Teraz jest Pt 03 maja, 2024 12:56


problem a właściwie....

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Fidelio

Kapral

Kapral

  • Posty: 86
  • Dołączył(a): So 28 sty, 2006 19:31

problem a właściwie....

PostSo 30 sie, 2008 19:12

Chociaż siedze już troche czasu przy OFP mam nadal braki w doświadczeniu posługiwania sie edytorem. A więc tak-ustawiam C130 Hercules na pasie startowym (jak wiadomo nawet bez WP'a samoloty ruszają) i 2 plutony żołnierzy którzy mają rozkaz wsiąsc na pokład samolotu ale drugiego plutonu juz nie umiem zaladowac bwiem dwoch WP na jednym obiekcie z rozkazem "get in" nie da sie zrobic ale wracam do głownego problemu-gdy juz chociaz jden pluton jest w komplecie na pokładzie C-130 samolot ma ruszac ale ja nie znam tej kombinacji która daje ze samolot stoi puki nie ma wszystkich na pokładzie tylko dopiero po załadowaniu ma ruszac (to samo cięzarówkami) chce zrobic misje o napasci terrorystów na lotnisko ale bez tego ani rusz, a szukałem długo (od wczoraj) ale okazało sie bezowocne albo slepy jak kret jestem i nie dostrzehłem. Dodam jeszcze ze gram na FFSLX 2007 2,5. Błagam pomóżcie :( moze cie mnie zbesztac ale nie zamykajcie tematu :beksa: jezeli misja bedzie nadawała sie na wersje beta moze ją opublikuje.
Ostatnio edytowano So 30 sie, 2008 21:23 przez Fidelio, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 30 sie, 2008 19:26

Dobra, metoda raczej niczym obwodnica, ale jest dość prosta. W inicjacji samolotu wpisz:
Kod: Zaznacz cały
this disableAI "move";

Ale nie wiem czy to zadziała w przypadku samolotu. Jeśli nie to wpisz:
Kod: Zaznacz cały
this setfuel 0


Pierwsza komenda spowoduje, że AIki teoretycznie nie ruszą się ani na krok. Ale nie wiem czy to się tyczy samolotu. Komenda druga pozbawia samolotu paliwa. Potem daj mu WP gdzieś, gdzie chcesz, żeby leciał tak jak ludziki się załadują.
Niestety, co do AIków wsiadających do samolotu, sprawdy się komplikują. Możesz użyć komendy:

Kod: Zaznacz cały
nazwa_jednostki moveincargo nazwa_samolotu

To spowoduje, że jednostka ZACZNIE grę już w samolocie. Tylko, że wtedy nie sensu twój pierwszy problem.
Jest specjalna komenda, która odpowiada rozkazowi załadowania się do pojazdu. Zaraz przejrzę cały COMREF, jak znajdę dam ci znać.
Ostatnio edytowano So 30 sie, 2008 19:46 przez SaS TrooP, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Fidelio

Kapral

Kapral

  • Posty: 86
  • Dołączył(a): So 28 sty, 2006 19:31

PostSo 30 sie, 2008 19:35

nie właśnie to ma byc tak ze wychodze z baraków i biegne do WP który sprawia ze lącze sie z plutonem i dowódca daje rozkaz wejscia na pokład Hercules'a dlatego "moveincargo" odpada, nie pasuje tutaj
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostSo 30 sie, 2008 19:44

przytrzymaj shift nad c-130 i dodaj nowego wp
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 30 sie, 2008 19:47

Właśnie na to wpadłem, ale kumpel zadzwonił i nie zdążyłem napisać. Mozna jeszcze użyć komend AssingAsCargo i OrderGetIn :P
Offline
Avatar użytkownika

Fidelio

Kapral

Kapral

  • Posty: 86
  • Dołączył(a): So 28 sty, 2006 19:31

PostSo 30 sie, 2008 19:48

disableAI "move" nie dziala, przynajmniej na samolocie :(
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 30 sie, 2008 19:49

Ale setfuel musi. Nie ma innego wyjścia.
Offline
Avatar użytkownika

Fidelio

Kapral

Kapral

  • Posty: 86
  • Dołączył(a): So 28 sty, 2006 19:31

PostSo 30 sie, 2008 19:54

wolalbym tego nie uzywac 9no chyba ze juz nie bedzie innego wyjscia) wiecej realistyki, to np w sytuacji z heli jak by to wygladalo? wszyscy sie pakują do srodka a heli dopiero uruchamia silnik? :/
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostSo 30 sie, 2008 20:38

a doStop nie działa?
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Fidelio

Kapral

Kapral

  • Posty: 86
  • Dołączył(a): So 28 sty, 2006 19:31

PostSo 30 sie, 2008 20:54

Nie. Unknow operator wyskakuje mi
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 30 sie, 2008 21:07

Proszę o dodanie rodzaju tematu - w przeciwnym wypadku temat zostanie zamknięty.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Drake1x4

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Śr 18 lut, 2009 20:42
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 10 lip, 2009 10:37

WARUNEK:
Kod: Zaznacz cały
(zolnierz1 distance samolot1)<3

PRZY AKTYWACJI:
Kod: Zaznacz cały
zolnierz1 moveincargo samolot1


Da to efekt, że jak zolnierz1 będzie w odległości mniejszej niż 3 metry od samolotu, znajdzie się w samolocie "samolot1".
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11%, wklej to do podpisu.

http://s17.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=277884

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości