Teraz jest So 21 cze, 2025 22:52


Szybka zmiana godziny...

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

Szybka zmiana godziny...

PostŚr 29 lis, 2006 19:50

Używałem opcji szukaj i nie znalazłem...
A przysiągłbym, że gdzies to tu było :?
Nic. W kazdym razie:
po prostu prosze o skrypt zmiany godziny, ajki był zassowany w misji miedzy innymi ucieczka z więzienia z kampanii cwc. pewno pamiętacie, jak po wejściu do namiotu robiła się noc. Chodzi mi o właśnie taki efekt. Albo jakby ktoś mógł powiedziec gdzie tego szukac, bo na forum ten temat jest juz chyba usunięty, a w FAQ nic nie pisze.
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostŚr 29 lis, 2006 20:00

Nie łatwiej byłoby rozpakować tą misje i "zkradziejować" ten skrypt ?
2 Martin go to hell 6.66 o'clock
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 29 lis, 2006 20:04

SkipTime duration

Typy zmiennych:
duration: liczba

Typ Zwracanej wartości:
nie zwraca

Opis:
Natychmiast "przeskakuje" określoną liczbę godzin czasu gry. Zmianie ulega pora dnia i pogoda (jeżeli prognoza zakładała jakieś zmiany). Nie wpływa na położenie jednostek.

Przykład:
skipTime 2.5


Daytime

Typ Zwracanej wartości:
liczba

Opis:
Zwraca aktualny czas (porę dnia) w godzinach tzn. 11.5 oznacza wpół do dwunastej.


wykombinuj sobie
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostŚr 29 lis, 2006 20:04

Szukac w spisie komend komendy zawierajacej "time"
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 29 lis, 2006 20:24

Time

Typ Zwracanej wartości:
liczba

Opis:
Zwraca czas jaki upłynął, w sekundach, od rozpoczęcia misji.
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostCz 30 lis, 2006 11:52

ja osobi ście bym pokombinowałze setacctime xx

gdzie xx to np: 10
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostCz 30 lis, 2006 13:46

by przesunac czas do x. godziny "moim" sposobem wystarczy napisac:
Kod: Zaznacz cały
SkipTime (x - Daytime)


wersja z setacctime xx trzebaby czekac po prostu przez (SkipTime (x- Daytime))/xx godzin, by dojsc do danej godziny.
Czyli wykorzystuje i tak skiptime i daytime a dodatkowo trzeba w petli liczyc czas ktory uplynął. Jednakże ma to sens jesli sie chce uzyskac efekt np szybko zachodzącego słońca lub widocznego sciemniania
Offline

stars1988

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): Pt 01 gru, 2006 20:05

PostPt 01 gru, 2006 21:11

rzecz jest prosta wystarczy napisac w aktywacji danego wyzwalacza np "skiptime=12" i mamy inna godziny ale nie pamietam o ile dokladnie zmieni sie czas w grze.Oczywiscie jak chcesz to zastosowac na dluzszy okres np gdy chcesz zaby czas plynal szybciej aby twoja misja miala dzien i noc i tak dalej-poprostu zeby sie zmienial czas szybciej musisz zrobic np tak:

-wstawiasz 4 wyzwalacze i stawiasz ja blisko siebie.Ustawiasz tak aby aktywowaly sie gdy wejdzie na nich cywil i ustawiasz aby wlaczaly sie caly czas.W aktywacji tych wyzwalaczy wpisujesz "skiptime=1" i dajesz ok.teraz stawiasz cywila w pierwszym wyzwalaczu i kazesz mu isc za pomoca waypointa przez pozostale 2 wyzwalacze aby je aktywowal i on dochodzi do ostatniego wyzwalacza gdzie sie konczy jego punk trany typu ruszaj , teraz robisz od tego punktu trasy punkt trasy typu patrol i stawiasz go tak aby ten cywil caly czas chodzil w kolko tzn od 1 do 4 wyzwalacza i z powrotem do nieskonczonosci:) teraz to co zrobiles ustawiasz na jakiejs wyspie i niech sobie tam sam caly czas chodzi. :)jak zrobisz to tak jak napisalem to bedziesz mial zmiane czasu o skiptime 1 i bedzie nastepowala noc i dzien lecz gdy chcesz zmienic zeby czas sie amienial wolniej to poprostu zmieni wartosc skiptime:) wiem ze to jest strasznie lopatologiczne rozwiazanie twego problemu lecz dziala:)aha i jeszcze jedno:cywila ustaw tak zeby ci go nikt nie zabil bo nie bedziesz mial juz zmiany czasu:)pozdro
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 01 gru, 2006 21:20

dzieki :spoko:
pomogliscie mi, dzięki!
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 02 gru, 2006 00:16

To już lepiej zrobić skrypt, który co jakiś czas będzie zmieniał godzine, byłoby prościej. Niestety nieche mi się go pisać.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostSo 02 gru, 2006 00:54

Radeon napisał(a):Niestety nieche mi się go pisać.

Szkoda ze chce ci sie na forum pisac :)

Kod: Zaznacz cały
#loop
skipTime 1/60
~60
goto "loop"

czy siakos tak
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Szybka zmiana godziny...

PostPt 13 gru, 2024 12:33

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Szybka zmiana godziny...


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości