Teraz jest N 28 kwi, 2024 06:22


Efekty Ognia i Dymu od McKillera

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

mckiller

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Śr 06 lip, 2005 22:31
  • Lokalizacja: lubliniec

Efekty Ognia i Dymu od McKillera

PostSo 28 cze, 2008 19:45

Witam mam przyjemność przedstawić moją paczkę efektów Dymu i Ognia do gry Operation Flashpoint. Paczka bardzo ładnie wygląda z modami ECP i Y2K3. Dziwnie wygląda z FFUR 2006. Można też zainstalować sam ogień , który powinien chodzić dobrze z każdym modem. Co do dymu to niekoniecznie. :twisted:
Paczka dodaje nową teksturę krateru.
Instalacja.
Paczkę można zainstalować na kilka sposobów, ale przedstawię tylko dwa
Pierwszy . Pobrać plik „llaumax.zip”
Skopiować pliki z mojej paczki do „E:\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\llaumax\newdata” i odpalić instalator i później skopiować folder Dta do jakiegoś modu na którym chcemy pograć.
Drugi. Pobrać program WinPBO i spatchować plik data.pbo (znajdujący się w „Res/Dta/HWTL”)
Patchowanie: uruchom program WinPBO, na głównym panelu jest przycisk z podpisem „Pbo Patcher”
Gdy klikniemy pojawi się okno klikamy „select folder” i wskazujemy folder w którym są tekstury dymu i ognia. Następnie klikamy „select pbo” i wskazujemy plik „data.pbo” i klikamy „patch pbo”
Miłej zabawy życzy McKiller.
PS. Piszcie z jakimi modami wygląda ładnie a z jakimi nie.
Link do pobrania
Link do pobrania 2
Screeny mojej paczki i ECP:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek [URL=http://img364.imageshack.us/my.php?image=mckbum4vj6.jpg]Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek
Ostatnio edytowano Śr 08 kwi, 2009 19:39 przez mckiller, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

smola93

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 22:28
  • Lokalizacja: ZE WSI :-)

PostN 29 cze, 2008 03:33

Nawet ładnie wygląda, dobra robota IMO ;]
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostPt 22 sie, 2008 16:25

Dawno nie bylem w dziale, patrze a tu takie cos. Na screenach bardzo dobrze sie prezentuje napewno przyda sie w addonpackach gdzie nie ma zadnych efektow.
Zrobilem wszystko metoda nr.2 i poprostu stworzylem podfolder hwtl w folderze dta gdzie chcialem to przetestowac. Niestetynie uswiadczylem pieknego ognia, byl tylko dym i o zgrozo unoszaca sie czarne kwadraty. Yyy cos zle zrobilem ?
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

mckiller

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Śr 06 lip, 2005 22:31
  • Lokalizacja: lubliniec

PostSo 30 sie, 2008 21:49

Nie nic źle nie zrobiłeś :spoko: tylko efekt dym gryzie się z innymi modami i daje dziwne efekty np. FFUR 2006 tam jak dodasz dym masz niezłą zabawę :clever: pozdrawiam ;-)

Najlepiej instalować metoda nr 1.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostN 31 sie, 2008 09:19

Ok teraz zrobilem metode nr 1 i dalej mam to samo. Uzywalem tego pod zwyklym ofp i graa. Wyglada to tak i nigdy cos takiego wczesniej mi sie nie pojawialo w grze.

Obrazek
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

mckiller

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Śr 06 lip, 2005 22:31
  • Lokalizacja: lubliniec

PostN 31 sie, 2008 12:32

Witam. Przyczyną może być mod którego używasz, jeżeli dobrze chodzi na czystym ofp. U mnie dym działa na modzie ECP,Y2K3,Lib,FFUR 2006 (tyle że na Y2K3 i FFUR dymu jest za wiele)ogień powinien działać ze wszystkimi modami. Pozdrawiam
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostN 31 sie, 2008 13:10

OK ale ja pisze ze dzieje mi sie to pod "czystym" ofp, a nie pod konkretnym modem.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 31 sie, 2008 13:17

@Sudayev, na screenie widać że używasz DXDLL (prawda?). Wyłącz go i sprawdź. Być może to się gryzie z tymi teksturami.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostN 31 sie, 2008 13:57

@Maćko - na screenach dodanych przez mckillera (dwa nowe) też widać włączony dxdll...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 31 sie, 2008 14:25

fakt, nie zwróciłem na nie uwagi, mój błąd :/
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 31 sie, 2008 15:57

U mnie ten sam problem co u Sudayeva. Próbowałem odpalać to jako mod, wrzucać do katalogu modów, itd

Ciągle obwódka w okół efektów

Testowałem na zwykłym OFP, GRAA, MCM-SLX oraz ECP. Wszędzie to samo.






Może nie te pliki spakowałeś do instalatora, który wrzuciłeś? Jeśli nie, to proponuję pytać na BIF co jest nie tak.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

mckiller

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Śr 06 lip, 2005 22:31
  • Lokalizacja: lubliniec

PostN 31 sie, 2008 20:14

Dodana poprawka w pierwszym poście. Błąd spowodowany przez dekompresje pliku i utratę kanału alpha. Pozdrawiam (mam nadzieje że już działa bo u mnie działa ;-) )
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostN 31 sie, 2008 22:35

Probowalem wlasnie ta nowa wersje. Wciaz mam to samo. Zarowno z Dxdll i bez niego. To samo tyczy sie modow. Niech to...
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

mckiller

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Śr 06 lip, 2005 22:31
  • Lokalizacja: lubliniec

PostPn 01 wrz, 2008 01:11

W pierwszej wersji po pobraniu miałem to samo co ty na czystym ofp v. 1.91, jak dodałem poprawkę to u mnie działa na 100%(próbowałem 4 razy i zawsze działa) Dxdll nie ma nic z tym wspólnego. Może masz jakiś stary plik data.pbo który zawiera te uszkodzone tekstury. Pozdrawiam ;-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 01 wrz, 2008 03:41

Teraz działa jak trzeba. Bardzo dobra robota, są super
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości