Teraz jest N 28 kwi, 2024 00:23


By gracz przeżył wybuch pojazdu.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

By gracz przeżył wybuch pojazdu.

PostN 14 gru, 2008 15:50

Mam problem.
Robię misje, w której helikopter będąc na ziemi zostaje wysadzony. Gracz jest pilotem.
Po wyciemnieniu ekranu i rozjaśnieniu ekranu gracz leży dalej od helikoptera.

Problem tkwi w tym, że zaraz po wybuchu gracz po prostu ginie.
Czy jest jakiś sposób, by go ożywić i wyrzucić z helikoptera (później po prostu getpos setpos go oddalę od heli)?

Mam nadzieje, że mnie dobrze zrozumieliście.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostN 14 gru, 2008 15:53

Nie możesz po prostu użyć getposa setposa, ukrywając to tym cieniem?
A leżenie najlepiej zrobić fxstandsurdead.
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 14 gru, 2008 16:30

Tak ale jak już mówiłem gracz ginie w wybuchu.
Trzeba go zmartwychwstać. :]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostN 14 gru, 2008 16:42

Mam troche inny pomysl. Jesli to ma byc przerywnik, intro badz outro to mysle ze mozna to latwo wykonac. Zdetonuj cos w bliko heli by go solidnie uszkodzic, setfuel 0 by nie wzlecial juz, kompanom dajesz setdamage 1. Wybuch byl, helik oberwal, wszyscy nie zyja, ty zas wychodzisz z urwanymi nogami Kamere ustaw tak by pokazywala eksplozje. Jesli chodzi o taki efekt w samej grze to tez przejdzie. Juz robilem cos podobnego, ale z pojazdami.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 14 gru, 2008 17:04

To ma być w grze.
I po tym efekcie zaczyna się właściwa misja. Gracz poraniony musi się ewakuować. Ale do tego musi żyć :P

To da się zmartwychwstać gracza?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 14 gru, 2008 17:24

nie da się. Przed wybuchem musisz gracza teleportnąć w jakieś bezpieczne miejsce.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 14 gru, 2008 21:31

Jak ja lubie jak ktoś mowi "że się nie da" ;)
@LostBeyondRetri
Jaki typ wybuchu stosujesz ? Bo jeżeli dajesz heli setdamage 1 to nic dziwnego że pilot ponosi śmierć, a jak nie żyje to nie ma obiektu już w grze i nic nie można z nim już zrobić.
Spróbuj tak:

Kod: Zaznacz cały
_pos = getpos player
bum = "shell73" camcreate [(_pos select 0), (_pos select 1)]
~0.1
player setdamage 0.95
player setpos [(_pos select 0)+3, (_pos select 1)+3, (_pos select 2)]

shell73 pod helikopterem uszkodzi go a nie zabije załogi - musisz ją sam uśmiercić za pomocą "jednostka" setdamage 1.

Jak będzie źle to można sztucznie zrobić dropem błysk i dym oraz dodać huk.
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 14 gru, 2008 21:40

Sprawdzę to w najbliższym wolnym czasie i dam odp.

EDIT: Działa bardzo pięknie. Dzięki bardzo. :)
Obrazek

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości