Teraz jest So 21 cze, 2025 22:04


Respawn pojazdów

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

Respawn pojazdów

PostPt 15 cze, 2007 15:37

Zrobiłem tak jak na http://www.ofp.lua.pl/viewtopic.php?t=4 ... pojazd%F3w i nic... Pojazd znika i nie pojawia się nawet po 3 minutach. Nazwałem pojazd a i napisałem :
[a.getpos obiekt select o.getpos obiekt select 1] exec "res.sqs"

Prosze o pomoc albo podanie nowego sposobu ze wzgledu że mam wersje 1.46
Ostatnio edytowano N 17 cze, 2007 15:27 przez Mittchels, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

Re: Respawn pojazdów

PostPt 15 cze, 2007 17:56

Mittchels napisał(a):Zrobiłem tak jak na http://www.ofp.lua.pl/viewtopic.php?t=4 ... pojazd%F3w i nic... Pojazd znika i nie pojawia się nawet po 3 minutach. Nazwałem pojazd a i napisałem :
[a.getpos obiekt select o.getpos obiekt select 1] exec "res.sqs"


[a,getpos obiekt select 0,getpos obiekt select 1] exec "res.sqs"
czyli przecinki, a nie kropki i nie "o" jak Olga tylko 0 jak 007 i owczywiscie obiekt to obiekt, na miejscu ktorego powinien pojawic sie pojazd
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

PostSo 16 cze, 2007 13:59

O 0 i przecinkach wiedziałem tylko tak w pospiechu pisałem :twisted: Czyli musze zrobić np. h niewidzialne i nazwać je obiekt i tam zresuje sie pojast tak??
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostSo 16 cze, 2007 15:51

Tak, możesz też nadać od razu współrzędne:
[a,1000,2000] exec "res.sqs"

1000 - współrzędna X
2000 - wspołrzędna Y

I najważniejsze - rodzaj tematu :]
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

PostN 17 cze, 2007 10:54

Ok... zrobiłem tak:
1.Zrobiłem jeepa nazwałem go a
2.zrobiłem h-niewidzialne nazwałem je obiekt
3.zrobiłem wyzwalacz i napisałem przy aktywacji [a,getpos obiekt select 0,getpos obiekt select 1] exec "res.sqs" klikam f2 i łącze go z jeepem
4.Uruchamiam flshpointa pisze
Obrazek
5.Niszcze jeepa i tylko znika.
Poza tym robie element logiczny o nazwie elem_log
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 17 cze, 2007 11:14

niestety typeOf zostalo wprowadzone w wersji 1.90. wiec w tym skrypcie usun linijke
_typ = typeOf _pojazd

i zastap ją:
_typ = "Jeep"

ale wowczas ten skrypt przestanie byc uniwersalny i zawsze bedzie z jakiegokolwiek pojazdu tworzyl jeepa
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

PostN 17 cze, 2007 11:20

Rozumiem.Powiadomie jak mi sie coś udam... Zaznaczam też że mam chyba najstarsząwersje 1.46 więc wiele rzeczy mi nie idzie :neutral:


Ok pierwsze postepy... ale pojazd się zresował ale bez załogi :/
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostN 17 cze, 2007 15:06

Skrypt nie dodaje załogi do pojazdu.
Spróbuj skrypt kondora wzbogacić o komendę:
_driver="SoldierWB" createUnit [[0,0], group spawner, "this moveindriver _pojazd", 0.5, "PRIVATE"]
[_driver] join grpNull
Musisz jeszcze dorzucić jednostkę o nazwie spawner. :)


I rodzaj temetu - bo zrobię coś złego!
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

PostN 17 cze, 2007 15:29

A nied asie zrobić wyzwalacza i w polu aktywacja wpisać this moveindriver a i ustawić na cyklicznie??
a mógłbyś pokazać jak ten skrypt ma wygladać bo jak ja robie to nic mi nie wychodzi.
Poza tym zrobiłem tak :
#petla
f1 moveindriver a;
~1
goto "petla"
I jak zabije kierowce to ok wróci on na swoje miejsce ale jak zniszcze jeepa to juz nie :( Jest to chyba spowodowane tym że po respawnie pojazd nie ma nazwy a tylko jest eee bez nazwy... Jak dopisaćdo skrypta jakaś linijke aby po respawnie miał nazwe a. ;-) ;-) ;-) ;-) :]



