
Witajcie.
*Podczas próby 'uruchomienia' w Liberation 41-45 addonu Kettenkrada napotkałem na pewien problem. Po implementacji pliku do "addons", owy pojazd powinien pojawić się w edytorze w zakładce 'Car', jednak w Libie takowa nie istnieje (jest tylko LIB Car) i mod nie widzi addonu :P
Czy ktoś byłby łaskaw pomóc mnie, biednemu laikowi w modyfikacji poniższego configu Kettenkrada tak, aby pojawił się on w Libie?
* - jeżeli napisałem powyższy post w sposób niejasny - wybaczcie. Mój umysł jest już o tej porze dosyć 'zamroczony' ;-)
*Podczas próby 'uruchomienia' w Liberation 41-45 addonu Kettenkrada napotkałem na pewien problem. Po implementacji pliku do "addons", owy pojazd powinien pojawić się w edytorze w zakładce 'Car', jednak w Libie takowa nie istnieje (jest tylko LIB Car) i mod nie widzi addonu :P
Czy ktoś byłby łaskaw pomóc mnie, biednemu laikowi w modyfikacji poniższego configu Kettenkrada tak, aby pojawił się on w Libie?
- Kod: Zaznacz cały
//////////////////////////NSU 101 by JOHN
//////////////////////////ecesams@ompuserve.de
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7
#define true 1
#define false 0
#define private 0
#define protected 1
#define public 2
class CfgModels
{
class Default{};
class car: Default{};
class kettenkrad: car{};
};
class CfgPatches
{
class kettenkrad
{
units[] = {kettenkrad};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.75;
};
};
class CfgVehicles
{
class All{};
class AllVehicles: All{};
class Land: AllVehicles{};
class LandVehicle: Land{};
class Truck: LandVehicle{};
class Truck5t: Truck{};
class kettenkrad: Truck5t
{
model="\JOHNs_sdkfz2\SDKFZ2.p3d";
displayName="SDKFZ 2/1 Kleines kettenkrad";
side=0;
armor=45;
carmouflage=8;
maxSpeed=70;
fuelCapacity=180;
driverAction="ManActJAWADriver";
cargoAction[]={"ManActTruck5tCoDriver"};
transportSoldier=2
transportAmmo=0
picture="\JOHNs_sdkfz2\SDKFZ.jpg";
canFloat=false;
crew=SoldierEB;
preferRoads=true;
cost=50000;
soundEngine[]={\JOHNs_sdkfz2\Sound\Engine.wav,1,1};
weapons[]={"CarHorn"};
magazines[]={};
typicalCargo[]={};
};
};
* - jeżeli napisałem powyższy post w sposób niejasny - wybaczcie. Mój umysł jest już o tej porze dosyć 'zamroczony' ;-)
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.