Czytajcie readme, moi mili:
ReadMe napisał(a):QUICK REFERENCE:
BLACKHAWKS
Custom island map:
this setObjectTexture [0,"<your_texture_in_here>"]
Custom island size
bas_60mapsize = <yourmapsize> eg 512, 1024
Open Pilot Doors
this animate ["pilotdoorl", 1]; this animate ["pilotdoorr", 1]
Close Pilot Doors
this animate ["pilotdoorl", 0]; this animate ["pilotdoorr", 0]
Open Side Doors
this animate ["sidedoorl", 0]; this animate ["sidedoorr", 0]
Close Side Doors
this animate ["sidedoorl", 1]; this animate ["sidedoorr", 1]
AI Waypoint Fastrope
CHOPPER exec "\BAS_mah60\FX\BAS_AIRope.sqs"
Desert Dust
BAS_DESDUST = true
Windblown Snow
BAS_WINDUST = true
Remove the dust and other effects
BAS_60Effects = 0
Halve the dust and other effects.
BAS_60Effects = 0.5
Remove Dust coughing/blinking
BAS_noPPE = true
Cabin Lighting effects
CHOPPER exec "\BAS_MAH60\FX\Cabin.sqs" = Cabin Lighting
Landing Lighting effects
CHOPPER exec "\BAS_MAH60\FX\Landing.sqs" = Landing Lights
CAS scripting
[Chopper,Player] exec "\BAS_MAH60\FX\BAS_CAS.sqs"
HMMWV cargo in WPs
[CHOPPER NAME] exec "\bas_mah60\fx\BAS_AiSling.sqs"
MP init line full effects
BAS_mpgame = true;This exec "\bas_mah60\mpfx\bas_mprotorwash.sqs";[this] exec "\bas_mah60\mpfx\bas_mpfx.sqs";[this] exec "\bas_mah60\mpfx\bas_mpppe.sqs";[this] exec "\bas_mah60\mpfx\bas_mpfire.sqs"
Disable Auto Facemask BAS_Mask = fals
Lista wszystkich komend...
Wklej pogrubione w punkt trasy, który jest nad budynkiem a wykona ci rappela w danym miejscu [a konkretnie kilkadziesiąt metrów dalej, ponieważ heli musi zwolnić i ustawić się w pozycji]
P.S.:Niestety Basowe skrypty elastyczne nie są, wysokości nie zmienisz
drgonlauncher: przeczytaj wszystko jeszcze raz i pomyśl, potem pisz...
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.