Sorry że pisze post za postem ale czekam już 3 dni aż ktosmi odpisze... jak ustawić aby po tym respawnie pojazd nazywał się a czy jakoś tak albo niech poda całego skrypta wrz z załogą. Plz :cry:
Ostatnio edytowano Pn 18 cze, 2007 13:21 przez Mittchels, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 18 cze, 2007 13:09

po 1. to nie czekasz 3 dni, tylko od wczoraj.
w skrypcie respawnu zamien wystapienia slowka _pojazd na a
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

PostPn 18 cze, 2007 14:37

Hmm czyli post ma wyglądać tak:
Kod: Zaznacz cały
?(not local elem_log):exit

_pojazd = _this select 0
_typ = "Jeep"
_x = _this select 1
_y = _this select 2

#petla
    ~10
    ;jesli nie(pusty lub zniszczony)
    _zaloga = Crew _a
    ? NOT ( (GetDammage _a == 1) || ( isNull ( _zaloga select 0 ) ) ):goto "petla"

    deleteVehicle _a


    ~1
    _pojazd = _typ createVehicle [_x,_y]

Lub z dopisanym przez oscypka skryptem
?(not local elem_log):exit

_pojazd = _this select 0
_typ = "Jeep"
_x = _this select 1
_y = _this select 2

#petla
    ~10
    ;jesli nie(pusty lub zniszczony)
    _zaloga = Crew _a
    ? NOT ( (GetDammage _a == 1) || ( isNull ( _zaloga select 0 ) ) ):goto "petla"

    deleteVehicle _a


    ~1
    _pojazd = _typ createVehicle [_x,_y]

_driver="SoldierWB" createUnit [[0,0], group spawner, "this moveindriver _a", 0.5, "PRIVATE"]
[_driver] join grpNull
Ostatnio edytowano Pn 18 cze, 2007 17:50 przez Mittchels, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 18 cze, 2007 16:44

nie post, tylko skrypt. nie napisalem tego, ale zamien wszystkie wystapienia slowa _pojazd slowem a, a nie _a
oprocz tego nie wiem czy to zadziala
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

PostPn 18 cze, 2007 18:35

Ok zrobiłem jak karzesz :
Kod: Zaznacz cały
?(not local elem_log):exit

a = _this select 0
_typ = "Jeep"
_x = _this select 1
_y = _this select 2

#petla
    ~5
    ;jesli nie(pusty lub zniszczony)
    _zaloga = Crew a
    ? NOT ( (GetDammage _pojazd == 1) || ( isNull ( _zaloga select 0 ) ) ):goto "petla"

    deleteVehicle a
    ~1
    a = _typ createVehicle [_x,_y]
   

goto "petla"


I pokazuje się
Obrazek

Jeep znika a załoga nie.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 18 cze, 2007 19:37

a sprobuj tak i napisz co sie stanie:
Kod: Zaznacz cały
...
deleteVehicle a
~1
_rob = _typ createVehicle [_x,_y]
a = _rob
...
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

PostPn 18 cze, 2007 19:46

zrobiłem :
Kod: Zaznacz cały
?(not local elem_log):exit

_pojazd = _this select 0
_typ = "Jeep"
_x = _this select 1
_y = _this select 2

#petla
    ~5
    ;jesli nie(pusty lub zniszczony)
    _zaloga = Crew _pojazd
    ? NOT ( (GetDammage _pojazd == 1) || ( isNull ( _zaloga select 0 ) ) ):goto "petla"

    deleteVehicle a
    ~1
    _rob = _typ createVehicle [_x,_y]
    a = _rob


I pokazuje się:
Obrazek
Co jest skrenem. Widać jeepa który się odrodził a obok niego załoga.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 27 gości