Teraz jest Cz 28 mar, 2024 19:09


Problem z dźwiękiem

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Przemekm

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:15
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

Problem z dźwiękiem

PostWt 17 sie, 2004 11:59

Stworzyłem taki plik description.ext:

onLoadMission = "Godzinę później"
onLoadIntro = "Wczesny ranek, Larche..."

class CfgSounds
{
sounds[] = { radio };

class radio
{
name = "";
sound[] = {"splash.wav", db-35, 1.0};
titles[] =
{
};
};
};

class CfgMusic
{
tracks[]={rakieta,};

class rakieta
{
name = "rakieta";
sound[] = {\Music\rakieta.ogg, db+30, 1.0};
};
};

Jak widać jest zdefiniowany dźwięk "radio".

Po użyciu komendy np: ja say "radio" powinien zostać odtworzony plik "splash.wav". I tak się działo we wszystkich misjach które robiłem ale w ostatniej tak się nie dzieje.

Na początku misji wstawiłem wyzwalacz ?alive ja który zapodaje komende ja say "radio" no i dzwięk jest odtworzony.

W misji kilka razy chcę odtworzyć ten dzwięk. Ale w dalszej części misji tak samo użyta komenda ja say "radio" powoduje wyświetlenie komunikatu "Sound radio not found". Co jest grane??? Sprawdziłem kilka razy czy nie ma gdzieś literówki. Ale wszytko jest ok. Dlaczego nie może znaleść dzwięku radio skoro na początku misji go znalazł??
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

Re: Problem z dźwiękiem

PostWt 17 sie, 2004 13:00

class CfgSounds
{
sounds[] = { radio };

class radio
{
name = "";
sound[] = {"splash.wav", db-35, 1.0};
titles[] =
{
};
};
};


Czy tego nie jest za dużo?

Berna

PostWt 17 sie, 2004 14:15

moze napisz to tak:

class CfgSounds
{
sounds[] = {blablabla};
class blablabla
{
name = "blablabla";
sound[] = {blablabla.ogg, db + 20, 1.0};
titles[] = {0, ""};
};
};

w edytorze wstawiasz wyzwalacza wchodzisz na efekty i dajesz w anonimowym bla bla bla, tylko nie wiem czy bedzie jako radio :roll:
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostWt 17 sie, 2004 14:36

Takk podałes to co jest w FAQ :?
Offline

Pietras_Stinger

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:41
  • Lokalizacja: Piekielna Przeginia Duchowna

PostWt 17 sie, 2004 15:43

Kod: Zaznacz cały
class CfgSounds
{
sounds[] = {blablabla};
class blablabla
{
name = "blablabla";
sound[] = {blablabla.ogg, db + 20, 1.0};
titles[] = {0, ""};
};
};

tak tylko powinno być CFGRadio a nie sounds... :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

Quabec

Generał

Generał

  • Posty: 511
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:22
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 17 sie, 2004 15:44

skrypty i różne kody należy wstawiać pomiędzy tagami code!!!!
np.
Kod: Zaznacz cały
class CfgSounds
{

Kod: Zaznacz cały
 [code] [/code]
Quabec

Berna

PostŚr 18 sie, 2004 13:46

to se zmien na CFGRadio i bedzie miał :P
Offline

Przemekm

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:15
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

PostŚr 18 sie, 2004 20:47

Więc tak. Działające description to ja mam. To które jest na początku wątku świetnie działa we wszystkich misjach. Nie działa jak należy tylko w tej. Jak ktoś chce to mogę mu przesłać tą misje. Bo są dwie możliwości albo z moim kompem jest coś nie tak, albo w engine jest jakiś błąd.

Działające description wygląda tak:

onLoadMission = "Po przygotowaniach"


class CfgSounds
{
sounds[] = { radio };

class radio
{
name = "";
sound[] = {"splash.wav", db-35, 1.0};
titles[] =
{
};
};
};

daje komende ja say "radio" i wszystko gra. Nie działa tylko w misji którą właśnie tworzę.
Ostatnio edytowano Śr 18 sie, 2004 20:50 przez Przemekm, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostŚr 18 sie, 2004 20:48

Możesz mi przesłac tylko za wirusa zabije lol72@op.pl ;p

Berna

PostŚr 18 sie, 2004 20:57

wiesz ja robiłem pewna misje gdzie chciałem zeby gracz (nie saper) miał 4 ładunki wybuchowe, nie wiedziałem jak to zrobić wiec przesłalem do pewnej osoby :P :spoko: i mi to zrobiła, ale tzeba było usunąc graczowi karabin, dał w zamian pistolet, który u niego jest a u mnie nie ma :shock:
wiec moze amsz cos z kompem :?: :roll:

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron