
Mam taki drobny problem:
Otóż wróciłem do zabawy configami, an cel wziąłem MG3 od PORa. popoprawiałem parę rzeczy, jednak dalej nie wiem, jak pozbyć się tego ognia buchającego z lufy (nawet jak się nie strzela). Próbowałem zrobić jak Reyhard tłumaczył DOJOwi, ale do tego addonu chyba to nie działa. Jak pozbyć się tego błędu?
Oto config tego addonu, wersja oryginalna (nie zmieniana przeze mnie):
Otóż wróciłem do zabawy configami, an cel wziąłem MG3 od PORa. popoprawiałem parę rzeczy, jednak dalej nie wiem, jak pozbyć się tego ognia buchającego z lufy (nawet jak się nie strzela). Próbowałem zrobić jak Reyhard tłumaczył DOJOwi, ale do tego addonu chyba to nie działa. Jak pozbyć się tego błędu?
Oto config tego addonu, wersja oryginalna (nie zmieniana przeze mnie):
- Kod: Zaznacz cały
// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7
#define true 1
#define false 0
// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2
class CfgModels
{
class Default
{
sections[]={};
sectionsInherit="";
};
class Weapon: Default
{
sections[]={"zasleh"};
};
class SNSSAW: Weapon{};
};
class CfgPatches
{
class PORMG3Mag
{
units[] = {};
weapons[] = {PORMG3Mag};
requiredVersion = 1.10;
};
class PORMG3
{
units[] = {};
weapons[] = {PORMG3};
requiredVersion = 1.10;
};
class PORMG3Soldier
{
units[] = {PORMG3Soldier};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.10;
};
};
class CfgWeapons
{
class default {};
class MGun: Default {};
class MachineGun7_6: MGun {};
class MachineGun7_6Manual: MachineGun7_6 {};
class PORMG3Mag : MachineGun7_6Manual
{
scopeWeapon = private;
scopeMagazine = public;
weaponType=1;
displayName = "POR MG3";
displayNameMagazine = "POR MG3 mag";
shortNameMagazine = "POR MG3mag";
picture="\PORMG3\magp.paa";
ammo="Bullet7_6W";
count=250;
drySound[]={"weapons\M16dry",0.010000,1};
sound[]={\PORMG3\Fire.wav,db0,1};
soundContinuous=0;
reloadTime=0.070500;
dispersion=0.005000;
initSpeed=1000;
maxLeadSpeed=300;
ffCount=6;
aiDispersionCoefX=5;
ffMagnitude=0.500000;
ffFrequency=11;
recoil="riffleSingle";
autoFire=true;
aiRateOfFire=0.070500;
aiRateOfFireDistance=500;
useAction=0;
useActionTitle="";
};
class PORMG3 : MachineGun7_6Manual
{
scopeWeapon = public;
scopeMagazine = private;
weaponType=1;
displayName = "POR MG3";
picture="\PORMG3\weaponp.paa";
model="\PORMG3\PORMG3P3D.p3d";
muzzles[]={"PORMG3muzzle"};
class PORMG3muzzle : PORMG3Mag
{
reloadMagazineSound[]={"\PORMG3\reload.wav",db-40,1};
drySound[]={"weapons\M16dry",db-40,1};
modelOptics="\PORMG3\PORMG3OPTICSP3D.p3d";
optics = true;
opticsZoomMin=0.350000;
opticsZoomMax=0.350000;
distanceZoomMin=400;
distanceZoomMax=400;
magazines[]={"PORMG3Mag"};
};
};
};
class CfgNonAIVehicles
{
class ProxyWeapon {};
class ProxyPORMG3mag : ProxyWeapon {};
class ProxyPORMG3 : ProxyWeapon {};
};
class CfgVehicles
{
class All{};
class AllVehicles:All{};
class Land:AllVehicles{};
class Man:Land{};
class Soldier:Man{};
class SoldierWB:Soldier{};
class SoldierWMG: SoldierWB{};
class PORMG3Soldier: SoldierWMG
{
displayName="POR MG3 Soldier";
scope=2;
model="MC vojakW2";
weapons[]={"PORMG3","NVGoggles","Throw","Put"};
magazines[]={"PORMG3Mag","PORMG3Mag","PORMG3Mag","PORMG3Mag","PORMG3Mag"};
};
};