Witam, mam problem z grafiką w ofp. Kiedy włącze w edytorze jakąś mapę, i ustawie jednostke niedaleko miejsca w którym święcą latarnie, to widac zródło swiatla nawet z miejsc z ktorych nie powinno by ich widac(np zza góry, prześwituje przez drzewa) to samo sie tyczy wybuchów. Zmieniałem sterowniki od grafy, directa mam zainstalowanego z edycji platynowej. Moja karta to radeon9600 pro.
to jest tzw ray casting. nie bada sie czy promienie ze zrodla swiatla przecinaja dodatkowo z innymi obiektami, bo to jest kosztowne obliczeniowo. tak po prostu jest szybciej i nie masz zadnych klopotow z wyswieltaniem grafiki
no dobra, ale jest jeszcze jeden problem z grafą. patrząc na zolnierza z duzej odległosci(patrząc przez snajperkę z duzym zoomem)widac jak jego helm przeswituje, tj taki efekt tak jakby były w nim dziury i widac glowe. dzieje sie to tylko wtefy kiedy jednostka jest dosc daleko. co z tym zrobic?dzieki za odp:)
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."