Teraz jest So 27 kwi, 2024 15:49


Liberation - Bug animacji Machinegunner'a.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

Liberation - Bug animacji Machinegunner'a.

PostPt 09 sty, 2009 16:26

Od dawna nurtował mnie problem animacji machinegunnera z liberation (tj. za szybko biegał do przodu. tak szybko jak sprint). Jak dałoby się to naprawić? Co wyedytować?
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 09 sty, 2009 16:45

w lib_animMG pobaw się wartością speed przy klasie CombatWalkF. Standardowa jest -0.8 bodaj
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostPt 09 sty, 2009 17:49

Już działa! Dzięki reyhard!
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości