kastleF83 napisał(a):Pop w spisie komend znalazłem KnowsAbout, ale isAlive niema

(
Sejtan dzięki za spis:mrgreen: )
Spoko
alive - znaczy, ze żyje,
not alive - znaczy, że nie... o ile dobrze kombinuje
EDIT:
Chyba mam sposób na rozwiązanie problemu. Zakładam, ze jedna z jednostek nazywa się p1, druga p2. Co jakiś czas mijają sie w odległości np. 20 metrów. Wstawiam wyzawalacz i w warunku wpisuje:
(not alive p1) AND (p2 distance p1 < 25). W efekcie wyzwalacz aktywuje się gdy p1 nie żyje, a p2 przechodzi obok ciała p1 w odległości mniejszej niż 25 metrów. Jeśli to nie wystarczy (bo np. prędzej może zginąć p2) to można w warunku dopisać
((not alive p1) AND (p2 distance p1 < 25)) OR ((not alive p2) AND (p1 distance p2 < 25)). Wtedy wyzwalacz aktywuje się, gdy jedna z jednostek jest martwa, a druga przechodzi obok pierwszej w odległości mniejszej niż 25 metrów. Tylko nie wiem, czy z nawiasami dobrze pokombinowałem. Mam nadzieje, ze pomoze
