lol;exit
@(used)
_nr = _nr - 1
_car removeaction lol
~10
goto "Start"



Kod: Zaznacz cały
;bust.sqs
_object = _this select 0

used = true
;_t to czas przez jaki ma paliwo ubywać
_fuel = fuel _object
_t = 100
#fuelLoop
_xvel = velocity _object select 0
_yvel = velocity _object select 1
_zvel = velocity _object select 2

_object setVelocity [(_xvel * 1.63), (_yvel * 1.63), (_zvel * 1)]
_t = _t - 1
_fuel = _fuel - 0.005
_object setfuel _fuel
?(_t == 0):used = false;exit
~0.1
goto "fuelLoop"


Skrypt odpalasz tak -> [nazwa_auta] exec "lolb.sqs"
W efekcie będziesz miał 3 razy możliwośc skorzystania z turbo. Nie testowane...

Co w tym wszystkim oznacza xvel, yvel, zvel ?

Wektory auta.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Dopalacz w pojezdzie ?

PostPt 13 gru, 2024 02:15

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Dopalacz w pojezdzie ?


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 5 gości