Teraz jest So 21 cze, 2025 22:21


Delete wyzwalacza

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

Delete wyzwalacza

PostŚr 13 cze, 2007 16:04

Mam problem. Otóż wszyscy mówią o różnych cudach związanych z aktwacją wyzwalaczy i ich skutkami, ale nigdzie nie ma wywalenia trigera. Domyslam się ,ze okno "przy dezaktywacji" tego nie zrobi.
Przykładowo: Gracz może się dostać do dwóch różnych miejsc. W obu miejscach następuje taki sam dialog i efekty kamery. Jednak graczowi grozi zaliczenie jednej lokacji, a potem drugiej, co wiąże się tymi samymi kamerami/dialogami, ale w innym miejscu. Zależy mi, ale gracz odwiedzając jedno z tym miejsc, sam "kasował" wyzwalacxze w miejscu drugim (w którym go nie ma). Przeszukałem forum, ale nie ma żadnej odpowiedzi. Bardzo mi na tym skrypcie zależy, nie ważne, jaki jest długi (już nauczyłem się wykorzystywać wszystkie :D)
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 13 cze, 2007 22:37

w ofp nie ma komendy usuwania wyzwalacza; pojawila sie dopiero w armie.
mozesz to jednak zrobic innym sposobem:
tworzysz zmienna (najlepiej w pliku init.sqs), np
Kod: Zaznacz cały
pokazuj = true

w kazdym z obydwu wyzwalaczy zmieniasz warunek aktywacji na:
Kod: Zaznacz cały
to_co_miales_wczesniej AND pokazuj

a w polu przy aktywacji:
Kod: Zaznacz cały
to_co_miales_tu_wczesniej2; pokazuj=false


to wszystko
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostCz 14 cze, 2007 07:29

Nie rozumiem tylko kwestii "to co tu miałeś wcześniej". Co tam mam dokładniej wpiusać, chodzi ci o to co miałem wcześniej w warnku wyzwalacza.
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostCz 14 cze, 2007 16:53

Już Ci tłumaczę jak ja to zrobiłem u siebie.
Po dialogu gracz ma dwie drogi wyboru, w obu przypadkach dostaję jakieś polecenie. W pierwszym ma iść do punktu a, w drugim do punktu b. W skrypcie z punktem a dałem taką linijkę:
tak setpos getpos gunship

"tak" to nazwa wyzwalacza aktywującego dalszą częśc misji, gunship to helikopter do którego trzeba podejść. Sam wyzwalacz "tak" umieściłem na morzu, gdzie gracz nie ma szans się dostać.
Drugi wyzwalacz analogicznie:
nie setpos getpos barak

i wtedy w zależności od wyboru gracza dalsza część misji rozgrywa się albo przy helikopterze, albo w baraku.

spróbuj zatem dodać linijki z getpos i przy pierwszym wyzwalaczu usunać drugi na morze, a w drugim ten pierwszy.
Ewentualnie jeśli się nie mylę, powinna działać stara, dobra metoda deletevehicle wyzwalacz, gdzie "wyzwalacz" to nazwa wyzwalacza

Pamiętaj też, że wyzwalacz za pomocą komendy setpos getpos możesz przenieść na praktycznie dowolny przedmiot, tudzież drugi wyzwalacz już czekający na morzu, lub na niewidzialny marker, ale przy markerze trzeba użyć "getmarkerpos"
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostCz 14 cze, 2007 22:51

Martin napisał(a):Nie rozumiem tylko kwestii "to co tu miałeś wcześniej". Co tam mam dokładniej wpiusać, chodzi ci o to co miałem wcześniej w warnku wyzwalacza.


tak, to_co_miales_tu_wczesniej to to, co miales wczesniej w warunku, a to_co_miales_tu_wczesniej2 to to, co miales wczesniej w polu "przy aktywacji"
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 15 cze, 2007 14:27

Dzięki wam obu, obie wersje działają, ale jednak skorzystam z wersji Remcia, bo jest prostsza.
THX VERY MUCH!!!
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Delete wyzwalacza

PostPt 13 gru, 2024 20:25

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Delete wyzwalacza


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 13 gości

cron