Teraz jest So 21 cze, 2025 22:37


Walnij w to drzewo, qrde! :PP

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

BelegU$

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): So 08 kwi, 2006 16:05

Walnij w to drzewo, qrde! :PP

PostCz 03 maja, 2007 22:06

Robię dalej filmik. Muszę jakoś zmusić autobus do uderzenia w drzewo. Jak jednak spowodować, że kierowca umyślnie skręci i walnie? Waypoint wycelowany w drzewo i prędkość Pełna nic nie da, bo wóz jedzie powoli, więc się zatrzyma...
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostCz 03 maja, 2007 22:08

Spróbuj go ustawić na beztrosko i pokieruj go domove jakby WP nie zadziałał.
A potem setdammage 1, jeśli ma się rozwalić na maxa
Offline
Avatar użytkownika

kastleF83

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): So 23 wrz, 2006 21:31
  • Lokalizacja: black mesa research facility

PostPt 04 maja, 2007 00:23

Można zrobić tak: Rozpędzasz ten autobus (najlepiej znaleźć jakąś miejscówke gdzie droga leci z górki) w odpowiednim momencie usuwasz kierowce i przez chwile autobus czy inny pojazd jedzie sam. Wystarczy tylko wyczaić odpowiednie miejsce a do tego wstawić jeszcze jakieś drzewo i już. Więc w wyzwalaczu wpisujesz:

nazwa_kierowcy action ["eject",nazwa_pojazdu]; deleteVechicle nazwa_kierowcy;

(jak wpisywałem tylko deleteVechicle nazwa_kierowcy; to kierowca dalej jechał, ale jak sie go ejectnie z furki to można go od razu zniknąć. Nie jest to może metoda super skuteczna, ale może dać jakieś efekt :grin:
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."

This is pure hell on earth.
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostPt 04 maja, 2007 17:54

setVelocity
Offline

BelegU$

Kapral

Kapral

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): So 08 kwi, 2006 16:05

PostPt 04 maja, 2007 19:01

kastleF83 napisał(a):Można zrobić tak: Rozpędzasz ten autobus (najlepiej znaleźć jakąś miejscówke gdzie droga leci z górki) w odpowiednim momencie usuwasz kierowce i przez chwile autobus czy inny pojazd jedzie sam. Wystarczy tylko wyczaić odpowiednie miejsce a do tego wstawić jeszcze jakieś drzewo i już. Więc w wyzwalaczu wpisujesz:

nazwa_kierowcy action ["eject",nazwa_pojazdu]; deleteVechicle nazwa_kierowcy;

(jak wpisywałem tylko deleteVechicle nazwa_kierowcy; to kierowca dalej jechał, ale jak sie go ejectnie z furki to można go od razu zniknąć. Nie jest to może metoda super skuteczna, ale może dać jakieś efekt :grin:


Dzięki! Bardzo się przydało - wprawdzie do innego fragmentu, ale nawet jeszcze bardziej.

Co do autobusu - po kilku testach zobaczyłem, że nie daje to ciekawego efektu - Flashpoint nie jest dobry do zderzeń. Autobus po prostu pięknie teraz omija Ważny Samochód, co wygląda równie fajnie. Dzięki za pomoc i sorry za zamieszanie. Temat do zamknięcia (chyba).
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Walnij w to drzewo, qrde! :PP

PostPt 13 gru, 2024 19:58

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Walnij w to drzewo, qrde! :PP


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 11 gości

cron