Teraz jest Pt 29 mar, 2024 13:06


wyzwalacz a wybuch bomby

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

pavlll

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Cz 07 wrz, 2006 14:47

wyzwalacz a wybuch bomby

PostCz 19 paź, 2006 13:59

jak mozna zrobic wyzwalacz, ktory aktywuje sie w chwili zdetonowania bomby ??
PS sprawdzalenm opcje http://www.neochan.csk.pl/ofpc/search.php?sid=7d23a87ebe18f1428f5e90d47c5b7f21 :o i nic
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 19 paź, 2006 16:07

Należy dorobić warunek który aktywuje się razem z eksplozja bomby a później w wyzwalaczu wpisać w warunku : nazwawarunku
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

pavlll

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Cz 07 wrz, 2006 14:47

PostPt 20 paź, 2006 18:53

hmmm... masz jakis przyklad ?? :razz: cos typu screenshot lub cos prostszego ?? lub jasniej... :oops:
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 20 paź, 2006 18:57

Na podstawie tych wiadomości co mi dałeś moge jedynie tyle Ci stwierdzić, napisz więcej o swoim problemie (jaka to bomba?) albo zadowól się taką odpowiedzią.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostPt 20 paź, 2006 19:09

Hmmm... Chodzi ci o Satchel Charge? Bo jeżeli tak to najprostszy sposób to wstawienie jakiegoś małego obiektu, nazwania go jakoś i wpisania w wyzwalaczu:

not alive [nazwa]
W wyniku tego, jeżeli wybuch bomby pieprznie tak, że zniszczy ten mały obiekt, wyzwalacz aktywuje się ^^
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

pavlll

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Cz 07 wrz, 2006 14:47

PostPt 20 paź, 2006 21:46

oo, sorki... tak, nie sprecyzowalem, tak to zwykly stachel charge :P , a dokladniej to o to: mam u-boota ale jak go zatopie to nie ma zadnych efektow :? wiec dodalem pare wybuchow (jak macie jakies ciekawe niz shell73 to piszcie) i chce zeby sie aktywowaly gdy bomba obok wybuchnie a u-boot poszedl na dno :D
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostPt 20 paź, 2006 22:05

Hmmm... To zrób z tym obiektem i wpisz w wyzwalaczu.

Condition (Warunek): not alive [nazwa]
On Activation (Przy aktywacji): [nazwa U-Boota] set dammage 1

W wyniku tego, bomba zniszczy butelkę niszcząc "serce" U-Boota, po czym idzie on na dno gryźć w dupsko swoich kolegów.
Ostatnio edytowano So 24 lut, 2007 23:54 przez Severb, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ravq

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Wt 12 paź, 2004 14:36

PostPt 20 paź, 2006 22:32

Nie prościej wstawić wyzwalacz o warunku not alive [nazwa okrętu] a w przy aktywacji dać [] exec "lol.sqs"? (czy coś takiego, w edytorze nie bawiłem się 5 miesięcy).

Z tą butelką to troche bez sensu.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

pavlll

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Cz 07 wrz, 2006 14:47

PostSo 21 paź, 2006 12:09

ok, sproboje :P
edit:no. prawie... tylko ze jak wpisze w condition(warunek) not alive [np.boat1] to pisze type object expected array
Offline

olo_82

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): N 18 gru, 2005 16:29
  • Lokalizacja: Końskie

PostPn 21 wrz, 2009 12:27

Witam.
Podepnę się pod tego posta bo mam podobny problem:

Gracz ma za zadanie położyć ładunek wybuchowy w ściśle określonym miejscu i zdetonować go. Detonacja ładunku ma spowodować zaliczenie Objectiv. Z tym, że u mnie nikt nie ginie i nie rozwala się po wybuchu.
Szczerze nie mam bladego pojęcia jak to wykombinować i spiąć razem do kupy.

Dziękuję i pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPn 21 wrz, 2009 23:14

@pavlll
nawiasy kwadratowe oznaczają wektory (array), natomiast w misji chcesz sprawdzić czy obiekt jest żywy (zniszczony)
Wystarczy wpisać w warunku:
Kod: Zaznacz cały
not alive nazwaokrętu


------------------------
@olo_82
proponuje zahaczyć się o miejsce w którym wszystko ma się rozegrać tzn.
wyzwalacz o nazwie "t" aktywowany przez gracza
warunek:
Kod: Zaznacz cały
(player distance t) < 10

aktywacja:
[] exec "bomba.sqs"

plik bomba.sqs
Kod: Zaznacz cały
;przpis własny na plik bomba.sqs

@ (alive (nearestobject [player, "PipeBomb"])) or (not alive player)
bomba = nearestobject [player, "PipeBomb"]
? ! (alive player) : numer ObjStatus "FAILED"; exit

@ ! ( alive bomba) or (not alive player)
? ! (alive player) : numer ObjStatus "FAILED"; exit

numer ObjStatus "DONE"
;"numer" celu misji ustalony w brefingu
exit

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron