Teraz jest N 28 kwi, 2024 00:16


Błyski przez wyzwalacz

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

Błyski przez wyzwalacz

PostŚr 10 gru, 2008 16:07

Robię misję nocną i potrzebuje pomocy w zrobieniu tak, żeby przy aktywacji wyzwalacza (dźwięki artylerii) błyskało się. Jak na razie nic takiego nie znalazłem.
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostŚr 10 gru, 2008 20:38

A może by tak wybuch w sąsiedztwie?

Wtedy będzie i bum i błysk. :]
Obrazek

Berna

PostŚr 10 gru, 2008 23:00

Nie wiem o jakie błyski Ci chodzi, ale sciągnij Kompanie Braci rozpakuj misje D-Day, tam Marshal użył fajnych efektów artylerii przeciwlotniczej. Może pomoże.
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostŚr 10 gru, 2008 23:12

Błyski można zrobić polceniem "drop".
Najprostszy sposób markowania artyleryjskiego wystrzału to blysk tuż nad głową gracza.
Kod: Zaznacz cały
drop ["kouleSvetlo","","SpaceObject",1,0.1,[(getpos player) select 0, ((getpos player) select 1)+10,10], [0,0,0] ,0,1,1,0,[0,10], [[1,1,1,1],[1,1,1,1],[1,1,1,1],[1,1,1,1]], [0,1,0,1],0,0,"","",""]


Ustawienie błysku przy lufie działa wymaga wiekszego zachodu zwiazanego z poleceniami event-handler ale chyba nie jest to potrzebne.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości