
zeby nie byly rozmazane musza byc wczytane do pamieci wraz z modelem i pozostalymi texami na modelu
najlepiej jest otexturowac pojedynczy fejs na modelu taka textura w miejscu nie widoczym na modelu, "w srodku" modelu lub cos w tym stylu.
lub
powiedzmy ze masz objekt skladajacy sie z 6 fejsow
'
obiekt ten jest w selekcji jakiejstam i na ten obiekt chcesz moc nakladac 6 roznych textur urzywajac setobjtexture
'
kazdy z fejsow texturujesz z innej textury urzywajac wszystkich szesciu
'
przy starcie addonu wszystkie textury dzieki temu zostana prawidlowo wczytane do pamieci
'
w init line addonu pierwszy skrypt jaki zostanie uruchomiony powinien urzywajac setobjtexture nalozyc na caly obiekt (na cala selekcje) jedna wybrana texture, to ze do kazdego fejsa jest przypisana inna textura nie bedzie problemem, setobjtexture nalozy jedna texture na caly obiekt
'
pozniej w miare potrzeb przelaczasz textury urzywajac setobjtexture
nie wiem czy zrozumiale napisalem, mam nadzieje ze tak.