Teraz jest So 21 cze, 2025 00:18


FML Horror Pack 3

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

drabina

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 117
  • Dołączył(a): Cz 26 maja, 2005 21:13

FML Horror Pack 3

PostPn 11 wrz, 2006 14:55

Witam serdecznie !

Otóż addon mi się bardzo podoba i w związku z tym chciałbym chciałbym stworzyć misję oraz film z użyciem tego addonu :wink: lecz chciałbym się dowiedzieć, czy jest jakiś sposób by zombie, automatycznie atakował wszystkich, nie tylko gracza i drużynę ?
Tzn. domyślam się, że mogę to zrobić po staremu, tj. ręcznie wpisać kogo zombie mają atakować, lecz chciałbym aby dosłownie wszystkich atakowały zombie, z pełnej "automatyce".

P.S. Czy da się wyłączyć opcję znikania ciał zombie ?

Pozdrawiam i proszę o radę
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 11 wrz, 2006 16:28

Zombiaki z HP3 mają takie same skrypt jak te wcześniejsze, od Scotta więc i sama procedura "automatyzacji" zombiaków pozostaje bez zmian (żuczek już o tym pisał :P). Więc cały bajer polega na tym aby wstawić wyzwalacz z aktywacją West/East/Resistance [lub wszystkie razem] który obejmuje cała mape. W wyzwalaczu wpisujemy: GblAllTargets = Thislist i finito. Teraz pozostaje już tylko odpalenie misyjki:P

btw: Nie zamykajcie tego tematu ale po prostu skasujcie tematu Loonego ]:->, ot, taki mały przywilej korzyści dla drabiny ]:->

Co do pytania nr. 2 spróbuj zapętlić takie cuś gblZombieDelPause = 999;publicVarible "gblZombieDelPause"
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

drabina

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 117
  • Dołączył(a): Cz 26 maja, 2005 21:13

PostPn 11 wrz, 2006 16:58

btw: Nie zamykajcie tego tematu ale po prostu skasujcie tematu Loonego ]:->, ot, taki mały przywilej korzyści dla drabiny ]:->


:-) Dzięki

Co do tego sposobu, no nie do końca to działa, bo zombie zabija same siebie :eek:
dlatego zrobiłem to tak: gblAllTargets = [ofiara_zombie1] + [ofiara_zombie2] + [ofiara_zombiex]

I dałem to jako element logiczny
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 11 wrz, 2006 17:02

drabina napisał(a):
:-) Dzięki

Co do tego sposobu, no nie do końca to działa, bo zombie zabija same siebie :eek:
dlatego zrobiłem to tak: gblAllTargets = [ofiara_zombie1] + [ofiara_zombie2] + [ofiara_zombiex]

I dałem to jako element logiczny

Mała pomyłka, tylko 2 z nich dajesz i ew. 3 wyzwalacz to cywile [dałeś pewnie wyzwalacz z East i wstawiles zombiaki takze z east, czyli po prostu dodales do listow celow zombi... zombiaki :d]
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

drabina

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 117
  • Dołączył(a): Cz 26 maja, 2005 21:13

PostPn 11 wrz, 2006 17:11

też tak pomyślałem, lecz gdy robię to wyzwalaczem (pomijając Resistance, gdyż Zombie są po stronie partyzantów) to stoją i się patrzą ;-) dopiero jak jednego z nich zabiję to dopiero wtedy ruszają na wszystko co się rusza.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 13 wrz, 2006 18:40

W zombich Scotta T byla mozliwosc ustawiania poziomu wytrzmalosci (hard, medium , easy), mimo ze zombiaki wykorzystuja ten sam skrypt poprzez uzywanie gamelogixow Scotta jakos nie widac wplywu na zombiaki FML, jest jakis sposob na to ?

Sprawa druga, Zombiaki Scotta po zabiciu jednostki np. cywilia badz kogo innego z podstawowej listy jednostek ofp powodowaly ze jednostka zmartwychwstawala i zasilala szergi zombich, co zatem z farmlandem da sie ustawic zombiakom podobna zdolnosc ? Wprawdzie jest cos takiego jak "Spawner" ale on tylko generuje nowe zombiaki :/
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 13 wrz, 2006 18:46

Zdawało Ci się, GL nie miały wpływu na ich wytrzymałość, trzeba zmienic w configu pewne wartosci. Zawsze też możesz zrobić to skryptem, tz. dodac eventhandler hit, sprawdzic czy headhit jest prawdziwe i dac mu setdammage 1

Co do problemu nr.2, spójrz na to -> http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 39276CFFE8
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostŚr 13 wrz, 2006 20:28

Spoko fajny skrypt napewno sie przyda. Dziala na jednostki z packow FML i standardowych BISowcow. Jesli chodzi o cywili DrPeppera to potrzeba uzyc GL i gra gitara. Ogolem mozna stworzyc b ardzo roznorodny tlum zombich.

Co do GL (Scotta) to na ustawieniu Easy zombiak padal trafiony kilkoma pocikami, Mediumy byly bardziej wytrzymale, z kolei Harda zabijalo conajmniej dziesiec pociskow z m16. Na poziomie hard zombi po uplywie kilkunastu sekund wstawal, praktycznie niezniszczalny przeciwnik. Fajnie jakby daloby sie to zaimplementowac w fml.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Kac

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:19
  • Lokalizacja: Nowa Sól

PostCz 14 wrz, 2006 09:15

Mam pytanie, czy istnieje jakaś komenda/skrypt, który sprawdzałby czy jednostka jest trafiona w głowe, bo jak wszyscy pamiętamy z filmów Romero zombie przewracały się po trafieniu w głowe. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Nazhir

Spammer

Spammer

  • Posty: 164
  • Dołączył(a): Wt 15 lis, 2005 16:12
  • Lokalizacja: Trolla Norra

PostCz 14 wrz, 2006 12:53

Kac napisał(a):czy istnieje jakaś komenda/skrypt, który sprawdzałby czy jednostka jest trafiona w głowe
w świetle posiadanej przeze mnie wiedzy: nie istnieje.
:mrgreen:
Obrazek
spammuję, więc jestem
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 14 wrz, 2006 13:18

Istnieje. Eventhandler "Dammaged" pozwala uruchomić skrypt do którego jest przekazywane miejsce trafienia jako parametr. Można np. dodać eventhandler jednostce wpisując this addEventHandler ["Dammaged",{_this exec "headshot.sqs"}]

A w skrypcie wpisać:

Kod: Zaznacz cały
?((_this select 1) == "hlava"): hint "Headshot!"
exit


Niestety jest to mało wiarygodne i mało dokładne. Zawsze podawana jest jedna lokacja, nawet jeśli np. jednostka dostała granatem i cała jest poraniona. Nie wiem według jakiego klucza wybierana jest podawana lokacja w takim przypadku. Problem nie dotyczy tylko granatów, ale także np. pocisków 12.7 mm.
Offline
Avatar użytkownika

łysy

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): N 06 sie, 2006 12:03

PostSo 23 wrz, 2006 12:03

to jest taki skrypt aby zombie attakowały wszystkich czy nie bo ja juz niekapuje...??? :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

Istar

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): N 24 wrz, 2006 20:58

PostN 24 wrz, 2006 21:23

Dobrze by było jak by ktoś podał wszystkie znane skrypty do tego Packa (o ile nie saliczone w tys. w co wątpie) albo jakiegoś linka ze skryptami.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostPt 29 wrz, 2006 15:58

Tworze misje MP podczas ktorej dwaj gracze musza zdobyc pewne przedmioty, ktore znajduja sie w trzech bazach wojskowych na Kolgujewie. Zombiaki z Bazy A maja zaatakowac graczy gdy ci wejda na teren Bazy A (zombiaki sa poukrywani w krzakach i za budynkami). Bedzie to wygladac tak, ze gracze wchodza do bazy a tu nagle wybiegaja wsciekle zombiaki i zaczyna sie zabawa. Analogicznie sprawa ma sie z Baza B i C.

Problem tkwi w tym, ze gdy uzywam game logic "Zombie attack player & group" to zombie z calej mapy ruszaja bezposrednio na graczy. Jak zrobic by zombiaki (np: z Bazy A) aktywowaly, gdy gracz wejdzie na teren bazy A (rozmiar triggera 90x90).

Probowalem trigger z warunkiem Gblalltargets == thislist czy [P1,p2] aktywacja west itp. Niestety ten wariant nie dziala. Zombie poprostu stoja i nic nie robia.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 29 wrz, 2006 18:31

A może wyzwalacz który by generował zombiaki w wymieninych miejscach gdy gracze wejdą w wyzwalacz?
Lub "zestaw" 2 wyzwalaczy... 1 Generował by zombiaki, a drugi generował by element logiczny który sparawi że zombiaki zaatakują :P
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 40 gości