Teraz jest Cz 28 mar, 2024 19:01


Mad minute...

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

soldier_90

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): N 27 sty, 2008 12:19
  • Lokalizacja: Iwno

PostN 29 cze, 2008 14:24

gadacie gadacie i tak naprawde gówno z tego wiadomo podawajcie konkrety, a nie jakies bzdety. Naprawde panowie weźcie się jakoś w garści i jak robicie coś to róbcie to na stówe

coveringfire.sqs

Kod: Zaznacz cały
;;s1_10 = Blunt
;;s1_9 = Baker
;;s1_8 = Jackson
;;s1_7 = Carpazo
;;s1_6 = Mellish
;;s1_5 =
;;s1_4 = Briggs
;;s1_3 =
;;s1_2 = Reiben
;;s1_1 = Horvath
;;s1_0 = Miller

?(bangause):exit
Miller dofire cible0
~1
Horvath dofire cible1
~1
Carpazo dofire cible7
~1
Jackson dofire cible8
~2
Carpazo dotarget cible7_2
~0.1
Jackson dotarget cible8_2
~0.1
Reiben dofire cible2
~3
Briggs dofire cible4
~2
Reiben dotarget cible2_1
~1
Briggs doTarget cible4_1
~0.1
s1_5 dofire cible5_2
~1
Mellish dofire cible6_2
~1
s1_5 doTarget cible5
~0.1
Mellish doTarget cible6
~0.1
Miller dofire cible0_2
~1
Horvath dofire cible1_2
~1
gosmoke=true
~0.1
Miller dotarget cible0_1
~0.1
Horvath dotarget cible1_1
~0.1
Jackson dofire cible8_1
~1
Carpazo dofire cible7_1
~1
Carpazo doTarget cible7
~0.1
Jackson doTarget cible8
~0.1
s1_5 dofire cible5_1
~1
Briggs dofire cible4_1
~1
s1_5 dotarget cible5_2
~1
Briggs dotarget cible4_2
~0.1
goto "exit"

#exit
exit


Ustawiasz sobie inv targ. o nazwach cible.. gdzie chcesz, potem musisz go odpalić
wyzwalacz, ustawiasz kto ma go aktywować wpisujesz przy aktywacji

Kod: Zaznacz cały
[] exec "coveringfire.sqs"


i żółtki srają w gacie ;p
Ostatnio edytowano N 29 cze, 2008 17:35 przez soldier_90, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 29 cze, 2008 16:09

Sam to napisałeś?
Bo ogólnie super skrypt, tylko chyba powstał z myślą o czymś innym.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

soldier_90

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): N 27 sty, 2008 12:19
  • Lokalizacja: Iwno

PostN 29 cze, 2008 17:38

Chciałbym tworzyć takie cuda.. ale troche przebiegłości każdemu wystarczy... tak tak skryp jest tworzony pod omaha beach, a konkretnie bedzie moża sobie pograć w "Szeregowca ryana". Sceny żywcem wzięte z filmu :p Pewno to ktoś zauważy ale to nadaje sie na nowy temat.. ale poszukuje ogólnie tłumacza z francuskiego na polski lub angielski.. chętnych zapraszam do współpracy
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostPn 30 cze, 2008 08:13

Nie przesadzaj, ten skrypt nie jest, aż taki trudny do napisania ;)

Wymyśliłem coś o wiele prostszego.
Daje 5 targetów niewidzialnych i każdemu nadaje nazwę, a ich inicjacjach setcaptive true. W skrypcie nazwa każdego setcaptive false. Później ~60, a następnie każdemu targetowi setaptive true.
Banalne i pięknę :]

Mogę dać sobie plusa? :twisted:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostPn 30 cze, 2008 08:45

Yac, to był żart z tym plusem ;)
A jeśli tak bardzo ci zależy dać komuś warna. No cóż, do 3 razy sztuka :P

Mógłbyś, dać linka do tego skryptu?
Obrazek
Offline

Tiget1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): So 13 sty, 2007 14:58

PostN 13 gru, 2009 01:27

Ja chciałbym stworzyć invisible targety, tak żeby biegały w kółko po jakimś obszarze, żeby działa, które w nie strzelają strzelały w jakiś obszar. Jak stworzyć invisible target i sprawić, żeby z dużej odległości (~1000-1200m) działa do niego strzelały? Rozumiem, że musi on byc ich wrogiem i muszą go zauważyć, ale jak to zrobić z takiej odległości bez jakiegoś obserwatora?

