Teraz jest So 21 cze, 2025 23:53


Nowe bebechy

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Przemekm

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:15
  • Lokalizacja: Kołobrzeg

Nowe bebechy

PostSo 28 sie, 2004 08:50

Zamierzam niedługo wymienić bebechy w kompie, tzn. procka a co zatym idzie płytę główną i karte grafiki, RAM. Co zalecacie aby flashpoint śmigał na zasięgu widoczności 2000 dużej rożdzielczości textur no i nie mulił przy 20 żołnierzach w polu widzenia?? Czy w ogóle istnieje sprzęt osiągalny dla normalnego człowieka który uciągnie OFP przy najwyższych ustawieniach??Za wszelkie sugestie z góry dzięki.
Offline
Avatar użytkownika

Speirs(Luca)

Kapral

Kapral

  • Posty: 82
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 11:38
  • Lokalizacja: Zgierz

PostSo 28 sie, 2004 09:55

Ja mam 1,7 Gb, 264ram i karte grafiki GeForce2 MX 63mb :neutral: kiedyś robiłem misje D-day wiesz dużo sprzętu i ludzi, to jak potem załączyłem nie mogłem rozrużnić swojaka od niemca a gra skakała przy roździelczości 800x6400 przy bagatela 80 żołnierzy... :grin: (skup się na karcie grafiki lol) :spoko:
Wichurra Zamiataj !!!!!!
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostSo 28 sie, 2004 09:58

Hmmm...powiem szczerze że ja mam Athlona XP 2400+ 256 DDR 400 i GF4 MX 440 64 DDR 128 bit i Flash mi się zacina :| Co prawda wszystkie tekstury są ustawione na max, ale litości...widoczność mam tylko 1500 (nawet LOTR: Return Of The King chodzi w detalach prawie max bez przycięć, a America's Army nie przycina się nawet na ultra wysokich...ale nie, OFP musi się ciąć :mad: ). Moja rada - nie kupuj taniej karty graficznej. Jeżeli masz dość kasy kup sobie coś w okolicach Radeona 9100 albo GeForce 4 Titanium. Ja też będę musiał to zrobić, bo w OFP procek i RAM liczą się tylko przy obliczaniu liczby jednostek na mapie. Jeżeli chcesz cieszyć oczy dobrymi efektami to musisz mieć dobrą kartę grafiki. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostSo 28 sie, 2004 10:12

Ja powiem podobnie jak Luca. Mam Athlona 1.7, 256 RAMu i GF2 64 Mb.
Samo OFP CWC na rozdzielczości 1024x768, normalnych detalach oraz włączonymi wszystkimi efektami (cienie pojazdów) śmiga aż miło. Nawet jak sie gra w misje SP z CWC - "Pola Walki" śmiga bez zarzutu.

Res - tutaj podobnie. Na początku, ale tylko na początku troche tnie, ale po 1 minucie grania wszystko wraca do normy i można sie cieszyć grą.

Zupełnie inna sytuacja jest już z FDFem, który no niestety troche tnie... :( oraz wyspą Gaia, też troche tnie.

Sam oboawiam się czy mój komp uciągnie OFP 2 (jeśli ma to być wietnam, dżungla....nie wiem, nie wiem). Więc jeśli zmieniasz sprzęt (nie wiem ile kasy na to przeznaczasz) to proponuje jakiegoś Athlona 2400, 512 RAMu i najważniejsze - DOBR¡ KARTE GRAFICZ¡ - to jest standard - coś jak GF4, albo jakiś leprzy Radeon, ale tutaj już wybór należy do ciebie...


Pozdro....
Offline
Avatar użytkownika

B@rtek

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 204
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:45
  • Lokalizacja: łódź

PostSo 28 sie, 2004 10:40

Ja w OT zakładałem topic że OFP tnie mi się na Athlonie 2600+, 256MB RAM, GeForce 4 Ti 4200. Nie wiem jaki sprzęcior trzeba mieć aby sie nie cieło na max detali :???: Kup jeszcze z 256 RAMu jakiegoś porządnego procka np Athlona 2500+ Mobile z jądrem Barton, można go spokojnie bez żadnych problemów podkręcić do 2500 MHz.
Obrazek

¦mierć jest bardziej uniwersalna niż życie, bo każdy umiera, choć nie każdy żyje.

Nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy
Offline
Avatar użytkownika

Mitnic

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 226
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:29
  • Lokalizacja: urA

PostSo 28 sie, 2004 12:09

Minimum 1GB ramu
Obrazek
Athlon 64 3800+ 2460Mhz, 768 DDRAM PC 400, Palit GeForce 6800 GS 450/1000 Mhz, Fujitsu 8GB, Modecom MC 350 PFC
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostSo 28 sie, 2004 12:10

Mi przy 384 działa znośnie :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Gjenierał Platon

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pn 16 sie, 2004 22:42
  • Lokalizacja: Brześć

PostSo 28 sie, 2004 13:28

o ta #44 ma racje 1GB to minimum zeby ofp fajno chodziło , mi na 256DDR jakos chodzi przy widocznosci 1700 i najwyzszych teksturach ale w pewnych momentach ładnie przycina
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 28 sie, 2004 18:58

Dodam, że na standardowych wyspach, bez specjalnej przesady wystarczy GF 3Ti 64 MB, żeby obiekty miały tekstury ustawione na max, teren na 1024, efekty specjalne na 512 oraz kokpity na 512, przy reszcie detali na max. i geometrii 3D na 5000.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostSo 28 sie, 2004 19:05

Ja mam Celerona 700 128 Ramu Riva TNT 64mb i CWC w największej rozdzielczości nie robi mi łaski, ale na Res'a muszę ograniczać :beksa:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 28 sie, 2004 19:29

Hmm... gdzieś mi wcięło pierwszego posta... :neutral:

W OFP najważniejsza jest nasza pamięć RAM... minimum przy nieoficjalnych wyspach to 512 MB. Natomiast jeśli gramy tylko na wyspach oficjalnych, bez nieoficjalnych jednostek to 256 starczy :spoko:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Andrea

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 48
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:25
  • Lokalizacja: Gdańsk

PostSo 28 sie, 2004 19:37

Hmm..
Płyta Abit IC7G , P IV 2,4 HT , 1G RAM , Leadtek GF 4800 SE 128 ram i jakoś chodzi bez zacięć na rozdziałce 1600x1200 , detale max ;-)
[8BZ] Clan
Offline
Avatar użytkownika

Met@l

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:38
  • Lokalizacja: Hell`s Kitchen pod Sosnowcem :P

PostN 05 wrz, 2004 10:01

ja mam duronka 850----> :twisted: 930mhz, gforca 200mx/64, ale zmieniam na gforca Geforce FX5200 DDR 128MB TV/DVI 128bit :P chcyba... :neutral: 256SeDesramu
życie jest piękne dopóki nie umrzesz

Szkoła jest jak Media Markt - powinni tego zabronić
Offline
Avatar użytkownika

Someone

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 19:02
  • Lokalizacja: Białystok

PostN 05 wrz, 2004 11:02

Ehh, czemu tyle osób kupuje tego geforce`a 5200? przeciez to niewypał. Chociaż w porównianiu do geforce`a 2 mx pewnie bedzie i tak spora różnica. gożej jak ktoś np. starego gf 4 ti4200 wymienia na nowiutkiego fx5200 i potem się dziwi :shock: , że gry chodzą wolniej :grin:
Offline
Avatar użytkownika

Met@l

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:38
  • Lokalizacja: Hell`s Kitchen pod Sosnowcem :P

PostN 05 wrz, 2004 11:18

RADEON 9200 SE. 128MB. AGP8X. 2-VIEW. OUT-TV?? dobry??
życie jest piękne dopóki nie umrzesz

Szkoła jest jak Media Markt - powinni tego zabronić
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 9 gości