Teraz jest So 21 cze, 2025 22:08


Po upatchowaniu OFP do 1.96 gra zaczyna ostro haczyć

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

Po upatchowaniu OFP do 1.96 gra zaczyna ostro haczyć

PostCz 19 lip, 2007 19:18

Mój problem wygląda tak:
kupiłem nowy komputerek (stary szlag, a raczej piorun xD, trafił). Zainstalowałem OFP (mam w wersji 1.91) i wszystko było jak najbardziej gites. Przez jakiś czas siedziałem na podstawowym OFP, bez żadnych modów, ale teraz naszła mnie chęć żeby popróbować np. CSLA II na co nie mogłem sobie pozwolić na starym sprzęcie. A skoro chciałem podogrywać mody, no to wiadomo - patch 1.96. ¦ciągnąłem, zainstalowałem i kiszka na 102. OFP zaczął mi ostro ciąć :/ ale nie jest to zwykłe haczenie - FPS'y mam w normie. Gdy w grze się nie poruszam też jest wszystko ok. problem zaczyna się, gdy np. pojawia się na ekranie nowy obiekt, gdy się obracam, albo poruszam. Nie mam pojęcia co z tym zrobić :cry: :cry: :cry: mam nowe sterowniki grafiki, nowego DirectX'a - nie wiem co może być przyczyną :(

A oto filmik, na którym widać 'co mnie boli': http://pl.youtube.com/watch?v=YTVHnisxt8A

ps. żeby nie było - zainstalowałem OFP od nowa i wtedy znów było ok, a gdy zainstalowałem patcha problem zaczynał się od nowa :(
ps.2 próbowałem też downgrade'u sterowników grafy - też nic nie dało :(

DxDiag:
Kod: Zaznacz cały
-----------------
System Information
------------------
Time of this report: 7/19/2007, 19:37:25
       Machine name: USER-059FBD2AD8
   Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)
           Language: Polish (Regional Setting: Polish)
System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
       System Model: 965GM-DS2
               BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
          Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU          6320  @ 1.86GHz (2 CPUs)
             Memory: 2048MB RAM
          Page File: 309MB used, 3120MB available
        Windows Dir: C:\WINDOWS
    DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
     DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
  DirectX Files Tab: No problems found.
      Display Tab 1: No problems found.
        Sound Tab 1: No problems found.
        Sound Tab 2: The file blueletaudio.sys is not digitally signed, which means that it has not been tested by Microsoft's Windows Hardware Quality Labs (WHQL).  You may be able to get a WHQL logo'd driver from the hardware manufacturer.
          Music Tab: No problems found.
          Input Tab: No problems found.
        Network Tab: No problems found.

--------------------
DirectX Debug Levels
--------------------
Direct3D:    0/4 (n/a)
DirectDraw:  0/4 (retail)
DirectInput: 0/5 (n/a)
DirectMusic: 0/5 (n/a)
DirectPlay:  0/9 (retail)
DirectSound: 0/5 (retail)
DirectShow:  0/6 (retail)

---------------
Display Devices
---------------
        Card name: NVIDIA GeForce 7300 GT
     Manufacturer: NVIDIA
        Chip type: GeForce 7300 GT
         DAC type: Integrated RAMDAC
       Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0393&SUBSYS_820E1043&REV_A1
   Display Memory: 256.0 MB
     Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz)
          Monitor: Monitor Plug and Play
  Monitor Max Res: 1600,1200
      Driver Name: nv4_disp.dll
   Driver Version: 6.14.0010.9424 (English)
      DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
 Driver Date/Size: 4/19/2007 13:26:00, 4543616 bytes
      WHQL Logo'd: Yes
  WHQL Date Stamp: n/a
              VDD: n/d
         Mini VDD: nv4_mini.sys
    Mini VDD Date: 4/19/2007 13:26:00, 3988384 bytes
Device Identifier: {D7B71E3E-40D3-11CF-2357-04A200C2CB35}
        Vendor ID: 0x10DE
        Device ID: 0x0393
        SubSys ID: 0x820E1043
      Revision ID: 0x00A1
      Revision ID: 0x00A1
      Video Accel: ModeMPEG2_A ModeMPEG2_B ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D ModeWMV9_B ModeWMV9_A
 Deinterlace Caps: {212DC724-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
                   {212DC724-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(UYVY,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
                   {212DC724-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
                   {212DC724-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
         Registry: OK
     DDraw Status: Enabled
       D3D Status: Enabled
       AGP Status: Enabled
DDraw Test Result: Not run
 D3D7 Test Result: Not run
 D3D8 Test Result: Not run
 D3D9 Test Result: Not run
Ostatnio edytowano Pt 20 lip, 2007 16:29 przez zygomir, łącznie edytowano 3 razy
Forever Punk!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 19 lip, 2007 19:21

A sprawdź czy czasem ci się detale na maksa nie włączyły łącznie z widocznościa.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostCz 19 lip, 2007 19:24

wierz mi, nawet gdyby się włączyły detale na maksa, to nie miałbym z tym problemu ;)

detale tak czy siak mam na max, a widoczność nadal ustawiona na 900m - czyli tak jak było przed patchem.
Forever Punk!
Offline
Avatar użytkownika

smola93

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 22:28
  • Lokalizacja: ZE WSI :-)

PostPt 20 lip, 2007 19:14

spróbuj zmniejszyć detale terenu, chyba że miałeś je na max i przed wgrywaniem patcha - wtedy zostaw bo i tak nie pomoże :P
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 20 lip, 2007 19:27

U mnie OF zaczyna identycznie haczyć dopiero , jak ustawię na widoczność powyżej 3km. Sprawdź czy czasem coś ci się nie przegrzewa.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 20 lip, 2007 20:43

Wyczytałem w twoim DxDiag, że masz ustawione odświeżanie monitora na 60Hz. Ja gram na wysokich detalach i mi sie nie tnie, pod warunkiem ze mam odświeżanie monitora co najmniej na 75Hz, jeśli mam ustawione 60Hz to masakra, wcale nie da się grać . Spróbuj ustawić większe i sprawdź czy będzie lepiej działać.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 20 lip, 2007 20:57

Jeśli ma LCD ,to 60 Hz jest zalecane dla tego typów monitora.
Obrazek
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostPt 20 lip, 2007 21:51

Mam LCD - zawsze grałem na 60Hz i było dobrze

Wszystko miałem jak dotąd na max'a ustawione i było dobrze
Forever Punk!
Offline
Avatar użytkownika

Skyline

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): Pn 11 cze, 2007 13:39

PostSo 18 sie, 2007 21:53

Miałem identyczny problem. Gdy obracałem się w stronę jakiegoś budynku lub miasta to gra chaczyła tak, że się grac nie dało. U mnie to była wina przegrzewającej się karty graficznej, w której wentylator stawiał opór i kręcił sie za wolno, na szczęście już wymieniłem. Sprawdź czy nie masz czegoś ze sprzętem.
You ready!? Let's go!
Offline

zygomir

Kapral

Kapral

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): N 18 wrz, 2005 11:55
  • Lokalizacja: Mielec

PostŚr 22 sie, 2007 16:39

Bez kitu ;P
To nowiusieńki komp (no i z żadną inną grą nie mam problemów)
Forever Punk!
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Po upatchowaniu OFP do 1.96 gra zaczyna ostro haczyć

PostPt 13 gru, 2024 21:44

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Po upatchowaniu OFP do 1.96 gra zaczyna ostro haczyć


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 26 gości

cron