Teraz jest So 21 cze, 2025 22:03


Wredne KMy

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

Wredne KMy

PostSo 28 sie, 2004 10:59

Podczas tworzenia misji natknąłem się na następujący problem.

Misja polega na zajęciu wzrórza chronionego przez dwa KMy. Atakują 4 oddziały żołnierzy, no i mimo tego, że żołnierz, któy obsługiwał KM zginął, dowódca nadal daje nakaz atakowania KMa, chociaż jest on już niegroźny.... Dopiero po zniszczeniu (granat, albo coś cięższego) KM daje sobie spokój.

Czy jest jakaś metoda, aby dowódca po wyeliminowaniu strzelca nie nakazywał dalej atakować Karabinu?

Jest to o tyle denerwujące, że nasze kochane AI nie zniszczy tego KMa granatem, tylko wyładowuje magazynek za magazynkiem, tracąc przez to sporo amunicji, a misja jest długa....

Pozdro
Offline
Avatar użytkownika

Speirs(Luca)

Kapral

Kapral

  • Posty: 82
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 11:38
  • Lokalizacja: Zgierz

PostSo 28 sie, 2004 11:07

Podczas tworzenia misji natknąłem się na następujący problem.

Misja polega na zajęciu wzrórza chronionego przez dwa KMy. Atakują 4 oddziały żołnierzy, no i mimo tego, że żołnierz, któy obsługiwał KM zginął, dowódca nadal daje nakaz atakowania KMa, chociaż jest on już niegroźny.... Dopiero po zniszczeniu (granat, albo coś cięższego) KM daje sobie spokój.

Czy jest jakaś metoda, aby dowódca po wyeliminowaniu strzelca nie nakazywał dalej atakować Karabinu?

Jest to o tyle denerwujące, że nasze kochane AI nie zniszczy tego KMa granatem, tylko wyładowuje magazynek za magazynkiem, tracąc przez to sporo amunicji, a misja jest długa....

Mam ten sam problem tylko tym dowutcą jestem ja ... :spoko:
Wichurra Zamiataj !!!!!!
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostSo 28 sie, 2004 11:07

Hmm dziwna sprawa. czy on ma jakiś punkt trasy na KM'ie w postaci zniszcz itp? Jeżeli tak to zrezygnować. Jeżeli to nie to, to spróbuj wstawić pusty km i w trakcie misji niech ai do niego wsiądzie.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 28 sie, 2004 12:13

Mnie też się to często zdarza... Wiesz... mam ciekawy pomysł. Nie sprawdzałem, ale...

Spróbooj ustawić pusty wkm i dodać do niego strzelca za pomocą komendy "MoveInGunner", po czym nazwij strzelca Strzelec1, a wkm Km1.

Po czym zrób wyzwalacz, i wpisz w warunku: NOT (alive Strzelec1), a w aktywacji: Km1 SetCaptive True. :)

Proste i zarazem jedyne co mi przychodzi na myśl :] Jest to niejako logiczne rozwiązanie, które nasuwa się samo... 8)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostSo 28 sie, 2004 13:20

Setcaptive nie pomaga. wiem bo już próbowałem...

Zrób tak:
Stwórz kilka pojazdów
1) Km
2) Km2
3) Wyzwalacz o nazwie tutaj
4) Wyzwalacz o nazwie teleport
5) Strzelec do Km

Teraz rób co następuje:

W miejscu w którym ma znajdować się Km postaw wyzwalacz "tutaj". W jakimś elemencie logicznym wpisz: Km setpos getpos tutaj.
Teraz stwórz wyzwalacz i w warunku wpisz not (alive strzelec km) a w przy aktywacji wpisz Km setpos getpos teleport;Km2 setpos getpos tutaj

to powinno dać następujący efekt:

Gdy strzelec km zostanie zabity Km zostanie przeteleportowany w miejsce wyzwalacz teleport a km2 pojawi się na miejscu pierwszego. Ponieważ km2 jest pusty nikt nie będzie do niego strzelać.
Ufam, że potrafisz zrobić takie żeczy jak ustawienie strzelca km jako strzelca w kaemie...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostSo 28 sie, 2004 13:28

to już chyba createvehicle starczy :P

Można by też niszczyć KM'a przy not alive. Ale troche nierealistyczne.

Rozumiem, że jak startowo KM jest pusty i ktoś do niego dobiega, wisada to po śmierci tego kogoś nadal strzelają do KM'a? Bo chyba jest tak, że KM jest neutralny, a dopiero po tym jak ktoś wsiądzie staje sie wrogim. Inaczej prawdopodobnie podczas startu misji od razu KM'ista jset w KM'ie to KM automatycznie staje sie wrogi. Tak samo jak pusty pojazd.

Chloera namieszałem.

Chodzi mi o to, abynie wstawiać na start misji KMistę do km'a, tylko utworzyć go obok i niech wsiądzie do niego od razu.
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostSo 28 sie, 2004 13:31

To nie zmieni faktu, że po śmierci strzelca km nadal będzie wrogi...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 28 sie, 2004 13:34

Ale w takim wypadku This setcaptive true MUSI pom... chociaż może i nie. SetCaptive działa tylko w przypadku ludzi...? :???:
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Pietras_Stinger

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:41
  • Lokalizacja: Piekielna Przeginia Duchowna

PostSo 28 sie, 2004 15:14

Ja mam inny sposób... lepszy...
KM - to wiadomo
strzelec - kolo obsługujący KM'a
strzeleczniszczony - wyzwealacz
i tak w polu inicjalizacji strzelca wpisujemy: strzelec moveingunner KM
w warunku wyzwalacza daj: not alive strzelec
a w aktywacji: KM setdammage 1
I gdy zastrzelisz kolesia obsłuygującego Km'a to Km wybuchnie :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 28 sie, 2004 15:17

A co powiecie na:

Strzelec KM'u - ap
Karabin - KM

Wyzwalacz, a w jego warunku not alive ap, przy aktywacji KM SetDammage 1.

Efekt będzie taki, że jak rozwali się strzelca KM'u ten efektownie wybucha, dodajac misji nieco więcej smaczku i klimatu :rotfl2:

Może to i nie będzie realistyczne... chociaż :hmmm:
Zawsze można se nawkręcać, że jakieś granaty wybuchły strzelcowi i rozwaliły karabin :]

EDIT: Pietras, ale żeś mnie uprzedził :/
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostSo 28 sie, 2004 15:22

Można by też niszczyć KM'a przy not alive. Ale troche nierealistyczne.

uprzedziłem was obu! Czytajcie uważnie :razz:
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 28 sie, 2004 15:24

Zawsze można se nawkręcać, że jakieś granaty wybuchły strzelcowi i rozwaliły karabin :]


Ale jest już całkiem możliwe :]
Offline

Bombel

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): So 28 sie, 2004 18:01

PostŚr 01 wrz, 2004 14:17

Daj KM jako empty, wrogowi waypoita żeby je zabrał i ju! KM - Neutralne, a wrogie sa tylko jednostki
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Wredne KMy

PostPt 13 gru, 2024 20:53

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Wredne KMy


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 31 gości