Teraz jest N 22 cze, 2025 17:15


Pytania dotyczące configu

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

czesiomaro

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): Pn 21 sty, 2008 18:43
  • Lokalizacja: Daleko

Pytania dotyczące configu

PostPn 07 lip, 2008 13:29

Ostatnio bawię się configami i jestem ciekaw co znaczy maxLeadSpeed? :co: Zmieniając tego wartość, w grze nie zaobserwowałem żadnych zmian. Mam jeszcze jedno pytanie także odnoszące się do konfigów, jak zmienić aby wystrzelony pocisk (np. z LAWLauncher) nie spadał tylko leciał cały czas prosto.
Ostatnio edytowano Pt 11 lip, 2008 18:51 przez czesiomaro, łącznie edytowano 2 razy
PISZ POPRAWNIE PO POLSKU!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 07 lip, 2008 14:00

Wydaje mi się że pytanie pasuje raczej do działu niżej (addonmaking).
Mam jeszcze jedno pytanie także odnoszące się do konfigów, jak zmienić aby wystrzelony pocisk (np. z LAWLauncher) nie spadał tylko leciał cały czas prosto.
Nie ma takiej możliwości.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 07 lip, 2008 14:16

MaxLeadSpeed odnosi się do rakiet AA i wartość, którą obok wpiszemy odpowiada maksymalnej prędkości, jaką może mieć cel namierzony przez AI. Gdy prędkość celu będzie większa od tej wartości AI po prostu nie szczeli.

Co do drugiego problemu to raczej w configu tego nie zrobisz, wymagany by tu był raczej skrypt.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

czesiomaro

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): Pn 21 sty, 2008 18:43
  • Lokalizacja: Daleko

PostPn 07 lip, 2008 16:10

Dzięki za pomoc. A nie wiecie przypadkiem jak ustawić żeby AI namierzało również np. przez wyrzutne LAW cele powietrzne lub AI było skłonne do zabijania z takiej broni żołnierzy?
PISZ POPRAWNIE PO POLSKU!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 07 lip, 2008 16:16

czesiomaro napisał(a):A nie wiecie przypadkiem jak ustawić żeby AI namierzało również np. przez wyrzutne LAW cele powietrzne
Wyrzutnia law nie jest wyrzutnią przeciwlotniczą, chodź ja ustrzeliłem z niej kiedyś Mi24 :D Ale to ja nie AI, jak chcesz strzelać do tego co lata to wyrzutnia AA.
czesiomaro napisał(a):...lub AI było skłonne do zabijania z takiej broni żołnierzy?

Takie rzeczy to tylko w ArmA :)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

czesiomaro

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): Pn 21 sty, 2008 18:43
  • Lokalizacja: Daleko

PostPn 07 lip, 2008 16:49

Trochę źle się wyraziłem chodzi mi nie oto jak to ustawić tylko co pozmieniać w pliczkach, lub jakiej komendy i gdzie użyć żeby AI namierzało również np. przez wyrzutne LAW cele powietrzne lub AI było skłonne do zabijania z takiej broni żołnierzy?
PISZ POPRAWNIE PO POLSKU!
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPn 07 lip, 2008 17:55

Może po prostu zabierz całą broń i tylko law zostaw...
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostPn 07 lip, 2008 18:37

czesiomaro napisał(a):jak ustawić żeby AI namierzało również np. przez wyrzutne LAW cele powietrzne lub AI było skłonne do zabijania z takiej broni żołnierzy?
Maćko napisał(a):Takie rzeczy to tylko w ArmA :)


Otóż nie zgodzę się. :jezor:
Pamiętam, że w FFUR Desert komuchy strzelały z RPG do śmigłowców, a jednostki z wyspy Tonal waliły z RPG do AI na ziemi.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 07 lip, 2008 18:55

Stary wiarus napisał(a):
czesiomaro napisał(a):jak ustawić żeby AI namierzało również np. przez wyrzutne LAW cele powietrzne lub AI było skłonne do zabijania z takiej broni żołnierzy?
Maćko napisał(a):Takie rzeczy to tylko w ArmA :)


Otóż nie zgodzę się. :jezor:
Pamiętam, że w FFUR Desert komuchy strzelały z RPG do śmigłowców, a jednostki z wyspy Tonal waliły z RPG do AI na ziemi.


OMG... Ffura desert grałem jeszcze wczoraj i nic takiego nie zaobserwowałem :neutral:
A co do Tonala... to nie wiem nigdy w to nie grałem :P Ale jeśli nawet to jemu chodzi o zwykłe OFP bez żadnych addonów... Prawda czesiomaro?
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPn 07 lip, 2008 19:01

NIe, po prostu JAM3 wprowadza rakiety, z których AI strzela do helikopterów i ludzi.
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostPn 07 lip, 2008 19:09

Oryginalny FFUR Desert korzysta z JAM2. Ja zamieniłem na JAM3 i pewnie dlatego u Maćko AI nie strzela do obiektów fruwających. :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPn 07 lip, 2008 19:10

Tja, tylko w Tonalu OPFOR strzelał z RPG tylko specjalną amunicją z klasą AA, więc tam musiało być to zdefiniowane jako pocisk AA, lub coś w ten deseń
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostPn 07 lip, 2008 19:43

W VTE żołnierze używają wyrzutni do walki z żołnierzami.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

czesiomaro

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): Pn 21 sty, 2008 18:43
  • Lokalizacja: Daleko

PostPn 07 lip, 2008 20:33

Maćko napisał(a):OMG... Ffura desert grałem jeszcze wczoraj i nic takiego nie zaobserwowałem :neutral:
A co do Tonala... to nie wiem nigdy w to nie grałem :P Ale jeśli nawet to jemu chodzi o zwykłe OFP bez żadnych addonów... Prawda czesiomaro?

Prawda Maćko.
PISZ POPRAWNIE PO POLSKU!
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostPn 07 lip, 2008 20:49

W zwykłym OFP nic nie zmienisz w configu. Nic. Jest w formacie bin. Nawet jeśli przekonwertujesz do cpp i wprowadzisz zmiany, nie wrócisz do bin. To ślepa uliczka. :cfaniak:
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 9 gości