Nie chciałem tworzyć nowego tematu i chyba lepiej zrobiłem pytając akurat w tym temacie...
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 13 gru, 2009 05:30

dowatch i dofire

ewentualnie reveal - http://community.bistudio.com/ + wyszukiwarka na forum
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Tiget1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): So 13 sty, 2007 14:58

PostCz 17 gru, 2009 21:50

Próbowałem dotarget i dofire na element logiczny, ale nie działa... Z dużej odległości nie działa nawet na zwykłą jednostkę (ew. z bliska). Znalazłem ciekawe obiekty ostrzału artyleryjskiego z WW1, ale mam z kolei problem, gdyż ten ostrzał jest w formie elementu logicznego. Przy starcie misji ostrzał pojawia się od razu czyli np 3 salwy, po których ostrzał ustaje. Czy jest możliwość, aby ten ostrzał na wyzwalacz, czy po jakimś czasie?
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 18 gru, 2009 00:00

no, to jest mój skrypt. W readme tak napisali przynajmniej bo ja nie wiem, czy ja to ja, czy jakoś inaczej.

[getpos this, "typeofshel", 30, 3, 3, 7, 5, 8, 90 + random 80] exec "\RDS_Art\scr\g_arty.sqs"

zamiast this daj nazwe miejsca gdzie ma być ostrzał
po typeofshell, jest wyskosć tworzenia pocisków, później ilość salw (3 są), ilość pocisków na salwę (jest napisane 3, lecz to się równa 4 wybuchom na salwę, ilość eksplozji liczy się od 0), później odstęp pomiędzy salwami (7 s), do którego losowo dodaje się od 1-5s (5 w komendzie), odstęp pomiędzy salwami (8 s) i na koniec rozrzut czyli 90 + losowo od 0-80s.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Tiget1

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): So 13 sty, 2007 14:58

PostPt 18 gru, 2009 14:54

Wielkie dzięki.

Pojawia się kolejny problem. Ustawiam wyzwalacz tam gdzie ma być ostrzał, a on pojawia się w zupełnie innym miejscu niezależnym od miejsca postawienia i zasięgu wyzwalacza. Jak zrobić, żeby walił w konkretne miejsce?

Chcę żeby waliło, ale żeby przestało walić, gdy aktywuje się wyzwalacz. Czy nie ma innej opcji niż ustawić daną ilość salw i "wyrobić się w czasie" tak żeby gdy np. zniszczymy działa, które niby mają produkować owe pociski i wtedy ostrzał ustaje.

Da się tak zrobić, żeby działa strzelały ślepakami, lub żeby strzelały w jakiś niewidzialny element wysoko?
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 18 gru, 2009 16:35

Pojawia się kolejny problem. Ustawiam wyzwalacz tam gdzie ma być ostrzał, a on pojawia się w zupełnie innym miejscu niezależnym od miejsca postawienia i zasięgu wyzwalacza. Jak zrobić, żeby walił w konkretne miejsce?

wpisz to co wcześniej podałem w inicjalizacji obiektu.

Chcę żeby waliło, ale żeby przestało walić, gdy aktywuje się wyzwalacz. Czy nie ma innej opcji niż ustawić daną ilość salw i "wyrobić się w czasie" tak żeby gdy np. zniszczymy działa, które niby mają produkować owe pociski i wtedy ostrzał ustaje.

wyzwalacz powtarzalny, warunek
Kod: Zaznacz cały
if(alive nazwa_jednego dziala)then{[getpos this, "typeofshel", 30, 1, 3, 7, 5, 8, 90 + random 80] exec "\RDS_Art\scr\g_arty.sqs" };this

odstępy ustaw w wyzwalaczu (min,med,max) na jakąś sensowną wartość
jak będą hukały jeszcze armaty, to możesz dać RDS_NOSOUND=true (wyłączy dźwięki wystrzałów w tle)


Da się tak zrobić, żeby działa strzelały ślepakami, lub żeby strzelały w jakiś niewidzialny element wysoko?


ileż można powtarzać

i tak na przyszłość, jak coś nie działa i komuś zależy, żeby to działało, to dobrze jest napisać co się zrobiło (DOKŁADNIE OPISAĆ WSZYSTKIE CZYNNOŚCI), jaki komunikat błędu jest (jeśli jest) i czy to się dzieje dla dowolnych jednostek...

http://www.forum.armacenter.pl/viewtopi ... ht=dowatch

http://www.forum.armacenter.pl/viewtopi ... ght=dofire
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Poprzednia strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron