
Loony napisał(a):Więc mam taki małą prośbę: potzrebuję kilka skryptów do misji o zombie.
Nie znam nazw, nie znalażłem żadnej polskiej strony ze skryptami...
Więc potzrebuję parę dobrych skryptów takich jak respawn+ogień, czy kolorowy dym po zabiciu zombiaka. Dużo skryptów jest w misji The Forest, więc sobie pożyczę
Ekhem, konkrety
respawn masz już w HP3, skryptowy już pare na forum było, ot, jeden przykład:
- Kod: Zaznacz cały
_pos1 = respawncap
_grp = graw
#create
"Law176" createunit [getpos _pos1, _grp, "", 0.5, "LIEUTENANT"]
"Law177" createunit [getpos _pos1, _grp, "", 0.4, "SERGEANT"]
"Law178" createunit [getpos _pos1, _grp, "", 0.4, "CORPORAL"]
"Law179" createunit [getpos _pos1, _grp, "", 0.3, "PRIVATE"]
"law175" createunit [getpos _pos1, _grp, "", 0.4, "PRIVATE"]
"law171" createunit [getpos _pos1, _grp, "", 0.3, "PRIVATE"]
#loop
? NOT(alive player): exit
?(("Alive _x" count units _grp) == 0): goto "create"
~(random 5) + 5
goto "loop"
Te Lawy zamienic z nazwami zombiaków.
Reszte mi sie nie chce kopiować, dym był już np. w temacie o beczce tyle ze trzeba by było troche przerobic skrypt, blah.