Teraz jest N 19 maja, 2024 00:24


Jak zmienić nazwę addonu?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

qwer17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 27 lut, 2007 17:14

Jak zmienić nazwę addonu?

PostWt 29 kwi, 2008 10:49

Mianowicie biorąc pod uwagę poniższe addony :

http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=4440

http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=4448

Okazuje się, że maja identyczna nazwę pliku głównego "M24.PBO", oraz takie same komendy wywoławcze weapon "m24", magazine "m24mag".

Zapewne łatwiej jest dokonać zmian w pierwszym addonie ( ANDRAZ BERAVS )

Moje pytanie brzmi: Co zrobić aby addony mogły działać niezależnie i jednocześnie? Wstarczą zmiany w cofing-u czy coś więcej?
"Cave tibi a cane muto"
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 29 kwi, 2008 14:15

chyba nie wystarczy.... musisz zmienić w nim nazwę klas magazynków, i nazwę folderu, a co za tym idzie ścieżki do tekstur, a to trzeba już zrobić z pomocą Oxygena.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

qwer17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 27 lut, 2007 17:14

PostWt 29 kwi, 2008 18:52

Skorzystałem z twojej wskazówki i trochę głębiej pogrzebałem na forum w dziale Addon Making. Trochę więcej wiem ale to i tak wiedza szczątkowa. Okazuje się, że to ODOL czyli Oxygenem ani TxtPathSwap nie da sie tego zrobić. Więc do edycji p3d skorzystałem z "ODOL Explorer v2.0". Program otwiera model, ale ja nadal nie wiem co zrobić aby zamienić te ścieżki do paa. Na forum szukałem, ale narazie nic konkretnego nie znalazłem (miałem mało czasu :] )
Może ktoś wie jak to zrobić?

[ W toku dedukcji nad problemem doszedłem, że to raczej temat do działu Addon-Making ]
"Cave tibi a cane muto"
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 29 kwi, 2008 19:15

dobrze kombinujesz... ale.... dobra: Po otworzeniu Odol Explorerem musisz zapisać ten plik p3d jako MLOD (na dole gdzieś :P). Jak zapiszesz to możesz otworzyć to Oxygenem. O resztę nie pytaj bo jest o tym na forum.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

qwer17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 27 lut, 2007 17:14

PostWt 29 kwi, 2008 23:06

OK. Działa, ale nie do końca... Jedyny "zgrzyt": biel, bielą świecąca w widoku z oczu bohatera. Czyli "nagi" model. Na trzecioosobowym jest spoko. Nie wiem co jest nie tak.

Napisze może po kolei co zrobiłem :
-Rozpakowałem addon (PBODesv1.5)
-Otworzyłem w "ODOL Explorer"
-Zapisałem pliki p3d jako MLOD
-Otworzyłem "Oxygen Light", zaznaczyłem punkty modelu
-Face->Face Properties-> modyfikacja ścieżek paa (z wyjątkiem plików z data)
-Zapisanie zmian i wyjście z programu
-Zmiana nazwy katalogu głównego
-Modyfikacja Confing-u
-Spakowanie addonu (MakePBO1.1)

Może czegoś nie zrobiłem ? :idea:
"Cave tibi a cane muto"
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostŚr 07 maja, 2008 21:11

spakowałeś już wyedytowany model? ścieżka w configu prowadzi do wyedytowanego modelu?
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline

qwer17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 27 lut, 2007 17:14

PostSo 10 maja, 2008 14:52

Tak. I powiem szczerze, że nie wiem co jest źle. Sprawdziłem ścieżki teksów i jest tak jak powinno być. Może jednak config... Dla mnie to jest nie logiczne, że na kamerze trzecioosobowej wszystko gra, a z oczu gracza model nie ma tekstur (Broń nie ma, bo tekstura krzyża celowniczego jest spoko).

config

Nazwa pliku .PBO = "AB_M24" :]
"Cave tibi a cane muto"
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 11 maja, 2008 11:46

w jednym lodzie tylko ścieżki zmieniłeś, załaduj sobie nowego oxygena/tex path swapera (czy jakoś tak) i tam popraw ścieżki (w o2 to będzie - Tools -> Mass texture renaming)
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

qwer17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): Wt 27 lut, 2007 17:14

PostN 11 maja, 2008 21:46

Aplikacji TxtPathSwap używałem wcześniej do próby zmiany ścieżek, ale nic to nie dało bo potem w edytorze ofp wyskakiwał jakiś błąd.. jakiś numeryczny.. niestety nie zapisałem :] , więc, ponieważ nie wyszło nie wspominałem o tym eksperymencie.

Ale zastosowałem sie do twojej rady Reyhard, otwierając p3d broni (z zmienionymi już w Oxygen Light ścieżkami) w TxtPathSwap i ku mojemu zdziwieniu, program widział dwa komplety tekstur ze starą i nowa ścieżką. :neutral: Więc doprowadziłem to do porządku i aż mi się wierzyć nie chce, ale.. DZIAŁA jak powinno :spoko:

Podziękowania dla wszystkich

-------------------------------------------------
Wydaje mi się, że temat już do zamknięcia
"Cave tibi a cane muto"
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 11 maja, 2008 22:47

'Ale zastosowałem sie do twojej rady Reyhard, otwierając p3d broni (z zmienionymi już w Oxygen Light ścieżkami) w TxtPathSwap i ku mojemu zdziwieniu, program widział dwa komplety tekstur ze starą i nowa ścieżką. :neutral: Więc doprowadziłem to do porządku i aż mi się wierzyć nie chce, ale.. DZIAŁA jak powinno'

Jak już wspomniałem, wina leżała w tym, że zmieniłeś ścieżki do tekstur tylko w jednym Resolution LODzie, reszta miała stare ścieżki i, nie mogąc odnaleźć tekstur broni, wyrzucał przy większych odległościach (przy zmianie res lodów) brak tekstur (białą broń).

To tak gwoli ścisłości, ykhm.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości