Ponieważ nikt nie odpowiedział, a na rozwiązanie wpadłem sam (czy może raczej, potknąłem się o nie) sam odpowiem.
Elementy HUD-u opisane są w resource.cpp
Przykładowo, chciałbym, żeby czołgi miały też widoczny pasek paliwa i pancerza.
Najpierw należy wypisać elementy HUD-u które mają być dostępne dla danej klasy. Modyfikuję więc class rscunitinfotank
- Kod: Zaznacz cały
class RscUnitInfoTank
{
idd=100;
movingEnable=0;
controls[]={"Background","Weapon","Ammo"};
na
- Kod: Zaznacz cały
class RscUnitInfoTank
{
idd=100;
movingEnable=0;
controls[]={"Background","ValueArmor","ValueFuel","Weapon","Ammo","TextArmor","TextFuel"};
następnie opisuję nowe elementy HUD-u:
- Kod: Zaznacz cały
class Background
{
type=0;
idc=124;
style=128;
x=0.02; //pozycja w poziomie
y=0.02; //pozycja w pionie
w=0.2; //szerokość
h=0.115; //wysokość
text="";
colorBackground[]={0,0,0,0.8}; //kolor tła elementu
colorText[]={0,0,0,0}; //kolor czcionki w elemencie
font="tahomaB24";
sizeEx=0;
};
Kolejne według tego samego schematu. Teraz nasze czołgi mają widoczne także i paliwo i amunicję.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller