Teraz jest So 21 cze, 2025 22:05


Kampania ,,MAFIA"

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Kerelotek

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Cz 28 cze, 2007 10:55

Kampania ,,MAFIA"

PostPn 02 lip, 2007 22:42

Witam! Właśnie razem z kolegą zacząłem robić kampanie pod tytułem "MAFIA". Narazie wydaję demko. Te misje które są tutaj będą automatycznie dane w FULL wersji kampani. Więc proszę zasysać i gdyby ktos zobaczyl jakis bug prosze o zgłaszanie takich rzeczy natychmiast a postaramy sie usunąć ten błąd.


Oto link:

http://www.sendspace.com/file/tojv5k


P.S Narazie nie znam dokładnej daty wyjscia pełnej kampanii. W demie są trzy misje. Jeśli zdrzyły mi sie jakies błędy ortograficzne to przepraszam. Addony ważą bardzo duzo bo 30mb, ale addony które tu są będą służyły juz do full wersji.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostWt 03 lip, 2007 00:02

Kocham włoskie klimaty :)
Kampania słaba.... Wiem, że to demo, ale również jest cienka jak PRL-owskie pieluchy.

Zalety:
:arrow: Mafia :)
Wady:
:arrow: brak klimatu
:arrow: to nie jest 1945 :(
:arrow: brak fajnej muzyki (flaszkowa)
:arrow: kampania zerżnięta lekko z The Street
:arrow: Mafia nie lata po całej wyspie tylko stacjonuje w jednym miejscu, a nie że Don w jednym końcu, Viki w drugim, a my w trzecim końcu wyspy. Może i Mafia jest lekko bogata, ale tyle litrów benzyny to nawet na Syberii nie ma.

Sugestie:
Powinniście wkleić kampanię do lat prohibicji :D Marek nie powinien być zatłukiwany odrazu po pięciu minutach grania. Poza tym powinny być inne Rodziny. Nie możliwe, żeby jeden człowiek stawał naprzeciw tak potężnej osoby jak Don. Polecam zagrać w Mafię lub zagrać w/obejrzeć/przeczytać Ojca Chrzestnego. Zresztą jeżeli chcecie pełny wykład to na PW.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

Kerelotek

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Cz 28 cze, 2007 10:55

PostWt 03 lip, 2007 08:21

Muzyka bedzie inna nie boj sie. Chcielismy po tym jak przeszlismy grę MAFIA przeniesc sie w bardziej dzisiejsze realia. I pozatym Marek był we wrogiej rodzinie ale to bedzie opisane w czwartej misji w intrze. I co do ostatnie wedlug ciebie wady to ci cos powiem. W Mafii tez tak bylo np. w misji co trzeba bylo ukrasc dokumenty u tego bogacza. Wtedy DON powiedzial ze TOMMY ma jechac do bogaczy a w tej chwili SAM I PAULIE uciszaja swiadkow. I jeszcze cos jezeli chcesz rok 1945 to stworz nam ludzi i pojazdy z tamtego okresu bo my addonow tworzyc nie umiemy. Aha a co do tej muzyki masz jakąś fajną na kompie tak zeby wchodzila do ofp to daj mi cynk. I daj mi chociaz jeden przyklad gdzie zrzynalismy ze streeta. I wracając do tego, ze Marek zostal zabity. Don dlatego kazal go zabic bo dba o to by zaden nedzny robal nie zawracal mu glowy. PROSTE. I jaki wedlug ciebie powinien byc klimat. To nie są lata 30-40 tylko lata 90. więc może ty tu nie czujesz klimatu ale nie licz na to ze poczujesz klimat lat 30-40 ewentualnie 50. Mafia tez musi troszke pojezdzic po tej wyspie.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 03 lip, 2007 15:37

Sądzę, że cieńko...

Pierwsze intro ma źle uformowany dialog, zero większej logiki. "Wchodzę w to, chodź sam nie wiem w co", "OK".

Misja pierwsza "bez sęsu", jedziesz, i jedziesz i tak dalej, gadka i wracasz. Koniec.

Misja druga, to bym się w życiu nie domyślił o kluczykach, więc leciałem na piechote. Potem pięścią mam zabiź dówch uzbrojonych ludzi. Fajnie. Po parędziesięciu przekleństwwach i próbach udaje mi się...

Misja trzecia, to najpierw szukam samochodu. Jestem mafiosem, więc powinieniem po prostu ukraść jakiś, no ale że trzeba być taki święty...
I potem jedziesz, jedziesz, jedziesz



JEDZIESZ I NIC SIĂŠ NIE DZIEJE

Aż w końcu dojeżdżasz. Szlag mnie trafia z filmikiem, niedość, ze długi i nudny, to jeszcze tamci zdąrzą w ciebie wycelować i cudem nawiałem do drzwi, bo WP jest tak kretyńsko zrobiony, ze nawet jak uciekam do drzi to przeżywa jeszcze drugi...
W końcu jak w GTA bloknąłem bramę samochodem, żeby nie wyjechał i na przyśpieszonym czasie dałem radę przed cutscenką nawiać za tą szopę. Po obejrzeni dokładnie JEDENA¦CIE razy tej kretyńskiej gadki udało mi się ich rozwalić ,ale nie chciało mi się wracać znów 12Km i zakończyłem jako ENDMISSION.

Zero w tej kampanii logiki, potem brak kolimatu, przegięta jazda (za daleko) no i boli mnie fakt, iż to nie czasy WWII, a addony są, nie martwie się.

