Teraz jest So 21 cze, 2025 22:16

Filtr widzenia

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

Filtr widzenia

PostWt 24 lip, 2007 21:29

Mam wielką prośbę do addon-makerów.
Mam całkiem niezły pomysł na misje. Bohater jest w niej pod wpływem marihuany.
I tu właśnie zaczyna się problem. Chciałbym by postać prowadzona przez gracza miała mroczki przed oczami, widok rozmywał się itp. Wydaje mi się, że to niezłe wyzwanie nawet dla weterana.

BTW: Mimo, że jestem laikiem, mam pewien pomysł. Może by przerobić zwykłe M16, które po wyekfipowaniu wnie gracza daje efekt opisany powyżej?
Obrazek

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

PostWt 24 lip, 2007 21:57

Czemu??

-Nie chce mi się ??
-jest to niemożliwe ??
-nie umiem ??
Obrazek

Volt

Major

Major

PostWt 24 lip, 2007 21:59

Wszystko co napisałeś
Obrazek

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

PostWt 24 lip, 2007 23:38

Wypraszam sobie! OFP nie jest trupem. Jest wg mnie najlepszym symulatorem żołnierza na rynku. Z jakimkolwiek modem (Jungle Fever, Y2K3, GRAA, FFUR, FDF) o klase pobija ArmA, czy innych pretendentów do tronu.

Więc Panowie, z szacunkiem do weterana tak wielu frontów!!
BTW: Zbulwersowałem się;)
Obrazek

Volt

Major

Major

PostŚr 25 lip, 2007 02:06

Zauważyłem, że wszyscy narzekający na ArmA to ludzie, którym ArmA nie poszła, lub ledwie chodzi. Czy to przypadek? :)

Wracając do tematu. Wątpie by było możliwe coś takiego jak rozmycie na tym, co dysponuje OF.
Obrazek

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

PostŚr 25 lip, 2007 10:26

Volt: na ArmA narzekają ci, którzy uważają, że jest to wtórny flashpoint z nowymi texturami.

Yac: Ja pytam o rzeczy banalne w waszym przekonaniu, ponieważ nie znam się zbyt dobrze na tym. Jestem laikiem jeśli chodzi, o niektóre kwestie, w których wy jak widać jesteście starymi weterani.