Po dłuższym wahaniu postanowiłem wyjść z pewną propozycją do osób, które jeszcze mają chęci zajmować się tworzeniem misji do OFP. Trudno mi będzie w paru słowach wyjaśnić w czym rzecz, więc przedstawię zarys tego co chciałbym zrobić. Od pewnego czasu układało się w mojej głowie coś w rodzaju manifestu czy pracy teoretycznej opisującej tworzenie misji do OFP, aczkolwiek w dosyć specyficzny sposób. Metoda ta miałaby na celu tworzenie misji szybko, łatwo i przyjemnie, ale niekoniecznie interesujących fabularnie czy realistycznych (co jak sądzę może niektóre osoby nastawić z góry na "nie"). Nie ukrywam, że zainteresowanie tym zagadnieniem wzięło się z tego, że z reguły nie starczało mi wytrwałości aby skończyć tworzyć raz zaczęte misje.
Chciałbym więc przedstawić moją nową "filozofię" tworzenie misji oraz stworzyć coś na kształt instrukcji jak to robić. To czego potrzebuję to partnerów do dyskusji...i widowni, bo jeśli nie ma choć jednej osoby której by to interesowało to trochę szkoda czasu i energii. Oczekuję jedynie pozytywnego nastawienia i przyjęcia pewnych założeń projektu (zasadniczo chodzi o minimalizm, dążenie do maksymalnej prostoty rozwiązań oraz poświęcenie realizmu i fabuły na rzecz grywalności oraz łatwości tworzenia). Część rzeczy mam w głowie lub spisanych, ale część chciałbym stworzyć na drodze dyskusji, wymiany pomysłów i eksperymentów.
Na koniec dodam, że jest to projekt dosyć uniwersalny i jak sądzę dotyczy w równym stopniu OFP jaki ArmA czy ArmA2, oraz że koncentruje się raczej na kwestiach tworzenia coopów, a nie misji SP.
Trudno oczekiwać jakiegoś feedback'u po tak enigmatycznych stwierdzeniach, ale liczę na jakiś pozytywny odzew.
Chciałbym więc przedstawić moją nową "filozofię" tworzenie misji oraz stworzyć coś na kształt instrukcji jak to robić. To czego potrzebuję to partnerów do dyskusji...i widowni, bo jeśli nie ma choć jednej osoby której by to interesowało to trochę szkoda czasu i energii. Oczekuję jedynie pozytywnego nastawienia i przyjęcia pewnych założeń projektu (zasadniczo chodzi o minimalizm, dążenie do maksymalnej prostoty rozwiązań oraz poświęcenie realizmu i fabuły na rzecz grywalności oraz łatwości tworzenia). Część rzeczy mam w głowie lub spisanych, ale część chciałbym stworzyć na drodze dyskusji, wymiany pomysłów i eksperymentów.
Na koniec dodam, że jest to projekt dosyć uniwersalny i jak sądzę dotyczy w równym stopniu OFP jaki ArmA czy ArmA2, oraz że koncentruje się raczej na kwestiach tworzenia coopów, a nie misji SP.
Trudno oczekiwać jakiegoś feedback'u po tak enigmatycznych stwierdzeniach, ale liczę na jakiś pozytywny odzew.