Doradzam wywalić cutscenki albo je chodzai (o zgrozo) ukrucić i przetransferować wszystko do lat trzydziestych lub ciut później.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostWt 03 lip, 2007 16:39

Kerelotek napisał(a):Muzyka bedzie inna nie boj sie. Chcielismy po tym jak przeszlismy grę MAFIA przeniesc sie w bardziej dzisiejsze realia. I pozatym Marek był we wrogiej rodzinie ale to bedzie opisane w czwartej misji w intrze. I co do ostatnie wedlug ciebie wady to ci cos powiem. W Mafii tez tak bylo np. w misji co trzeba bylo ukrasc dokumenty u tego bogacza. Wtedy DON powiedzial ze TOMMY ma jechac do bogaczy a w tej chwili SAM I PAULIE uciszaja swiadkow. I jeszcze cos jezeli chcesz rok 1945 to stworz nam ludzi i pojazdy z tamtego okresu bo my addonow tworzyc nie umiemy. Aha a co do tej muzyki masz jakąś fajną na kompie tak zeby wchodzila do ofp to daj mi cynk. I daj mi chociaz jeden przyklad gdzie zrzynalismy ze streeta. I wracając do tego, ze Marek zostal zabity. Don dlatego kazal go zabic bo dba o to by zaden nedzny robal nie zawracal mu glowy. PROSTE. I jaki wedlug ciebie powinien byc klimat. To nie są lata 30-40 tylko lata 90. więc może ty tu nie czujesz klimatu ale nie licz na to ze poczujesz klimat lat 30-40 ewentualnie 50. Mafia tez musi troszke pojezdzic po tej wyspie.


Kiedy zrzynaliście z The Street? Twarz głównego bohatera, addony, fotka przy starcie kampanii. Addony możesz sobie wyciągnąć np. z FDF WWII gdzie jest bardzo ładny pack drugowojennych cywili. Samochodów też jest od cholery na OFP.info. Największą wadą tej kampanii jest ogólny brak skryptów. Moglibyście wyciąć kampanii Urup (czy jakoś tak) fajny skrypcik włamywania się do samochodów. Zresztą mogliście przedstawić w demie, że on był tym członkiem innej rodziny bo wygląda to tak jakby jakiś chopek ze wsi rzucał się na Mafię. Mafia też musi troszkę pojeździć po wyspie? To wytrzaśnij dla Mafii tyle benzyny. Bo zauważyłem, że nie zdarzyło mi się tylko raz pojechać długi kawałek tylko cała kampania jest taka. Startujemy w punkcie A, jedziemy do B i wracamy do A. Weźcie ściągnijcie jakąś wyspę z "durzym mjastem!!!111" i tam róbcie kampanię. I głosy... A muzykę to z Godfathera wyciągnąć.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 03 lip, 2007 17:03

Severb; Gdzie można znaleźć ten skrypt włamywania się? Brzmi interesting...

Poza tym jedyny duży plus to to, że wykorzystujecie pack broni od Crime City, chyba mój ulubiony. ¦wietnie odwzorowane bronie, cudowne dźwięki...

Ja kiedyś też robiłem coś takiego, tyle, ze włąśnie podczas WWII. Addonów jest dużo, a miasto miałem zbudowane od podstaw od Phila Commando. Niestety mój Comp nie jest najlepszy, dlatego duże to ono takie nie było, ale ogólnie był port, dom Irlandczyków (bo to dla nich robiłeś i tłukłeś Włochów), blokowisko bohatera (cała jedna misja była wprowadzeniem, jak doszło do tego, że gracz przystąpił do mafii), fabryka szefa i takie tam. Aha, i plus kościół, gdzie mogłeś się wyspowiadać :lol:
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostWt 03 lip, 2007 17:31

Martin napisał(a):Severb; Gdzie można znaleźć ten skrypt włamywania się? Brzmi interesting...


Severb napisał(a):Moglibyście wyciąć kampanii Urup (czy jakoś tak) fajny skrypcik włamywania się do samochodów


Czytaj uważnie co ktoś pisze ;) Czytanie ze zrozumieniem to bardzo przydatna umiejętność i dzięki niej dostaniesz więcej punktów na teście gimnazjalnym :)
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 03 lip, 2007 19:40

Chodziło mi bardziej o pytanie, gdzie znajdę kampanię, ale mam.

HURRA! Który to skrypt z tych jedynych pięćdziesięciu?

A tak sobie myślałem, to jakbym znalazł wesołą gromadkę w postaci dwóch nie najgorszych missionmakerów, mogłaby powstać druga kampania o mafii, z tym, że podczas WWII...
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostPn 16 lip, 2007 20:28

Słabiutkie, to słabiutkie..
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostPn 06 sie, 2007 10:47

Taak, nie dość, że TOTALNA zrzynka z The Street (która to może najlepszą kampanią nie jest, ale przy Mafii jest świetna), to jeszcze cholernie słaba zrzynka.

Oprócz wymienionych w innych postach wad, uważam, że warto by dodać speeche. Wejdź na http://www.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php i użyj syntetyzatora mowy - efekt o niebo lepszy. Sam używam tego syntetyzatora w mojej kampanii.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPn 06 sie, 2007 12:06

Sądzę, że przez te opinie, Karelotek już tu nie zagląda, dlatego rady się raczej nie przydadzą...
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostŚr 22 sie, 2007 10:33

Maverick - Ten syntezator jest spoko. Też go może użyję w jakiejś kampanii.
Obrazek
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Kampania ,,MAFIA"

PostPt 13 gru, 2024 21:12

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Kampania ,,MAFIA"


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 27 gości